51-

2.1K 215 55
                                    

Kayık turu biraz sancılı geçmişti.Çocukların aptal şakalaşmaları yüzünden neredeyse bir kayık devrilecek,çocuklar suya düşecekti..kalpleri, ağızlarında atarak turu tamamlamışlardı.

Kamp yerinde tekrar sıra olmuş müdürün etkinlikler hakkında konuşmasını dinliyorlardı."Etkinlikleri,kulüpler halinde ayırdık...Gezi kulübü,zayıflamak isteyenler için çok uygun,sabah erkenden kalkılıp ormanda yürüyüş yapılacaklar.Kitap kulubü,kitapların olduğu kulübede...kitap okuyacak,yazacak.İlkyardım kulübü,ilkyardım öğrenecek.Yüzme kulübü,dün gezdiğimiz kapalı havuzda yüzme dersleri alacak.Müzik kulübü,akşam oturmalarımız için şarkılar yazacak.Doğa ve çevre klübü,ormandaki ağaçları,hayvanları inceleyecek...."

"İlkokuldayız sanki amına..."Aslı,her zamanki gibi söylenmeye devam ediyordu."Sigara içme kulübü kuruyorum!Bana sigara veren kulübe girebilecek!"Eray'ın bağırması, herkesin dikkati dağılmıştı.Müdür yarım kalan konuşmasıyla mikrofonu Eray'a salladı."Seni bağımlılıkları bırakma kulübüne alıyorum yavrum."Dedi.

Eray,şokla"REHABÜLÜMİTASYONEL KULÜBÜ OLMAZ!"Diyerek bağırdı."Rehabilitasyon."Diye düzeltti onu Umut."HER NEYSE ENTEVELEVÜKEL ÇOCUK!"Umut,pes ederek önüne döndü.

"Furkan'da söylemiyor o kelimeyi."Diyerek güldü Mert.Furkan'da diğerleri gibi elini ensesine atarak gülerken Talha,kendisine tatlı bir gülümseme ile bakıyordu.

Kulüpler seçilmişti.Yogesh'in 'İlginiz olan bir kulübe gidin,beraber olalım diye düşünmeyin iki haftanızın içinden geçersiniz.'Uyarısını dinlemişlerdi.Her ne kadar beraber olmak istiyor olsalar bile...

*3 gün sonra*

Cem,Furkan ve Ceylan on ikinci sınıfların test çözdükleri kulübeye gelerek camdan içeri baktılar.İçeriye biraz baktıktan sonra bizimkileri gören Ceylan,diğerlerini dürterek yerlerini gösterdi.

Cihan ve Mert sorularla boğuşurken Furkan, başını kaldırmış tavanı izliyordu."Furkan neden çözmüyor?O,neden çalışmıyor?"Diye merakla sordu Talha.

Furkan'ın okulu bırakma planını bir tek o bilmiyordu.

Cem ve Ceylan birbirlerine gergince baktıktan sonra Ceylan "Mola vermiştir belki..hadi gidelim."Diyerek Talha'yı çekiştirdi.

.

"Furkan!"Talha'nın seslenmesi ile basketbol takımını yanlız bırakarak demir tellerin oraya geldi."Efendim bebeğim?"Talha,gözlerinin içine bakıyordu."Test çözerken sana bakmaya geldim ama sen çalışmıyordun.Neden?"Diye sordu Talha.

Furkan,gergince gözlerini kaçırdı.Yalan söylemeyecekti,yalancının mumu yatsıya kadar yanardı.Eninde sonunda ortaya bir şekilde çıkacaktı."Talha....ben okulu bırakmayı düşünüyorum."

Esmer çocuk,bir süre kaldı."A-ama biz hani beraber üniveristesiye gidecektik?Beraber derslere girecektik,etkinliklere katılacaktık,kütüphaneye gidip ders çalışacaktık,ayrı eve çıkacaktık..."Diye üzgünce mırıldandı Talha."Bebeğim,üniversitesiye seninle beraber gelmeyecek olsam bile onun dışında her zaman yanında olacağım..beraber yine kütüphaneye gideriz,ayrı eve çıkarız..üzülme lütfen-Talha!"Esmer çocuk,Furkan'ın son sözlerini dinlemeden koşarak uzaklaştı.

Furkan,elini tellere vurarak sıkkın bir nefes verdi.

.

