•Rest time and dating•

456 49 4
                                    

19:02

SeonGi mellém ült. A Crushom lesz a csapattársam. Oké nem kell ide játék se semmi,meghalok szimplán szívritmuszavar miatt ha mellettem ül,vagy csak létezik.

-Örülök ennek a kis szünetnek. Eljössz velem sétálni a parkba? Csak előtte menjünk mosdóba, és mosakodjunk meg.-mosolyog, és megfogva a kezemet kihúz a teremből. Bemegyünk a mosdóba és meg mosakodunk. Miután végeztünk megfogja a kezemet és kényelmesen elindul a park felé. Szereti fogni a kezem? Elpirulva sétálok mellette és próbálok nem szívrohamot kapni. Csodálatosan borult az ég. A hangulatom is körülbelül olyan. Most bármi megtörténhet.

19:10

-Kellemes itt kint. Legalább van egy kis nyugalom ebben a szar helyzetben. Mindent meg kell tenni azért,hogy sikerüljön túlélni.-mondja SeonGi érzelem mentesen. Most veszítette a mamáját,persze hogy szar a kedve.

-Figyelj SeonGi. Nagyon nagyon sajnálom ami történt,de ez nem a te hibád volt. Egyszerűen ez egy ilyen szar és kiborító szituáció. Ne hibáztasd magad,csak azokat az elvetemült szadista állatokat akik kitalálták ezt a szar játéknak nem nevezhető pokoli szenvedést.-akadok ki és kezdek még mérgesebb lenni. Dühöngésemet a mellettem ülő fiú állítja le,azzal hogy megölel. Hihetetlenül jól esik. Szorosan átölelem és csak élvezzük,hogy most itt vagyunk, egymás mellett biztonságba.

19:25

-Szerinted mi lesz ha vége a játéknak?-kérdezi csendesen mire én megvonom a vállam.

-Fogalmam nincs. De az biztos hogy egyedül nem fogom tudni feldolgozni a történteket.

-Énsem,de te itt vagy nekem, ezért ma este mindenáron megvédelek,mert kedvellek.-a szívem kihagy egy dobbanásnyit, aztán őrült zakatolásba kezd. Azt mondta hogy kedvel. A crushom kedvel engem te jó ég.

-Énis nagyon kedvellek téged.-mosolygok rá és megfogom a kezét.

-Menjünk el randizni a játék kezdetéig.-veti fel az ötletet, én pedig bólintok. Nem tudhatom mit hoz az este, így ki kell próbálnom mindent ebben a kis időmben.

19:35

Az iskola melletti kis cukrászdába jöttünk. Mindketten vettünk egy egy sütit, és kértünk 2 méreg erős Expersso-t hogy bírjuk ki az estét.
Beszélgettünk sokat, rettentő sok mindent megtudtam róla. Van egy idős kutyája akit örökbe fogadott. Szeretne még idős kutyákat befogadni,hogy az utolsó éveik boldogok legyenek. Énis sok mindent elárultam magamról.

19:47

-Lassan vissza kell menni. Nem akarok de meghalni sem.-áll fel és nekem is segít felállni.

-Menjünk, és nézzünk szembe az utolsó nagy játszmával is.-szorítom meg a kezét. Elindulunk az iskolához, és szomorúan veszem észre,hogy az osztály kilencven százaléka kint vár. Mi még felmegyünk a cuccainkért és összepakoljuk őket. Mielőtt kilépnék SeonGi visszaránt és megcsókol. Gyengéd és érzelmekkel teli. Kezeimet arcára vezetem és cirógatni kezdem.
Elválunk és egymás rá mosolygunk.

-Sok szerencsét nekünk.-suttogja és szorosan átölel engem amit én viszonzok. Nagyon remélem hogy sikerül. Lassan lemegyünk és várunk.

20:00

Az Autók megérkeztek,mi beültünk és elindultunk az utolsó játszma helyszíne felé. SeonGi szorosan fogta a kezem. Éreztem hogy fél és izgul. Énis ezt érzem, rettentően félek,hogy meghalok,de próbáltam pozitív maradni.
Fél órát autoztunk. Mikor megláttam a hatalmas elhagyatott kastélyt, már a lábaim is remegtek. Kiszálltunk és elkapott a rossz érzés.

20:29

"Mindenkinek sok sikert, érezzétek jól magatokat. Van bent pár meglepetés de nem lőjjük le a poént. Maradj életben, és nyerj. Indulás játékosok."

●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○●
Mindenkinek Boldog Karácsonyt és kellemes ünnepeket.🎄❤️ Remélem tetszett ez a kis laza rész.🥺
Köszönöm szépen hogy elolvastad ❤️

Deadly game!✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang