MULTİMEDYA EMMA (Holland Roden)
"Emma mumları aldın mı?" Diye içeriden seslendi annem.
"Aldım annecim "
"Tamam kızım acele et yapıcak çok işimiz var."
Bugün benim doğum günüm olmasına rağmen annem benden daha heyecanlıydı.16. yaş gününün diğer yaş günlerinden daha özel olduğunu söylerler her zaman.
Kapı çaldığında telaşla elimdeki mumları masanın üzerine bıraktım ve koşarak kapıyı açtım.
"Selam doğum günü çocuğu" diyip elindeki poşetle heyecanla içeri girdi Caroline.
"Sen neden erken geldin?"diyerek elindeki poşetleri alarak yere koydum.
"Tabiki de yardım etmeye geldim"dediğinde gülümsedim ve ona sarıldım.
"Teşekkür ederim.Gerçekten makyajdan anlayan birine ihtiyacım var ."dediğimde gülümsedi.Ardından hazırlanmak için odama gittik.
Makyaj aynamın karşısına oturdum. Caroline çekmecemden saç maşamı çıkardı ve fişe takıp ısınmasını bekledi. Isınınca da yavaşça saçlarımı yapmaya başladı.
Maşaya sardığı saçımın şekil alması için biraz bekletti.
"Anlat bakalım doğum günü çocuğu bu yaştan beklentilerin neler?"
"Bilmem." dedim omuz silkerek."Heyecan istiyorum."
"Heyecan demek?Şu ayda bir yaptığın doğa yürüyüşlerini saymassak hayatın pek de heyecanlı sayılmaz." dediğinde güldüm.
Ayağa kalktım ve saçlarıma bakarak Caroline'a teşekkür ettim.
"Bir şey değil."diyerek dolabımı açtı ve elbiselerimi karıştırmaya başladı.
"Bence bu yaştan beklentilerinin arasında dolap değişikliği de olmalı."dediğinde gözlerimi devirdim.
"Hey!Kıyafetlerimi seviyorum." Diye çıkıştım.
"Sen bilirsin." diyerek omuz silkti Caroline.Ardından mor,diz kapağımın bir karış üzerine gelen gösterişli elbisemi üzerime tuttu."Sanırım bu güzel olucak"dedi bilmişçe.
"Bence de ."dedim onaylayarak.
"Neyse ben annene yardım etmeye gidiyorum.Sen de o arada giyin." dedi ve odadan çıktı.
Aceleyle elbisemi üzerime geçirdim çünkü birazdan herkes burada olacaktı.Ardından aşağı inerek Caroline'ı yanıma çağırdım ve makyajımı yapmasını söyledim.Gerçekten güzel makyaj yapardı. Bugün de gerçekten güzel makyaj yapmıştı. Makyajım bittiğinden sonra aşağı indik. Herşey çok güzel gözüküyordu. Birden kapı çaldı ve heyecanla koşarak kapıyı açtım.
------------------------------------------
Arkadaşlarımla beraber çok güzel bir parti yapmıştık ve gerçekten yorucu bir gün olmuştu. Parti ardından evi toplamıştım ve artık anne ve babamla başbaşa kalmıştık. Benimle konuşmak istedikleri varmış.
Aniden çalan kapı bütün sessizliği bozdu. Bu saatte kim gelebilirdi ki? Kapıya doğru yürüdüm ve yavaşça kapıyı açtım. Karşımda uzun boylu siyah takïm elbiseli bir adam duruyordu.
"Merhaba. Siz Emma Rose olmalısınız. Ailenizle yapacağınız konuşmada ben de bulunacağım"
Hey! Bu adam da kimdi ? Bizim konuşacağımızı nereden biliyordu? Arkamı döndüm ve sorarcasına annem ve babama bakmaya başladım. Ben öylece kalmışken annem ve babam ayağa kalktılar ve yanımıza geldiler.
Annem" Hoşgeldiniz Profesör Peter. Biz de sizi bekliyorduk "dedi ve adamı içeri davet etti.Evet birşeyler oluyordu ve benim bu olanlar hakkında hiçbir bilgim yoktu.
Sinirle anne ve babama baktım.
"Neler oluyor burada?"diyerek sorarcasına anne ve babama baktım.
"Sakin olun Bayan Emma ben de size herşeyi size anlatmak için buradayım."dedi Profesör Peter dedikleri adam.
Ben öylece kalmışken annem " Daha fazla burada durmayalım içeri girelim."dedi ve salona doğru yürüdü.Arkasından babam ve o garip adam da gitti. Ben de kapıyı kapattım ve yanlarïna gittim ve tekli koltuğa oturdum.
"Emma şimdi sana anlatacaklarımızı dikkatle dinle. Saat 12 olmadan herşeyi anlatmamız gerekiyor."dedi annem hızlı konuşarak.
"Saat 12'de ne olacakki?"diye sorarcasına bir anneme,bir babama,bir de adama baktım.
"Evet Bayan Emma fazla vaktimiz kalmadı" dedi adam ve konuşmasına devam etti." Bay ve Bayan Rose eğer izin verirseniz kızınıza herşeyi ben anlatmak istiyorum" dediğinde annem ve babam da başlarını onaylarcasına salladı ve adam aldığı onayla tekrar konuşmaya başladı.
"Emma Rose... Seni küçüklüğünden beri tanıyor ve gözlüyorum. Şimdi anlatacaklarıma inanmayabilirsin ama inanman senin için daha iyi olur. Sen diğer insanlardan farklısın. Sen özel güce sahipsin. Yani 12'de sahip olacaksın, tam olarak yarım saat sonra. Aslında gücün sen doğduğun günden itibaren seninle ama 16.yaş gününde saat 12'de kendini gösterecek. Ben Supernatural Lisesi'nden görevli olarak gönderildim. O okul senin gibi çocuklar için açılmış bir okul.Sen bir zihin okursun Emma. Senin gibi çocuklar var ama hepiniz farklı güçlere sahipsiniz.Ve senin gibiler 16.yaş gününde evinden alınır ve New Orleans'daki sadece özel güce sahip olanların görebildiği Supernatural High School'a götürülür. Ben de seni oraya götürmek içink buradayım." dedi adam. Konuşmama hiç izin vermemişti çok hızlı konuşuyordu ve ben her ağzımı açtığımda dur işareti yapıyor beni durduruyordu.
Duyduklarımla oturduğum yerde donakalmıştım. Nasıl? Böyle şeyler sadece o saçma film ve kitaplarda olur. Saate baktım ve tam 12'ye geldiğinde gözlerim kapandı. Son gördüğüm şey ise siyah bir değneğin mavi ışığıydı.
İlk hikayemin ilk bölümü... Umarım beğenirsiniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANORMAL OKUL (#Wattys2015)
FantasyHayatta bize verilen bazı şeylerin ödül olduğunu düşünürüz. Bazen erken davranırız ve o ödülün nelere mal olduğunu hiç düşünemeyiz. Çünkü bir kere onun büyüsüne kapılmışızdır. Yolun sonunu düşünmeden, sadece ilerleriz. Emma'ya eşsiz bir yetenek ve...