Ivan,yanında ağlayan çocuğa baktı.Ormanda yürüyorlardı."Talha...bu yeni bir şey değil.Furkan,okulda mutlu değil.Liseye bile senin sayende katlanıyor çocuk.Hem bu dünyanın sonu değil ki!Sen okuldayken o işte olacak,eve gelince yine beraber olacaksınız.Başka şehirde üniversiteye gittin diyelim,Furkan 'O nereye ben oraya.'Diyor.Bırakmaz seni!Okul,konusu onun kararı.Biliyorum iyiliği,geleceği için okumasını istiyorsun ama lütfen biraz Furkan'ı düşün."Diyerek Talha'nın sırtını sıvazladı.

"Tamam...haklısın."Talha,burnunu çekerek Ivan'a gülümsedi.

.

"Furkan!"Yogesh endişe ile çocuğa seslendi.

Furkan,kendisine seslenen esmer adama döndü."Noldu?"Yogesh,etrafa bakınarak,Furkan'ın omzunu tuttu."Ivan ve Talha kayıp."

.

Saatlerdir kamp yerini bulmaya çalışan iki çocuk, havanın kararmasıyla oldukları yerde kaldılar."Vahşi hayvanlara yem olacağız..."Talha,korkuyla mırıldandı."Saçmalama Talha!Eminim bizi aramaya başlamışlardır...umarım...inşallah...lütfen."Diyearka arkaya yalvaran cümlelerini sıralamaya başladı Ivan.

Karanlık çökmesine rağmen hala gelen giden yoktu."Tamam...bizi unuttular."Ivan,pes etmişçesine mırıldandı."K-korkuyorum."Diyerek ağlamaya başlayan Talha'nın yanına yaklaşarak sıkıca sarıldı.

.

"IVAN!TALHA!!"Duydukları sesler ile gözlerini yavaşça açtı iki çocuk."IVAN!...TALHA!"Arka arkaya duydukları bağırma sesleriyle gözleri fal taşı gibi açıldı ikilinin.

"BURADAYIZZ!!!"Ivan avazı çıktığı kadar bağırdı."YERİNİZDEN AYRILMAYIN ÇOCUKLAR!"Diye bağırdı müdür.

Çok geçmeden gördükleri fener ışığı ve korkuyla etrafa bakınan Yogeh ve Furkan'ı gördüler."YOGESH!!!"Ivan ağlayarak yerinden fırladı.Esmer adam gördüğü bedenle dedin bir nefes vererek önüne gelen bedene sıkıca sarıldı.

"Talha.."Furkan,yerden kalkan çocuğa sıkıca sarıldı."Çok korkuttun beni.."Talha'nın boynuna burnunun sürterek derin bir nefes aldı.Talha,kollarını Furkan'a sararken "Özür dilerim."Diye mırıldanıyordu.

.

"Ulan yarrak kafalılar-pardon hocam.Siz neden haber vermeden,siktirip gidiyosunuz lan?Meraktan ne hala geldik bir haberiniz var mı?"Kamp alanının revirinde,yatakta oturmuş akşam yemeğini kaçırdıkları için şimdi yemek yiyen Ivan ve Talha'yı bir güzel azalıyordu Aslı.

"Çocuklar,nasıl oldunuz?"Diyerek içeri gelen müdür ile sustu Aslı."İyiyiz efendim,teşekkür ederiz."Aynı anda konuştu Talha ve Ivan."İyi bari,bundan sonra uzaklaşmayın eğer uzaklaşacaksanız bize haber verin e mi? siz hariç diğer öğrenciler ateşin oraya gitsin,Pamir hocam siz çocukların yanında kalın."Yogesh başıyla onayladı.

Müdür ilk ismini söyleyemediği için ikinci ismi ile hitap ediyordu,kendisine.

Diğerleri odadan çıkarken Furkan,Talha'nın elini bırakmadan başı eğik oturuyordu.Müdür, onu görsede bir şey demeden çıktı.

"Bir daha kaybolma...benim yüzümden....kaybolma."Furkan başını Talha'nın bacağına koyarak ağlarken,Talha'da ağlayarak,Furkan'ın başını seviyordu.

Yogesh,Ivan'ın yanına oturmuş çocuğun yanaklarını seviyor aralarda küçük öpücükler konduruyordu.
"Haber vermeden,kaybolma."

"Tamam, bundan sonra kaybolmadan önce sana haber veririm."Dedi Ivan.Yogesh,çocuğa dik dik baktı."Bak birde dalga geçiyor ya!"

SİZLERİ SEVİYORUM KAYBOLMUŞ AKŞAM YEMEKLERİM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SİZLERİ SEVİYORUM KAYBOLMUŞ AKŞAM YEMEKLERİM.

LÂYETEZELZEL (BxB, BxG, GxG) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin