Yeni Eleman

32 2 2
                                    

      Yarın yeni bir eleman gelcekmiş.Bizim kadar iyi mi,bekleyip görücez.Buraya katılması için epey cesur olması gerek sonuçta gizemli olayları araştırmak güç,cesaret ve sabır ister.İyi değilse onu göndermeye hazırım.Neyse yeni bir olay aldık.Yarın yeni gelen kız ile birlikte bakıcaz.Umarım diğerleri gibi korkup kaçmaz.Evet.Doğru duydun.Gelmek isteyip de başvuran kişilerin çoğu ilk görevinden kaçmıştı.Aslında onların görevi bu kızdan az da olsa daha kolaydı.Neyse şimdi yarın gideceğimiz eve bakıcaz."Çok korkutucu olaylar oluyormuş da kimse dayanamamış"biz çok duyduk böyle kişileri herşeyden korkan tipler bunlar.Evin fotolarına baktık,aslında şirin ama kocaman bi ev.Gerçekten anlattıkları olaylar oluyorsa,ev büyük olduğundan işimiz kötüye gidebilir.

                        ERTESİ GÜN

Birazdan yeni kız gelecek.İlk önce seviyesini test edicez.Eleman geldi.Adı:Minatozaki Sana.Biraz kendini bilmiş bi tavrı var.Sürekli şaka yapan eğlenceli bi yanı var.Ama söz göreve gelince içinden sanki bi aslan kalkıyo.Ciddileşiyo, çok iyi silah kullanıyo ve olayları bir dedektif edasıyla çözüyo.Aslında böyle biri çok işimize yarayabilir.Sana'nın tipinden aslında korkup kaçağını sanmıştım.Çünkü o okullarda havalı olmaya çalışan güzel ama bi o kadar da beyinsiz kızlar ver ya,işte tam onları andırıyo.Ama kendini bilmiş tavrı dışında hiç öyle bir kız deil.Bu kızı sevdim...ve KAPTIM.Artık bizimle çalışacak.Biraz ilk görevinden bahsedersek gayet iyi bir iş çıkardı.Adamın anlattığına göre gece ayak sesleri geliyor,kapı taktak ediyor ve seni yakalayacağım diyen bir ses varmış.Sana olayı çok hızlı çözdü.Adamın emlakçısıymış.Evi aslında satmak istemiyormuş ama başka çaresi yokmuş.Bu yüzden onu korkutmaya karar vermiş.Çünkü onu korkutursa adamın evi terk edeceğini düşünmüş ama adamın bizi çağıracağını düşünmemiş.Emlakçı tutuklandı.Adamı çok uzun süredir korkuttuğu için 13 yıl hapis aldı.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 25, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

I Love You But...I Hate UHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin