ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5

20 4 0
                                    

Κοιταζει με προσοχή μέσα από την οθόνη τον Ορφεα δεμένο , οι άνθρωποι της τον έχουν χτυπήσει άσχημα . Είχε διαλέξει τους καλύτερους .

Από την στιγμή που τον δέχτηκε στην ομάδα της έπρεπε να τον ελέγξει . Κλείνει την οθόνη και απλά περιμένει , είναι σίγουρη πως θα εμφανιστεί .

Το τηλέφωνο της χτυπάει και εκείνη το σηκώνει . 

-"Τι κάνεις μωρό μου ;" Ρωτάει ο Bruno κάνοντας την να χαμογελάσει .

-"Διασκεδαζω ." Απαντάει η Διωνη .

-"Μμμ με τι αυτή τη φορά ;" Ενδιαφέρεται να μάθει .

-"Με ένα καινούργιο παιχνίδι , τίποτα το σημαντικό . Εσύ ;"

-"Εγω περιμένω να παραλάβω το φορτίο σου και να σου κάνω μια επίσκεψη ." Της λέει χαμογελώντας .

-"Ωωω ανυπομονώ για το δεύτερο ." Δαγκώνει τα χείλη της και συνεχίζουν την συζήτηση για μια ώρα ακόμα . Μολις το κλείνουν τα χτυπήματα στη πόρτα της τραβάνε την προσοχή .

Ο Ορφέας μπαίνει μέσα χωρίς να περιμένει να ακούσει κάποια απάντηση .

Είναι φανερά ταλαιπωρημενος , οι πληγές έχουν σημαδέψει όλο του το κορμί .

"Αν δεν ακούσεις απάντηση δεν μπαίνεις εδώ μέσα ." Τον ενημερώνει κοιτώντας υποτιμητικά .

-"Λεγε τι θες ;" Ρωτάει κοφτα προσπαθώντας να ηρεμήσει όσο περισσότερο μπορεί .

-"Πρωτον θα μιλάς με σεβασμό και υπακοή , δεύτερον γιατί είσαι έτσι ;" Ρωταει εννοώντας τα σημάδια .

-"Απο ποτε νοιάζεσαι ;"

-"Απο τη στιγμή που ανηκεις εδώ θα δίνεις αναφορά , όσοι είναι εδώ είναι ασφαλής μέχρι να προσπαθήσουν να κάνουν κακό . Επίσης όσοι είναι εδώ δεν έχουν σχέσεις με άλλες συμμορίες ." Κοιτάζει αυστηρά εκνευριζοντας τον .

-"Παλιοί λογαριασμοί που τελείωσαν σήμερα ." Απαντάει σφίγγοντας τα χέρια του σε γροθιές .

-"Ωραια , το ελπίζω για το δικό σου καλο ." Του κάνει νόημα και φεύγει από το δωμάτιο . 

Ο Ορφέας φεύγει εκνευρισμενος με το τρόπο της Διωνης αλλα ακόμα πιο εκνευρισμενος από αυτό που είχε παθει . Ήταν σίγουρος πως κάποιος τους είχε βάλει αλλα προς το παρών η απάντηση πως κάποιος παλιός συνεργάτης ήταν από πίσω , του ήταν πιστευτη και δεν είχε λόγο να ασχοληθεί παραπάνω .

Πηγαίνει σπίτι του και αφού περιποιείται τα τραυματα του , ασχολείται με τα οπλα του για να είναι έτοιμος για το βράδυ . 

Μέχρι την καταστροφή μαςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora