Önizleme

64 5 15
                                    

Nefes nefese bir ormanda, tuhaf bir ormanda, arada arkama bakarak koşarken bazen önüme çıkan çalılardan bazen de taşlara takıldığımdan dolayı düşüyor ve emanet aldığım bedene kesikler, çizikler, yaralar bahşediyordum.

Gecenin karanlığında, göğe uzanan ağaç dallarının arasından ışık demetlerini yollayan ayın önderliğinde ne kadar düşsem de yılmadan kalkıp tüm gayretimle kaçıyordum.

Ormanın derinlerinden gelen kurt ulamalarının, baykuş seslerinin aksi yönüne değil direkt olarak seslerin geldiği yöne doğru ilerliyordum. Düşünmeye, mantık yürütmeye, yaptığımı sorgulamaya zamanım yoktu. Beynimin verdiği tek komut 'KAÇ'tı.

Ormanın içine doğru ilerledikçe hayvan seslerinin arasına fısıltılar karışmaya başlamıştı. Garipti, birileri konuşuyormuş gibiydi. Başta peşimdekiler olduğunu düşünsem de seslerin çok kalabalık bir topluluğa ait olduğu belliydi. Sanki büyük bir şehrin tüm insanları aynı anda ama fısıltıyla konuşuyorlarmış gibi.

Bir kez daha ayağımın takılmasıyla yere kapaklandığımda yanağıma yerdeki sivri bir taşın yer edindiğini hissetmiştim. Ayrıca ellerime ve dizlerime birer çizik daha eklenmişti. Zaman kaybetmeden ayağa kalkıp tekrar koşmaya devam ettim zira diğer seslerin yanı sıra peşimden yaklaşan adımları da duyabiliyordum.

Bedenimde kalan son enerji parçalarını bacak kaslarımı daha hızlı çalıştırmam adına harcadığım o anda önüme bakıyor olmama rağmen ve önümde hiçbir şey olmamasına rağmen bir şeye çarptığımı hissettim. Tüm yaralarım tuz basılmış gibi sızlamıştı bu çarpmanın etkisiyle. Çarptığım şeyin çok sert bir şey olmamasına karşın, hatta oldukça yumuşaktı da diyebiliriz, yere bile düşmediğim halde, belki de yorgunluktan, bilincim yavaşça kapandı.

≬≬≬≬

Mini not: Kurguyu oluşturmamda büyük katkıları olan şarkı çevirisiyle beraber aşağıda, dinlemek isteyenler için.

01.01.2021·🌛

ZΣП·🌸

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Rüyaların Esiri (Önizleme)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin