Selammmmm nasılsınız???
Yeni bölümle karşınızdayım umarım beğenirsiniz
Keyifli okumalar dilerim 🙈
Bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın desteklerinizi ihtiyaçım var.
Yukarıdan müzik açmayı unutmayalım keyifli dinlemeler😉
***
.......sanki yasaklı madddeymiş gibi....Mert'ten
Dün sayısızca gittiğim okullardan birine daha gittim kim bilir daha kaç okula gidecektim.
Ben Mert Varlı 18 yaşındayım, bugüne kadar sürekli babam tarafından bir yerlere gönderildim şehirler değiştirdim ülkeler değiştirdim neden kaçtığını bilmeden sürekli bir şeylerden kaçtım ilk başta sorgulamadan gittim ama sorgulamaya başlayınca da cevabını aldım.
Bu yaşıma kadar küçüklükte olan arkadaşlarım dışında hiç arkadaşım olmamıştı. Çünkü zamanım olmamıştı ,çoğuna zamanım olsa bile birine bağlanmaktan korkmuştum çünkü biliyordum nedenini bilmediğim boktan şey yüzünden insanları yarı yolda bırakamazdım bunu kendime de onlara da yapamazdım bir karanlıktaydım hatta karanlık bendim.Kim karanlıkta olmak ister ki ben bile bu karanlığın nedenini bilmezken insanlar nasıl kabul etsin beni..
Bu yaşıma geldim gerçek arkadaşlık nedir bilmiyorum. Koruyacak bir arkadaşım küsecek bir arkadaşım bile yok küçükken vardı ama o zamanki arkadaşlığın gerçek bir arkadaşlık olduğunu düşünmüyorum .
Arkadaşlık misket uğruna vs. herhangi bir şey uğruna küsmeye benzemez değil mi?
Aşk nedir bilmiyorum size kalkıp bir çok insanın tanımladığı gibi tanımlamak isterdim ama bende ne olduğunu bilmiyorum ama bilmek isterdim ,çünkü sevilmeye ihtiyaçım vardı sevgiye muhtaçtım anne baba sevgisini bile tadamadım doğru düzgün.
Bana sevgi öğretecek birine ihtiyaçım vardı benim bir öğretmene ihtiyaçım vardı.(...)
Her zamanki gibi sabah erkenden kalktım uyku tutmuyordu.
Saatlerce boş duvarı izledim düşüneceğim şeyler bile azdı sınırlı sayıdaydı insanlar ne güzel kafan rahat diye bilir ama aynı şeyleri hissetseydi kafalarının ağrısı bile güzel gelirdi öyle olurdu herhalde.
Aynı şeyleri düşüne düşüne kafayı yiyeceğimi anlayarak kendimi sokağa atmak istedim aldığım nefes içime sığmıyordu.
5-10 dk sonra hazır bir halde kendimi caddeye atarak bastığım yeri hissederek bir daha buraya gelmeyecek gibi hissede hissede okula doğru yürüdüm.
***
Rüya'dan
Bugün her zamankinden erken kalkmıştım nedensizce. Dakikalarca boş boş odamın tavanını izledim .Bari dün yarım bıraktığım kitabı okuyayım diye masama doğru yöneldim.
Kitabın 1- 2 sayfasını daha okudum ama aklım almıyordu neden bilmiyorum evde boğuluyormuş gibi hissettim ve okula gitmeye karar verdim .
Kalkıp üstümü değiştirdim bugün nedensizce aynaya baktım. Gözlerimin altı çökmüştü yüzüm soluk görünüyordu kimse bir şey demesi umurumda değildi ama Miray ve Emre beni soru yağmuruna tutardı hafif bir kapatıcıyla onları kapatık dudağıma hafif bir parlatıcı sürüp tekrar aynaya baktım. Saçlarıma bir şey yapmayıp salık bıraktım nedensizce bugün kendime fazla özenmiştim.
Rüya diğer kızlar bunun beş katını yapıyor buna mı özenmişim diyorsun yuh yani .
Sus iç ses ya sabah sabah seni çekemem diyip çantamı alıp odamdan çıktım kolumdaki saate baktım onun gelmesine daha 15 dk vardı genelde o çivarlarda gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıkta Açan Papatya
Novela JuvenilBu solmuş bir papatyanın karanlıkta açma hikayesi bu karanlığın papatya kokulu kıza aşık olma hikayesi bu karanlığın ,karanlığı sevme hikayesi Gökyüzü bile olacakları bilmiyordu acaba dünya olacakları kaldırabilecek miydi aşk düşmüştü bir kere kalb...