Na nic nečekal a vrhl se na mě. Já jak nečekaně spolupracovala. Zas se nezapomnel do polibku vítězně usmát. Holt to kafe bude muset chvíli počkat. Jeho ruce se z mých boků přesunuli na můj zadek. Na nic jsem nečekala a obmotala si nohy okolo jeho pasu. A už se snažil s se mnou dostat na gauč.
,,Pojď do ložnice." Zašeptala jsem mu do ucha.
,,Dobře jak si slečna přeje." Usmál se a hned se zas přilepil na mé rty. Sice jsme cestou do ložnice párkrát nabourali do stěn nebo do futer od dveří, ale přežili jsme to je důležitý. Opatrně mě položil na postel.
,,To si takhle něžnej na každou." Dřív jsem mluvila než přemýšlela.
,,Ne, protože ty nejsi každá." Zašeptal mi do ucha. Nevím čím to bylo, ale vůbec jsem mu nevěřila. Asi jsem si byla vědoma toho, že by řekl cokoliv jen aby mě dostal. Převalila jsem ho aby byl podemnou a začala jsem mu dravě líbat krk. Jemu se ro očividně líbilo. Začalmi sundava můj krasnej župánek. Rukama mi jezdil po celém těle. Přetáhla jsem mu přes hlavu tričko, který skončilo někdy na podlaze. Rukama mi zajel pod košilku. A přesně v tu chvíli mi začal zvonit telefon. Dělala jsem jakože ho neslyším.
,,Vem to nebo ho fakt rozmrdam." Natáhla jsem se pro něj na noční stolek. Jakub. A kurva. Nevedela jsem jestli to mám zvedat nebo ne. Nakonec jsem se odhodlala.
,,Ano?" Řekla jsem trochu nejistě. Dominik pořád pokračoval. Začal mě líbat na břiše.
,,Ahoj, hale nechceš na tu oslavu vzít, mám cestu kolem, protože ještě vezu Cittu." Po tom co Jakub promluvil, jakobych dostala facku od reality. Rychle jsem se z Dominika zvedla a začala pochodovat po pokoji. Dominik si jen odfrkl a praštil hlavou do polštářů.
,,Ehmm, jo jasně to by si byl hodnej." Snažila jsem ze sebe dostat nějakou kloudnou odpověď.
,,Dobře a v kolik tě mám vyzvednou?"
,,No sice tam máme být až odpoledne, ale nechceš zajít ještě na oběd? Mohla bych říct i Dominikovi, aby jsi pak pro něj nemusel ještě jet." Už bylo kolem půl jedenáctý a já už fakt umírala hladem.
,,Jo tak super tak do půl hoďky jsem u tebe."
,,Dobře, měj se."
,,Pa."
Ty vole teď mám asi zástavu srdce. Kdyby se tohle dozvěděl Jakub tak už se mnou asi nikdy nepromluví.
,,Tak co je, máme půl hodiny času ne?" Ozval se Dominik.
,,Smůla, budeš si muset vystačit sám." Vysmála jsem se mu. Vzala si ze skříně spodní prádlo a šla si dat sprchu. Myslela jsem si, že se na mě Dominik bude dobejvat, ale ono ne. Docela mě překvapil. Po sprše jsem se jen trochu namalovala. A ve spodním prádle jsem šla do pokoje si vybrat oblečení. Sominik ležel na posteli s mobilem v ruce a celou dobu hypnotizoval každý můj pohyb. Vzala jsem si úplý černý šaty. Za chvíli se bytem rozezněl zvonek. Běžela jsem otevřít. Stál tam Kuba na sobě mel určitě předraženou košili a džíny, které kupodivu nebyli až u kolen. Musím říct, že mu to fakt slušelo.
,,Ahoj" Řekl Jakub a hned me obejmul a obdaroval pusou na tvář.
,,Tyjo sluší ti to." Tahle věta mě neskutečně potěšila.
Snad se líbilo. Přeju vám šťastný a veselý a hlavně ať jste v této době zdraví. Neskutečně moc si vás vážím a děkuju za každý přečtení a za každý hlas.❤
Vaše A.🥀
ČTEŠ
☆|BAD GIRL|☆ {Yzo, Nik Tendo, STEIN27}
FanfictionVšichni si myslí, že znát se s někým slavným je strašně super. Jenže opak je pravdou. Příběh o mladé Anit, která je obklopena skvělými lidmi,jenže v těžkých chvílí jí většinou pomůže jen jeden, její kamarád s výhodami. Anit se postupem času začne za...