1

27 3 0
                                    

Harry
Hermiona Kłóciła się z Ronem O Grupkę Ślizgonów. Nie słuchałem i nie miałem Zamiaru Ingerować w ich kłótnie do Momentu .
- HARRY PRAWDA ŻE ŚLIZGONI NIE MAJĄ POZYTYWNYCH CECH ? - Zapytał Ron . Hermiona spojrzała na mnie wzrokiem mówiącym : Harry Proszę.
- Cóż myślę Że Hermiona ma Rację Slytherin ma dobre Cechy Nie jest Ich za dużo Ale jakieś są.
Hermiona się uśmiechnęła A Ron Oburzył .
- Idziemy na Błonia ? - Zapytał Po chwili ciszy Ron .
- Możemy .
Wyszliśmy z Zamku.

Draco
Usłyszałem że ktoś idzie Znów Przybrałem Maskę Obojętności .

- A TY TU CO MALFOY?
- Pysk Wiewióro!
Rudy Chłopak O wiele niższy podszedł do mnie.
- Co Ty Taki w koszuli Przeziębisz się Jeszcze i Mamusia Rosołku nie Ugotuje
- Słuchaj Wiewióra Nie masz prawa mówić O Narcyzie .
- Oj Malfoy Komiczny Jesteś Jeszcze siedzisz na tej Fontannie .
- Ja nie przyszedłem Kłócić się z Wiewiórą. - Wstałem poczym Odszedłem W Inne miejsce Błoni.

Harry

Malfoy Dał Wygrać Ronowi ? - Te myśli błądziły mi w głowie .
Off Jutro Pierwsze Eliksiry ze Ślizgonami Och...Trzeba się wyspać bo Snape Mnie Zabije.

- Chodźcie Spać Jest juz późno.
- No Okey
- Harry ma Rację Ronald!

Powlkeliśmy się do Wieży Gryfindoru Hermiona poszła do siebie a my z Ronem Poszliśmy do swojego Pokoju . Ja poszłem Się myć a gdy wróciłem zobaczyłem że Ron śpi . Więc i ja poszłem Spać . Obudziłem się o 5 rano Wiedząc że już nie zasnę wstałem i Ubrałem się w Szatę. Zanurzyłem się w Książce (Brawo Harry Czyta) . Nie Zorientowałem się że jest już Siódma przypomniała mi i tym Hermiona Krzycząca Na Rona że za 5 minut Śniadanie. Więc Wyszliśmy z Dormitorium jako Trio . Weszliśmy do Wielkiej Sali. Albus Dumbeldore Zaczął mówić .

- Jako iż Chcemy Naprawić Relacje Pomiędzy Domami : Slytherin'em i Gryfindorem, Slytherin'm i Ravenclaw, Slytherin'em i Hufflepuf'em Stwierdziliśmy że Te domy Będę mieć Pomieszane Pokoje.
Wybraliśmy już uczniów . Wszystko jest napisane na Każdym portrecie na Dormitorium. Lekcje też są Odwołane !
Z Ronem Szybko zjedliśmy Śniadanie i zobaczyliśmy pokoje .

- Uch No nie - Jęknął Ron
- Mam Zabini'ego a ty ?
- Mam Malfoy'a!
- Jak chcesz Ron to mogę sie zamienić tylko musze pójść do Dumbeldore'a.
- Zrobiłbyś to naprawdę? !
- Tak Już idę do Dumbeldore'a .
Poszłem w stronę gabinetu Dyrektora.
- Cytrynowy Sorbet. - Wypowiedziałem Hasło.

