Mikrogonlulara göre haklı olan kendileriydi. Onlara göre bu savaşı insanlar başlatmıştı. Gezegenlerine izinsiz bir sekilde girmişler ve keşif yapmışlardı. Bu yüzden cezalandırılmalıydılar. Helikopterin düşürülmesinden sonra dünya genelinde savaş hazırlıkları başladı. Küçük büyük tüm devletler yaşadıkları gezegeni korumak için seferber olmuşlardı. Dünyadaki savaşlar son bulmuştu. Artık amaçları birbirlerini yok etmek değil düşmanı yenmekti. Kısa sürede güçlü bir ordu kuruldu. O dönemde savaşlarda insan veya silah gücü değil yapay zeka ön plandaydı.
Artık savaş başlamıştı. Mikrogon gemileri AXLOF adlı silah sistemiyle donatılmıştı. Bu sistem dokunduğunu anında kül eden çok güçlü bir lazer sistemiydi. Mikrogon gemileri havadaki yapay zekalı E-15 tipi savaş uçaklarını bu silahlarla yok ederken diğer yandan da yeryüzüne uzaylı askerler indiriyordu. Fakat bu askerler ağır silahlı robotlar tarafından hemen yok ediliyordu. Dünya ordusu havada zayıf olabilirdi fakat karada Mikrogondan daha güçlüydü. Mikrogon gemileri tank ve obüsler tarafından bombardıman altına alındı. Bu bombardıman sonucu Mikrogon kumanda gemisi düşürüldü. Ana geminin düştüğünü gören diğer gemiler geri çekilmeye başladılar. Artık dünyada sadece gemilerin indirdiği uzaylı askerler vardı. Bu askerlerde yapay zekalı robotlar tarafından yok edildi. Savaşta Almanya,Irak,İngiltere,Norveç düşerken dünya nüfusunun yüzde 35 i yok oldu. Sonuçta savaşı Mikrogon kaybetmiş dünya kazanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikrogon
Short StoryHerkese merhabaa. Bu benim yazdığım ilk hikaye. Uzun zaman önce yazmıştım ve şimdi sizin görüşlerinizi merak ettiğim için yayımlamaya karar verdim. Yorumlarınızı bu kısa hikayeden esirgemeyin :).