December 22.

278 33 35
                                    

-Pssszt, Taehyung - pisszegett ki a félig nyitott szobaajtaja mögül Hoseok az éppen elhaladó Taehyungnak.

-Ki szólt? - torpant meg Taehyung és össze-vissza forgolódott a folyosón és valamiért a plafonon kereste a hang tulajdonását. - Te vagy az, Gollam?!

Ezen nem töprenghetett túl sokáig, mert Hoseok a karjánál fogva berántotta a szobába és becsapta mögötte az ajtót.

-Hobi! - nézett rá tágra nyílt szemekkel. - Te is hallottad Gollamot?

-Hogyne - legyintett Hoseok. - Figyelj. Segítened kell.

-Miben? Megkeresni Gollamot?

-Taehyung! Nekem erre nincs időm - sóhajtott Hoseok. - Segíts ajándékot csomagolni - nyomott Taehyung kezébe egy dobozt.

-Ez az enyém? - csillantak fel Tae szemei.

-Nem, Taehyung! Figyelj! Csak segíts csomagolni, oké? - adott neki Hoseok egy csomagolópapír gurigát is, amit Tae egy darabig érdeklődve forgatott a kezében, majd vállat vont, és fejbe csapta vele Hoseokot.

- Hehe - mosolygott.

-Légyszíves - nézett rá Hoseok könyörögve. - Nagyon le vagyok maradva.

-Oké, oké - ült le Taehyung az ágyra. - Ez ki? - rázta meg a dobozt.

-Ne rázd, az isten áldjon meg! - kapta ki Hoseok a kezéből. - Ez Yoongié.

-Úúú, és mi van benne? Kiskutya?

-Nem - felelte Hoseok furán. - Egy hógömb. Láttam, hogy tegnap nagyon nézte a karácsonyi vásárban, úgyhogy miután elment onnan, megvettem - magyarázta.

-Szuper. És az ott kié? - mutatott Taehyung a sarokban álló hatalmas dobozbra.

-Azt közösen dobtuk össze, te is adtál bele pénzt. Nem emlékszel? - meredt Tae-re értetlenül.

-Én? Pénzt? - mutatott magára Tae értetlenkedve.

-Aha. Még novemberben megkértem Yoongit, hogy kérje el tőled.... - mondta, majd a homlokára csapott. - Ezt nem hiszem el! Nyilván kérdés nélkül vette el. Ezért még kap. Na mindegy, a te pénzed is benne van.

-Oké - vont vállat Tae. - De még mindig nem tudom, mi az.

-Limitált kiadású serpenyő készlet Jinnek.

-Wow. Na és az? - mutatott egy másik dobozra.

-Az Jungkookié. Egy takaró, és még valami, amit nem árulok el. És most csomagolj - förmedt rá, mire Taehyung gyorsan neki is látott.

-És nekem mit vettél, hyung?

-Pfff, nem fogom elárulni.

-Hát jó - biggyesztette le a száját csalódottan Tae. - De a többiekét elmondod?

-El. Jiminnek vettem egy ilyen cuccot, amit online találtam, ilyen ragasztós telefontok, jól tapad, de könnyen le is jön. Így majd ő is nézheti az asztal alatt a cuccait.

-Ez cuki - babrált Tae a csomagolópapírral, Hoseok meg csak halványan elmosolyodott.

 -Namjoonnak mit vettél?

-Emlékszel a könyvre, amit olvasott? A bolond macskaember, vagy mi a franc?

-Aha - bólintott Tae.

-Na, annak a folytatását.

-És biztos nem akarod elmondani, hogy nekem mit vettél?

-Biztos.

-Biztos?

-Taehyung! - bámult rá Hobi szikrákat szóró szemekkel.

-Jólvanna. Inkább csak csomagolok - tért vissza a munkájához, mire Hoseok egy kissé megenyhülve pislogott rá, majd leült mellé, és átvette tőle a csomagolópapírt.

-Hadd segítsek.




-Nézd, Namjoon - állt meg előtte Jungkook kinyújtott kezekkel. - Becsomagoltam az ajándékod - mutatta büszkén.

-Nagyon szép lett - dicsérte meg Namjoon megcsodálva a helyenként szakadt csomagolópapírt, a ferde masnival a tetején.

-Komolyan? - kérdezte Jungkook felcsillanó szemekkel.

-Persze. Ennél szebbet még nem is láttam - mosolygott Kookra, mire ő elpirult.

-Várj, amíg meglátod az enyémet - motyogta Yoongi a fotelból. Az volt a törzshelye.

-Vagy az enyémet - szólt Jimin az asztal alól. - Az enyémen kis rénszarvasok vannak.

-Remélem nem olyan ijesztőek, mint tavaly voltak a fürdőben - dörmögte Yoongi.

-Mi bajod van Rudolph-al? - csattant fel Jin.

-A gülüszemein kívül, amik a seggemet bámulták egész decemberben? Semmi.

-Ajánlom is.

-Ne légy már ilyen goromba, Jin. Karácsony van! - tárta szét a karjait Jimin, és nyújtotta ki őket az asztal két oldalán.

-Az - motyogta Jin. - Hé, nem is kérdeztem. Milyen volt tegnap a tér közepén fetrengeni a fa alatt? - bámult le Jiminre erőltetten mosolyogva. - Megalázó? Indokolatlan? Vérciki? - találgatott.

-Inkább fenyőillatú volt.

-Remek - sóhajtott Jin.

-Szerintem is - értett egyet Jimin. - Mikor díszítünk karácsonyfát?

-Arra gondoltam hogy holnap, és huszonnegyedikén csak ajándékozunk - válaszolt Jin.

-Annyira örülök, hogy minden évben demokratikusan megszavazod, hogy mit hogyan fogunk csinálni - nézett rá Yoongi álszentül vigyorogva.

-Mintha téged annyira érdekelne!

-Honnan tudod, hogy nem?!

-Jó, akkor mondd meg te, hogy hogyan legyen!

-Á, jó lesz, amit te mondtál - legyintett Yoongi, majd félmosolyra húzva a száját visszanézett a telefonjába.

-Fhúúú - fújtatott Jin idegesen.

-Nyugi, Jin. Karácsony van - kacsintott rá Yoongi, mire Jin ha halványan is, de elmosolyodott. 

Jelenetek karácsonyig - BTSWhere stories live. Discover now