Draco
- Mam Zdrajce krwi a ty ? - Powiedziałem wzdychając.
- Pottera.
- Mamy Przejebane Ja nie wytrzymam z Wesley'em
- A wytrzymał byś Potter'a?
- Może ale nie wiem
- Ja bym już wolał Wiewióre
- O Hey Pansy
- Mam pokój ze Szlamą! A wy ?
- Blaise ma Potter'a a ja Wiewióre .
- Co do Chuja ?!
Imię Harry Potter Przesuneło się na Pokoju Draco Malfoy'a a Imię Rona Wesley Przesuneło się na Blaise'a Zaibini .
- O jezu Współczuję Ahh
- Może to Przeboleje
- Ja przynajmniej Wytrzymam z Wiewiórą
- Drops Kazał powiedzieć że nasze Rzeczy są w Naszych Pokojach . Powiedział też że Rok 6/7 Przechodzi do Dormitorium Slytherin'u Jak Ktoś z tych Roków Ma pokój ze Ślizgonem albo Ślizgonką . Czyli Draco masz ten sam Pokój Ja też mam ten sam A Blaise ma chyba Tam gdzie miał Goyle .

Harry
Wszystko Opowiedziałem Ronowi Od A Do Z.

Poszłem pod Dormitorium Slytherin'u Ale nie znałem Hasła.
A No TAK HASŁO TO CZYSTA KREW!
- Czysta Krew
Weszłem Do środka Znałem położenie Swojego pokoju więc się tam Udałem Modląc Się że nie będzie tam Malfoy'a. Gdy Weszłem Do Środka Odrazu w oczy rzuciły mi się Platynowe Włosy . Wszystkie Rolety W Pokoju Były Zasłonięte przez co było Strasznie Ciemno . Usiadłem Na łóżku a Chłopak siedzący na Drugim Bazgrał coś w Małym Podręcznym Nieco zniszczonym Notesie. Napisałem Na grupkę

______________________________________

Nicki :

Hermiona - Mól Książkowy
Ron- Bloody Hell Prince
Harry - Pirun
______________________________________
Pirun
Ej idziemy gdzieś?

Bloody Hell
Chciałbym ale mój współlokator Stwierdził że zrobi mi korki z Eliksirów

Mól Książkowy
Ja Bardzo chętnie Może u mnie ? Bo jej nie ma

Pirun
Spoko będę za 5 minut
_____________________________________

- Hey Harry
- Hey Mioncia
- Jak z Parkinson?
- Nie wiem nie było jej tu jeszcze a poza tym słyszałam że masz pokój z Malfoy'em Nic ci nie zrobił?
-Jak Weszłem to Pisał coś w jakimś Notesie . Pogadałem Chwile z Hermioną. Jutro Dużo Osób wyjeżdżaja na Przerwę Świąteczną W tym Malfoy.

(PS UZNAJMY ŻE U NICH JEST TERAZ 2020 ALE BEZ **VIDA)

Obudziłem się o 12.36 Malfoy Wyjechał na Przerwę Świąteczną wiec szybko się ogarnąłem i Poszedłem na drugie śniadanie . Gdy wróciłem na łóżku Ślizgona leżał Ten Sam Notes . Na okładce pisało ładnym pismem ,, Draco Malfoy - 2017 R."

Zacząłem Czytać. Po przeczytaniu chyba całego 2017 . Zdałem sobie sprawę że Jest już piętnasta musiałem Oprowadzić uczniów z pierwszego Roku zamiast Hermiony. Po oprowadzeniu Umyłem się i Zacząłem Czytać była gdzieś 3 w nocy a ja zacząłem czytać 2019 . Przeczytałem dopiero 20 stron 2019 a Malfoy Opisał tam już 5 Samookaleczań i jedną próbę Samobójczą. Zrobiłem Zdjęcie tych wszystkich stron i wysłałem do Hermiony .
______________________________________
Hermiona
Harry jest Trzecia w Nocy ! O Cholera Skąd ty to masz !

Harry
Malfoy zostawił ten ,,Pamiętnik" Na łóżku.

Hermiona
Trzeba mu jakoś Pomóc!

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 28 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

DUPA POTEM DAM NOWY OPIS OKŁADKĘ I TYTULOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz