Etrafa saklanan bayrakları bulma yarışmasını hatırladınız mı?
O yarışma çok büyük bir hataydı.
Cem,Mert,Eray,Enes ve tanımadıkları on altı kişi daha vardı.Kaybolmamaları için kalabalık gruplar yapmışlardı ama hiç işe yaramamıştı.Eray'ın canı sıkıldığı zaman çenesi hiç kapanmıyor ya da götünde kurt varmış gibi bir sağa bir sola zıplayıp hopluyordu.
Yine böyle bir yerden bir yere hoplarken zıpladığı taştaki yosunlar sağ olsun ayağı kaydı."ERAY!"
Eray,dengesini kaybederek düşüyordu ki Enes onu belinden tuttu..tutmasına ama bu sefer Eray,Enes'in üzerine düştü.
Enes acıyla inlerken, Eray çocuğun üzerinden kalktı."Enes,noldu lan? İyi misin?"Çocuğun aptal sorusuna karşılık dişlerini sıkarak sinirli bakışlarını yolladı, Enes.
Enes, bileğini kontrol etti.Daha önce kırdığı için acısını biliyordu,yaygra kopmasın diye sadece burktuğunu söyledi.
Yürümeye devam ederken Eray,köpek bakışları ile Enes'in koluna yapışmış "Benim yüzümden bileğini incittin...sana her türlü otuz bir çekmende yardım edeceğim merak etme."Diyerek gözlerini kırpıştırdı.
Enes, sinirle çocuğun belini cimcikledi.Eray 'Ah'layarak kendini yere atarken, Kıvırcık çocuk göz devirerek Mert'in yanına gitti.Eray, yerde berbat bir oyunculukla "Ölüyorum,Enes'im gidiyor!Ölüyorum!"Diye bağırırken Cem ve diğerleri ona kahkahalarla gülüyordu.
.
Furkan,Talha'nın kedi gibi ensesinden tutmuş nereye giderse çocuğuda beraberinde götürüyordu.Bir daha kaybolma mevzusu olsun kesinlikle istemiyordu.
"Furkan,abicim manyak mısın?Bıraksana çocuğu.Kedi yavrusu gibi tutmuş ensesinden."Basketbol takımından Berke konuşmuştu."Abisi bana emanet etti kardeşim.Bir kere kayboldu zaten bir daha kaybedemem."Diyerek geçiştirdi Furkan.
"Talha miyavlasana bir kere."Diyerek gülüştü çocuklar.Talha olayı anlamadan miyavlarken herkes daha çok gülüyordu,küçük Furkan'ın uçuşa geçmesiyle bağırdı.
"Aaa!Bayrak!"Furkan, yönünü değiştirerek gördüğü -daha doğrusu görmüş gibi yaptığı - bayrağa doğru giderken Talha'da omunla beraber geliyordu haliyle...
"Hani...nerede bayrak?"Diye sordu Talha."Alt tarafta,gökyüzüne doğru gidiyor."Diye mırıldandı Furkan.
"Bir şey mi dedin?"Masum masum sordu Talha."Yok,Bayrak yokmuş yanlış görmüşüm!"Onlara doğru gelen grup,Furkan'ın bağırışı ile söverek geri patikaya döndü.
.
Poyraz,Çağlar,Aslı,Ahu,Ivan ve bir iki kişa daha,kendilerini öylece ortada bırakıp giden grubun geri kalanının anasına sövüyordu.
"Eeee napıyoruz?Geri dönelim bari!"Kızın biri söylenerek yere oturdu."Hay at sikleri ya!Bayrak mı arayacağız deli gibi.Geri dönelim."Diye bağırdı Aslı.
"Aminakoduğumun deli karısı,bir şeyden memnun ol be!"Ahu,Aslı'ya sinirle tısladı."Tamam lan!Sakin olun kaybolmadık,etmedik.Bir sigara içeyim sonra bayrakları ararız."Diyerek cebinden sigarasını çıkardı Poyraz.
"İç,iç zıkkım iç.Pezevenk."Çağlar sinirle konuştu.
"Güzel-kardeşim,neden taktın bu kadar sigarama sen ya?"Poyraz sigarasını dudaklarına yerleştirmeden önce çocuğun belinden tutarak kendisine çekti."Güzel kardeşin siksin sen-Ahhh! Bırak be!"Çağlar belinin sıkılması ile çemkirirken Ivan flörtleşen ikiliye asık suratla bakıyordu.Yogesh burada olsaydı keşke..en azından yanında olsaydı!
Poyraz ve bir kaç kişi daha sigarasını bitirdikten sonra bayrak aramaya devam ettiler.
.
Cihan ve Ceylan,bir kayalığın kenarında durmuş ne yapacaklarını düşünüyorlardı.Takımları,dağılıp gidince ikisi tek başına kalmıştı.
"Bayrakları boş ver.Geri dönelim Ceylan'ım."Dedi Cihan elini uzatarak.Ceylan başıyla onaylayarak, büyük elleri tuttu.
İkisi beraber geri dönerken,Poyrazlarla karşılaşarak onlara katıldılar.
*2 hafta sonra*
Geri dönme vakti gelmişti.Sanırım okulun tek kavga,tartışma yaşamadığı tek kavga yaşanmadığı zaman dilimi bu iki hafta olmuştu.
Otobüste geri dönerken Ivan,bisküvisini yanımdaki Yogesh ile beraber yiyor,arkalarındaki Talha ve Furkan kedilerinin,bu iki haftada neler yapmış olabileceği hakkında konuşuyordu.
Yan tarafta Aslı ve Ahu son ses,gürültülü bir müzik dinlerken onların arkasındaki Cihan,Ceylan'ın omzuna yatmıştı.Cem ve Mert birlikte oyun oynuyordu...
Onlar bütün yolculuğu böyle geçirirken Efsun ve Ada iş için gidecekleri,Almanya uçağına biniyorlardı.
Final basamaklarını tırmanıyoruz.
SİZLERİ SEVİYORUM ÇİLEKLİ PEYNİRLERİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LÂYETEZELZEL (BxB, BxG, GxG)
Romance[TAMAMLANDI] Kaldığınız dersten geçmek için ne yaparsınız?Ders mi çalışırsınız?Özel ders mi alırsınız?Yoksa amaaan boşver mi dersiniz? Mavi gözlü şeytan...Kaldığı dersten geçmenin en zahmetli yolunu,yeni matematik hocasını tavlama kararı alarak yapt...