Χριστίνας POV
Είμαι στο σπίτι μου μόνη μου και κλαίω την μαυρη μου την μοίρα
Σήμερα είδα τιν Μάριο να μιλάει με ένα κορίτσι από την άλλη ταξη και ήταν κάπως κοντά.
Άφησε τις πουτανες και είπε να παει στα ήρεμα κορίτσια.
Ειλικρινά δν ξέρω τι θα κάνω με αυτόν τον άνθρωπο.
Την μια μου φέρεται ΤΟΣΟΟ γλυκά και θέλω απλά να τον φιλάω όλη την ώρα ενώ από την άλλη μου φέρεται ΤΟΣΟΟ ΜΑΛΑΚΑΣ που απλά θέλω να τον σπάσω στο ξυλο.
Αντε τωρα εγώ να δω τι θα κάνω!
Δεν αντέχω άλλο αυτήν την κατάσταση μεταξυ μας.
Κάτι πρεπει να κάνω και γρήγορα αυτό που ξέρω όμως είναι οτι δν θέλω τον χάσω και δν το σκοπεύω όσο μαλακας και να είναι έχω φάει γέρο κόλλημα μαζί του που απλά δν μπορώ να τον ξεγραφω.
Ορέστης POV
Σήμερα αποφασισα να βγω με την Αλέξα που είχα γνωρίσει την ημέρα που πηγαμε στο δείπνο.
Κρατήσαμε επαφές και αποφασίσαμε να βγουμε σήμερα να τα πουμε.
Η αλήθεια είναι οτι την έχω ψιλό πατήσει μαζί της.
Αλεξα- γειαα σου- λέει χαμογελαστά και της ανταποδίδω.
Ορ- θες να πάμε Starbucks?-
Αλεξα- ναιιιι παμε-
(...)
Καθόμαστε εδώ και δυο ωρες και μιλάμε για διαφορα θέματα και μαρεσει γιατί γνωρίζουμε ο ένας τον άλλον καλυτερα.
Αλεξα- ουυυ πέρασε η ώρα μήπως να φευγουμε σιγά σιγά?-
Ορ- ναι παμε να σε παω σπιτι σου-
Φτάσαμε σπιτι της και χωρίς να διστάζω την παιρνω απο το μπράτσο και την γυρνάω προς εμένα και την φιλάω.
Θα έσκαγα αμα δν το έκανα.
Φιλιομασταν για αρκετή ώρα μέχρι που σταματήσαμε.
Αλέξα- Καληνυχτα Ορέστη- λέει και με φιλάει πεταχτά.
Ορ- Καληνυχτα-
Ένα έχω να πω!
Αυτή την στιγμή από την χαρά μου μπορώ να χορέψω και twerk
JK
JUST KIDDING
δεν είμαι εγώ για χορους...
Χαίρομαι που όλα πλεον έχουν μπει στην θέση τους. Η Αλινα είναι καλά πλεον και τα παιδιά επίσης θέλω να πιστευω και ο Άρης ότι είναι καλά παροτι δν ξέρω που βρίσκεται. Η αλήθεια είναι οτι έφυγε μόνο μυστήρια και ενημέρωσε τους κολλητους του μέσω ενός μυνηματος και σε αυτό δν έλεγε ΚΑΝ που είναι.
YOU ARE READING
Enemies or not?
FanfictionΑρ- ΑΛΙΝΑΑΑ- Αλ- ΤΙ ΘΕΣ ΓΑΜΩ? ΕΙΣΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ. ΣΕ ΜΙΣΩ- Άρης και Αλινα, Αλινα και Άρης οι αιώνιοι εχθροί! άραγε θα γίνει κάτι μεταξυ bad boy και ένα καλο κοριτσι, βέβαια είναι και αυτή αγριόγατα!