Killua
-Kettőnk ellen semmi esélye! - Gon.. Nem érek fel a fényedhez.
Még nem is mondtam el minden részletet de te még is itt vagy mellettem, még ennyi év után is. Ahogy fogod a kezem érzem a lángoló arcom, a lángoló lelkem ami tele van szerelemmel. Elég szánalmas lenne ha itt elbőgném magam. Hihetetlen miket teszel velem Gon.
-Gon..
-Nem kell aggódnod Killua. -ne mosolyogj így rám... Miért kell minden percben ragyogóbbnak lennie a mosolyodnak?
-Köszönöm Gon.
-Ugyan! Deee... Azért így elmondhatnád a részleteket. Miből gondolod hogy meg fog mindenkit támadni? - Féltem ettől a kérdéstől mert teljesen jogos.
-Illumi beállt a pókokhoz egy Hisokával kötött alkuja miatt. Mivel pók lett várható volt hogy bele fut Kurapikába. Harcba is keveredtek. A körülmények még nem világosak de Illumi szégyenteljes vereséget szenvedett. Amikor ennek hirét hallottam kíváncsiságból megkértem Millukit hogy keresse meg őt hogy egyáltalán még életben van e. Alapjáraton nem érdekelt volna de Illumi a célpontom. Mint fejvadász el kell vennem az életét. Ezt ő is pontosan tudja. Miután a Kurapikás incidens megtörtént egy névtelen fülest kaptam ami szerint Illumi megörült és Kurapikát és engem is megakar ölni. Hogy pontosan fogalmazzak. „Ha nem is fizikailag öl meg először, akkor lelkivel fog." Innen gondolom hogy meg fog titeket támadni. Hogy végezzen veletek, hogy végezzen velem.
-Killua. - A kezeimet elengedte és átvándorolt az arcomra. - Mikor nem nyertünk amikor együtt voltunk? - Ha most tudnád hogy ver a szívem.
-Köszönöm Gon. Holnap akkor indulunk.
-Mi!? Még csak most jöttem haza!!!.....
-Beszéltem Mitoval és nem bánja. Most nem leszünk évekig távol. Meg szeretném elhozni Allukát. Megígértem neki hogy egyszer megmutatom neki ezt a paradicsomot.
-Allukának is majd megmutatom az erdőt mint régen neked! Biztos élvezni fogja!
Még mindig benne van a gyermeki boldogsága hiába lett az egyik legnagyobb vadász. Gon.. Szeretném ha az után is ilyen maradnál miután elmondok majd neked valamit.
YOU ARE READING
Vadászat (hunterxhunter [Killugon])
Fanfiction❌⛔ Spoileres ⛔❌ Gon és Killua betöltötték a tizennyolcadik élet évüket. Négy évet voltak távol egymástól és rengeteg dolgon keresztül mentek. Gon szörnyvadász lett. Visszatértek az emlékei arról amikor megölte a kimérahangyát Pitout. Ez motiválta öt...