Hej!!! Jag gick fram till Lilly som satt i en soffa och väntade på mig.
Hej!!! Ååå jag har saknat dig så mycket Selina sa hon hur har det varit?
Helt underbart svarade jag, allt sol och bad och Greklands natur.Jag är så hungrig nu sa jag, kan inte du gå bort till caféet där borta medan jag hämtar mitt bagage, jag gick till ett stort band, där det redan hade samlats mycket folk.
Jag trängde mig mellan två kvinnor för att se bättre.Efter ca 1 min kände jag mig iakttagen jag kollade runt, och då såg jag en kille med en blå T-shirt, jeans och lockigt hår titta på mig, jag tittade bort men han fortsatte att titta på mig han var ganska gullig.
Mitt bagage hade inte kommit än och det var bara jag, 5 andra och killen kvar, då jag kände en hand på min rygg det var killen som iakttog mig innan.
Hi sa han it's youre bag? Han sträckte fram en skrik rosa resväska mot mig.
Är han engelsktalande, utan att tänka sa jag yes det lät förmodligen ganska töntigt, han skrattade och jag tog den.I'm Harry sa han med en vacker röst, Selina sa jag.
Where are you from frågade jag, I come with the airplane from London.
I'm here with my friends, han sa till 4 andra killar att de skulle komma hit, come and meet Selina. Hi nice to met you sa en kille med ljust hår, I'm Niall and this is Zayn, Louis, Liam and I see you have met Harry.
Yes and nice to met you all.Först nu märkte jag att Harry hade haft ögonen på mig hela tiden, why are you looking at me sa jag, because... eh... han blev illröd i ansiktet, han började skratta, I don't know sa han knappt hörbart.
We live at Grand hotel now sa Liam, I live right across the road sa jag.
I must go now but call me sa Harry, han skrev sitt nummer på en lapp och gav mig, sedan försvann han med de andra och en annan man.När jag kom fram till Lilly satt hon med en två kaffe och varsin macka med räkor, asså du är ju bara för bra sa jag när jag satte mig.
Jag berättade inte om Harry.När jag kom hem så satte jag mig i soffan och började bläddra igenom alla tv-kanaler.
Jag gick och la mig tidigt den kvällen.
Nästa morgon åt jag frukost med mamma och pappa och sedan tog jag upp lappen och slog in numret och han svarade nästan direkt, hello sa jag it's Selina hi sa han.
I just thought that maybe we could meet... just if you want, yes of course, good sa jag where?
In the park ok sa jag, see you there bye sa han jag la på luren.
Det var redan varmt ute så jag tog på mig en vit axellös Klänning och ett par svarta klackar och gick ut.
YOU ARE READING
I love you Harry! - a swedish love story
FanfictionSelina en 16 årig tjej kommer hem från en härlig vecka i Grekland, hon träffar 19 åriga Harry och One direction. Hennes liv förändras helt, när hon blir förälskad i Harry. En kärlekshistoria om två helt vanliga människor som inte kan ta ögonen ifrån...