......... POV MARVICK........
Dneska přiletěla t/j bývalá třída... Takže i naše přátelé.. Hned jsme se sešli a společně si začali povídat 😎
C:"noo a co t/j" zeptal se cash a já napnul uši.. Moji sestřičce se nesmí nic stát..
P:"kolem ní se motal furt Aidan... Ale t/j se dala sem u dohromady... A před 4 dny si zlomila ruku..."
M:"cože si?"
L:"je to pravda" rekla loren a má e km čuměl s otevřenou Hubou......
V ten moment zazvonil hlavní telefon..
M:" jdu tam.."rekl jsem a odešel k pevný lince...
M:" haloo?"
?:" dobrý den... Jste někdo od bankeků? "
M:ano u telefonu marcick baker.. Kde je na druhé straně?" zeptal jsem se protože mi to při divný...
?:"ou.. Omlouvám se u telefony Doktor Lumír Evans.."
M:" a copak by jste potřeboval doktore..." a všichni přiběhl ke mě... Dal jsem ho nahlas aby se, mě všichni neptalii....(DOKTOR LUMIR= DL)
DL:"musim vám oznámit smutnou zprávu...
C:" jakou? "zeptal se zběsile cash... Za pal jsem mu rukou jeho hubu...
DL:" je to skrs t/j Baker" řekl a Payton to zděsil..
P:Je to skrs tu ruku? " zeptal se hned payton a já čekal co z něho vypadne...
DL:"no... Už to není skrs jenom ruku..."
P:"co se stalo....? " hned se zaptal payton.....
DL: ale vy nezněl jako pan Marvick Baker.. "
P:"Jsem její přítel.... " odpověděl payton.. Chvilku v telefonu bylo ticho..
DL:"ano... To sedi" řekl doktor a mi si oddchli..
P:"tak co s ní je?" zeptal se pay
DL:"je nám to moc líto... Je možné že nepřežije... Měla autonehodu jestli se tomu dá tak říct... Srazilo jí auto... Když přijela záchrana jednotka byla bez příznaků života... Ted je momentálně po operaci a převážení ji v kómatu do severní Karolíny... Tedy k vám... " řekl doktor a my nevěděli co říct.... Payton se tam zhroutil... A to doslova...
DL:" je nám to moc líto... Až ji přivezou.. Bude v kómatu... Nevíme kdy se probudí.. Teda jestli se vůbec probudí..zatim nashle " řekl a poté zavěsil...
C:"paytone?" ale payton nereagoval..
Josh:"paytone... Si v pohode?" zeptal se ho josh...
P: VYPADÁM JAKO KDYBYCH BYL V POHODĚ? MOJE PŘÍTELKYNĚ, 100 SESTRA A VAŠE KAMARÁDKA JE NA TOM ZLE.... SÁM TEN DOKTOR ŘÍKAL ŽE MOŽNÁ NEPŘEŽIJE" vyjekl po nás payton a rozbečel se.... Byo mi ho dost líto... Mě to tady docela zasáhlo... Chapě jsem se posadil vedla paytona obejmul ho.. Obejmutí mi hned vrátil...
P:pr-proč o-o-ona " zašeptal sklamaně pay...
M:"nevím paytone... Opravdu nevím..."
Odpověděl jsem mu..
C:"hele... Já doprvodím ostatní a vrátím se jo? Ty Tu zustaň s paytonem.." řekl cash a ostatní odešli... Byli docela překvapení ale hlavně smutný...
P:"prosím.... Řekni mi že to není pravda.." řekl pay a já se na něho podíval.... Měl oči rudý jako Granátový jablko...
M:"paytone... Hned jak ji přivezou půjdeme za ní dobře?" řekl jsem a pay se usmál... Ale hned mu úsměv zase spadnul...
P:"jo.. Jasně" řekl a utrel si slzy..
P:"víš že to byla t/j s kterou jsem opravdu zažil lásku?" zeptal se mě pay.
M:"ano vím.... Jde ti to vidět na očích... A taky vím že ty si pro ni ten.. Princ☺️" snažil jsem se ho povzbudit.. Pay se upřímně usmál...
P:"nevadilo.. Kdybych byl s tebou? Nechci teď být s někým kdo to nepochopí..." řekl mi pay a já se chapavě usmál...
M:"musíme ji věřit a dát jí čas" řekl jsem a pay mě obejmul..
P:"jetště jednku dekuju... ".......................
Přeju vám všem veselé vánoce 🥰😎
Popravdě vůbec nemám vánoční náladu.... Prostě to potřebuje ten sníh... 🥰🥰🥰
Večer mi napište copak krásného jste dostali 🥰 a co vám udělalo největší radost 😎🥰
Mě udělalo radost todle:Blázni jste ❤️🥰❤️🥰❤️🥰❤️🥰
ČTEŠ
🥀🌹🌷 don't give me hope if you 🥀🌹🌷 2#
Truyện NgắnPokračování příběhu Jestli chceš aby ti odumřely poslední mozkové buňky klidně si to přečti. Upozorňuji ze ho psala jsem ho v poměrně mladém věku,byla jsem blba,rada jsem si paytona idealizovala a vymyslela ty největší blbosti co mě napadly, a taky...