service for teacher.
– uredu je Cristal. imaš pet, ne brini. – starija je gospođa tiho ciknula uzimajući kemijsku i zaključila joj odličan. još jedna u nizu. ona lagano protrlja oči još umorna od jučer te se nasmiješi najmilije što je znala. ta joj se profesorica svidjela koliko ju opet i nije voljela.
– Canan ti isto. – ponovno se začuje njen piskutav glas te se ona lagano okrene prema Cristal kažući palčeve gore. – a ostatak, imate još malo vremena za popravak ovih ocjena, primite se posla – promrmlja, a zatim uzme kredu koja se nalazila na njenom stolu. napiše još jednu formulu na ploču te se nasmiješi razredu ispod oka. – imate tri zadatka i ovo mogu biti dodatne petice. –
sjedne za svoj stol te još jednom otvori imenik komentirajući ocjene. popustljiva je koliko i stroga i puno se puta smili učenicima. čak kad je večini falio bod za višu ocjenu znala je smanjiti bodovni prag, no opet pored toliko učenika znala je tko zna, a tko ne. profesorica je skinula svoje, postarije, rasklimane naočale i prišla dvjema djevojkama. cristal i canan.
– trebala bih vašu uslugu. – tiho je progovorila i sjela nasuprot njih. bila je nesigurna, no čvrsto se nadala da će uspjeti u svojem naumu. – trebale bih držati instrukcije ovih tjedan dana. dvojici dečkiju. – još je nadodala promatrajući svaku kutkom očiju.
– zašto mi? – Cristal tiho progovori te zbunjeno pogleda profesoricu. ima toliko ljudi i ona izabere njih.
– unuk, a u vas imam povjerenja. – promrmlja te sad pridobi Cananinu pažnju.
– vaš? –
– ne, od prijateljice. – brzo cikne te se nasmiješi. – zatražila me uslugu, a od mene neće prihvatiti insrukcije. –
– i što mi dobivamo? –
– opravdana dva sata, Cristal – profesorica promrmlja te dobije kimanje glavom. znači da imaju dogovor. – krasno. poslije nastave dođite u moj kabinet. pričat ćemo. – nasmiješila se kutkom usana te se vratila za svoj već stari stol gdje je provodila najviše vremena u ovoj školi.
– ostali, imate još slijedeći tjedan ako želite višu ocjenu. dajem vam tu priliku. – nadodala je glasnije da ju cijeli razred čuje i začulo se zvono. Cristal je nespretno pobacala dvije knjige u torbu i nestala iz učione. trenutno su joj misli bile daleko.
– hoćemo? – djevojka upita iako je već potvrdila profesorici.
– naravno. – odgovori sa osmijehom, trebaju joj opravdana dva sata.
*
– cristal, požuri. odmah. – canan je nespretno tupkala nogom o pod i povlačila cristal. starija ih gospođa čeka u svom kabinetu vjerojatno gledajući u svoj sat na ruci. možda tu ti tamo pogleda u vrata jer djevojčice kasne zahvaljujući cristal. canan ju je još jednom povukla i potrčale su dužim hodnikom i u jednom se trenutku zaustavile. smeđa vrata s brojem 48.
– sjednite. – gospođa proslijede kose je pokazala na dvije stolice i sjele su. torbe su nakratko odložile i pogledale svoju profesoricu.
–dužna sam uslugu jednoj gospođi, to jest dvjema i dobro znate da od mene pomoć ne bi prihvatili, a ovako ih mogu nagovoriti, a vama trebaju opravdana dva sata, ne? – obje kimnu glavom
– a tko su oni? –
YOU ARE READING
cristal | z.m.
De Todo'' Crna, visoka, mlada. Dobro biraš. '' '' Što? '' zbunjeno se okrenuo crnokosi mladić. '' Cristal. '' '' Zanimljiva je. '' kratko je još nadodao sa podsmijehom. '' I više od toga. '' '' Pričaj mi o njoj. '' tiho se okrenuo prema mlađem momku te mu...