Güzel bir yemekten sonra Ernesto bana dönerek :"sevgilim bence hemen başlayalım hazırlıklara ,soyadımı taşıyacak olman bana tarifsiz bir heyecan veriyor".Bende onu onaylayarak cevap verdim . Restauranttan ayrılırken gözüme gelinlik giyeceğim geldi nasıl bir gelinlik giyeceğime bile karar vermemiştim .Kesinlikle prenses modeli olmalıydı. Eve varır varmaz Ernesto'ya sarılarak odama geçtim . Güzel bir duştan sonra kendimi uykuya bıraktım.
Kapının çalınmasıyla derin uykumdan sıyrıldım. Gözlerimi ovuşturarak buyrun dedim . Gelen Rose'du ."Günaydın Eftelya Hanım "der demez sevgiyle günaydın canım dedim . Bana Jessie Hanımın aşağıda beklediğini söylemişti . Acaba ne diyecekti. Bunu düşünerek aşağıya indim .Karşımda Jessie Hanım duruyordu .Selamlayarak oturdum koltuğa . Kapı çaldı . Rose ben bakıyorum diyerek kapıyı açtı . Tam kafamı cevirdim gördüğüm kişiyle dilim tutulmuştu. Gelen Olga'ydı. Çevirmen Olga .Kalbim yerinden çıkacaktı. Olduğum yere çakıldım resmen. Umarım Ernesto'nun eski sevgilisi olan Olga bu Olga değildir diyerek karşıma oturmasını izledim. Beni selamlayarak söze girdi. Jessie Hanım resmen zafer kazanmış gibi bakıyordu.
Olga "bak sen kimler var burada aptal kız "
Der demez sinirlerim bozulmuştu. Sözüne devam ederek "bak güzelim ben Ernesto'nun eski sevgilisiyim belkide unutmamıştır beni mümkün mü benim gibi birini unutmak " der demez " ne diyorsun sen kendini bilmez densiz " diyince yüzündeki gülümseme artmıştı . "Yediremedin demi , senden güzel olduğumu sokaktaki çocuğa sorsak o bile söyler" demişti alayla. Kalbim acımıştı. Ernestonun böyle bir kadınla beraber olduğunu düşününce gözlerimden yaşlar süzülmüştü . Bu kız kesinlikle şeytandı . Sözlerine devam ederek "aslında o gün şüphelenmeliydim Ernestoyu bakışlarınla yemiştin resmen " demişti. Evet öyleydi resmen yemiştim .
Bana bakarak "masum görünümlü şeytan sevgilimi elimden aldı " der demez elimden tutarak beni yukarıya sürükledi . "Bak şimdi sana neler göstereceğim." Ernesto'nun dolabını açarak eline bir kaç fotoğraf aldı. "Bak şuna beni unutamamış hala " gözlerimi iyice açarak baktım fotoğraflara. Olga ve Ernesto .Nasılda mutlular. Allah kahretsin bir yalana uydum ülkemi bile değiştirmiştim. Ernesto bunu bana nasıl yaptın. Ben ona güvenmiştim . Babam gibi sevmiştim. Rose bu olanlar karşısında bana üzülerek bakıyordu . Ernesto'nun odasından koşarak ayrılıp kendi odama doğru yöneldim. Kapıyı kapatır kapatmaz ağlamaya başladım . Sanki içimde fırtınalar kopuyordu . Biri gelsede bu yalan dese diye yalvarıyordum. Benim çilem hiç bitmeyecekti . Olga ve Jessie Hanım zafer kutlaması yapıyordur diye düşünmeden edemedim .Kahretsin! Ben bir yalana mı inanmıştım. O cennet olarak gördüğüm gözler aslında benim cehennemimmiş. Yüzümü yıkamak için banyonun kapısının kolunu tuttuğum an başım dönmüştü . Bir an yatağa geçerek dinlendim .Kalbim bu acıya daha fazla dayanamazdı. Bir erkeğin benimle başkasını unutmak için beraber olmasına katlanamazdım. Bir kez daha kimseye güvenmemem gerektiğini acı bir şekilde öğretmişti hayat bana .Hemen bu ülkeden defolup gitmek istiyordum . Valizimi alarak bütün eşyalarını doldurmaya başladım .Aklıma birden biletsiz gidemeyeceğim geldi . Efsunu arayarak bütün dertlerimi dökmüştüm. Canım yanıyordu . Kalbimi biri eline alıp küle dönüştürdü . Efsunda bu olanları duyunca ağlamaya başladı . Bir insan en fazla kardeşi olsa bu kadar üzülürdü. O bana hemen benim için bilet alacağını söyleyince daha çok ağladım . Kimsem yoktu benim Efsun dışında artık. Sevdiğim adam bile ihanet etmişti . Artık geriye bakmayacaktım. Budala herif. Ernesto'nun bugün antremani olduğundan eve geç gelecekti . Bir kağıt aldım elime "Ben sana güvenmiştim aşık oldum be adam sana kalbimi verdim sen ne yaptın aldın onu parçalara ayırdın. Umarım bir gün seni de böyle kandırırlar .Hoşçakal"yazarak yatağın üzerine fırlattim . Valizimi alarak aşağıya indim . Olga oradaydı . Yüzünde zafer gülücüğüyle . Bir kez daha kalbime bir şey saplanmıştı. Canım acıyordu . Ne yapmıştım ben onlara ya .Kimsesiz sadece birini sevmeye çalışan kızdım .Ölsem kimse arkamdan ağlamazdı . Efsun dışında . Rose ise yüzüme hüzünlü bir şekilde bakmıştı. Hızlıca valizimi alarak kapıya yöneldim .Rose beni geçirmeye gelmişti . Dışarıda bana sarıldı. "Ben her zaman senin yanındayım güçlü kal güzel kadın " demişti . Ona bir kez daha bakarak çağırdığım taksiye bindim .Havaalanına gidiyordum. Uçağıma binerek havadan yıkılan hayallerime bana hayatın kazığını atan ülkeye bakıyordum. Olga bu kadının en başından belliydi zaten ne olduğu .
Ernesto'nun yüzüne bile bakmak istemiyordum . Yüzü olan bir insan bunu yapamazdı . Demek eski sevgilisiyle hep aynı ortamdaydı. Aralarındaki tek engel bendim .bunları düşündükçe göz yaşlarım birer birer yuvalarını terkediyordu .Aşkı tattıran adam bu sefer acıyı tattırmıştı.
Uzun bir serüven beni bekliyordu . Türkiyeye döner dönmez ilk numaramı degistirecektim .sonra yaşadığım memleketi .zaten memleketim dediğim yer bile bana zindan olmuştu . Belki başka ülkelere giderdim .Ernesto'dan uzak her yer benim yaşamam için uygun.
Bir an gözlerim elimdeki yüzüğe takılmıştı. Bir ömrü beraber geçirmek istediğin adamın yüzüğü . Sahte sevgiler yalancı yüzler ... yüzüğü parmağımdan çıkararak çantama koydum gerek yoktu artık . Uyumam gerekiyordu .Belki kafam dinlenirdi. Daha vardı Istanbula. Elveda sevdiğim adam elveda hayallerim elveda beni hayata tutundurduğunu sandığım adam meğer en çok sen bırakacakmışsın beni .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Dil Tanımaz
Romance"Sanki onu ilk gördüğümde dilim tutulmuştu.Bir daha konuşamayacağım diye çok korkmuştum."❤ Eftelya Aydemir "Güneş misin sen fazla yaklaşınca yanıyorsun ;çok uzaklaşınca donuyorsun! " ❤ Ernesto Valentini