16. fejezet

24 2 0
                                    

Egy hét telt el. Azóta minden nap együtt töltünk legalább egy órát a parkban, vagy valamelyikünk otthonában.
Nyár eleje van. Éled a természet, kivirágzottak a fák.
Végre itt a pólószezon.
A térdig érő fehér zokni-szanda kombináció még mindig divat...
Szerencsére nem nálunk...
Közeleg az év vége. Alig várom a nyári szünetet. Végre egy hétig teljesen egyedül leszek itthon, bár mostmár itt van nekem Lilla, úgyhogy nem is leszek olyan egyedül...
Erre a gondolatra mindig elmosolyodtam. Nagyon szeretem őt, életem szerelme.
Kivételesnek érzem magam. Vele tényleg tökéletes kapcsolatom van, hisz mindent úgy csinálunk, mint ahogy régebben poénból felépítettünk egy tökéletes párkapcsolatot, és kis simításokkal, de működött. Végtelen boldogság tölti el a lelkem.
Holnap vasárnap. Megint el fognak menni a szüleim, de megengedték, hogy Lilla nálunk aludhat. Nagyon boldog lettem. Ezt még sose engedték meg nekem...
Ők is érzik, hogy Lilla különleges...
Ő is örült ennek a hírnek, tudta milyenek a szüleim. Mindenfélékről beszélgettünk, majd elbúcsúztunk egymástól. Holnap találkozunk. Együtt leszünk éjszaka is... A gondolatra mosoly ült ki arcomra, és Lilla hangjában is hallottam valami édes, és ellenállhatatlan csengést...
Eljött a vasárnap. A szüleim kiléptek a házból, és nem sokkal később Lilla kopogtatott az ajtón.
- Szia - köszönt dallamos hangján. Elbűvölő volt.
- Szia, kicsim - üdvözöltem nagy öleléssel.
- Nem is vagyok kicsi - húzta el a száját, miközben szeme vidáman csillogott. Elvesztem a pillantásában. Magával ragadott, és csábító fény csillant meg arcán. Sikerült elcsábítania, de én valahol a szívem mélyén erre vártam... Végre megtörtént...
- Nem vagy kicsi, de édes vagy - mosolyogtam rá, majd megcsókoltam. Csókja édes volt, mint mindig, nyugalmat és szeretetet árasztott, de most éreztem benne még egy ismeretlen forróságot. Egyre hevesebben csókoltuk egymást. Elkaptam a fejem, és zavarba jöttem. Füleim vörössé váltak, meglepődtem Lilla hevességén, de tetszett, és vágytam rá...
Majd ismét megcsókoltuk egymást. Lilla az ölembe ugrott, én felemeltem, miközben átkaroltam a derekát és a combját, és a szobámba sétáltam vele. Leültem az ágyamra. Lilla az ölembe ült. Végigsimítottam a kezem a hátán, egészen a derekáig, majd levettem a pólóját. Puha pamutból készült ruha volt. Szép lassan levetkőztünk egymás előtt. Csak egy fehérneműben feküdt rajtam, amikor átfordítottam, és én kerültem felülre. Tekintetünk összeakadt, és végleg összefonódott. Vágytam rá, és éreztem, hogy ő is vágyott rám. Hosszan, a vágytól fűtve és hevesen csókoltam meg. Majd megpusziltam az arcát, a homlokát, és a nyakát, puhán, alig érintve a bőrét, és egyre lejjebb csúsztam. Levettem a melltartóját, megpusziltam a hasát, ujjaimat végigfuttattam a derekán, és a csípőjén, majd lehúztam a bugyiját, és végigpusziltam combjai belső részét, utána óvatosan kerestem meg testén az érzékeny pontokat, amiket kényeztethetek. Ő pedig levarázsolta rólam a bokszert, és tudatosabban simította végig kezeit a hátamon, majd testem ingerelhetőbb részein...
A forróság egyre nagyobb lett köztünk. Mindkettőnk szájából halk, élvezetteli, boldog hangok szálltak el, melyet testünk forrósága egyre inkább fokozott...
Összeforrtunk. Eleinte lassú mozgással ringatóztunk, miközben elvesztünk egymásban.
Egyre gyorsabban és gyorsabban mozogtunk,  ahogy egyre jobban élveztük a másik érintését, és vágytunk még többre, és többre...
Egy órával később lihegve, kicsit izzadtan és mérhetetlenül boldogan feküdtünk az ágyban meztelen.
- Megtaláltuk egymást. Végre egymáséi vagyunk... - suttogta halkan a fülembe, remegett a hangja, mégis elégedettnek hangzott, majd a kimerültségtől elaludt rajtam.
- Végre egymásra találtunk - suttogtam halkan, átöleltem Lillát, majd én is álomba merültem...
Mostmár minden jó lesz.

Szerencsére boldog életem lett. Lillával később összeházasodtam. Már 25 éves vagyok. Négy éve vagyunk házasok...
Most elmeséltem a történetem, ezalatt a kis feleségem hozzám bújva szundikál, az ágyunk melletti bölcsőben pedig a kislányunk, Ajsa alszik édesen...

VÉGE

Álmaim története (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora