*Full smut*
Ivan,yatakta uzanmışken Yogesh ıslak saçlarını eliyle sallayarak yatağa çıktı.
Ellerini iki yana koyarak destek almıştı.Ivan, pembe dudaklarını esmer adamın dudaklarına sürterek öpüşmeyi başlattı.
Yogesh,çocuğun altındakı kısa şortuyla beraber baksırını çıkardı sonra kendi altındaki baksırı çıkarak odanın kenarına fırttı.
Esmer adam,ikisinin dudaklarını ayırarak beyaz boyuna öpücük kondurarak göğüs uçlarına indi.
Ivan,göğüs uçlarına değen dil ile gözlerini kapatarak inledi.Yoegsh,göğüs ucunu diliyle daireler çizerek yalıyor,aralarda emip ısırıyordu.Aynı işlemi diğer göğüsede yaptıktan sonra işaret ve orta parmağını çocuğun ağzına yolladı.Ivan,parmakları yalayıp emerken;Yogesh,diğer elinin işaret parmağı ile göğüs uçlarını okşuyordu.
Parmakları tükürükle kaplanınca çocuğun ağzından elini çekerek deliğe getirdi.Yavaşca deliği okşarken Ivan'ın kesik inlemeleri odayı dolduruyordu.
Deliği bir süre okşadıktan sonra yavaşça parmaklarını içine itti.Ivan,adamı çıldırtmak için daha sesli inlerken amacına ulaşıyordu.
İçindeki parmaklar hızlanırken,inlemelerini arttırdı.Yogesh,çocuğun hazır olduğundan -ki Ivan dünden razıydı - parmaklarını çıkararak zevk suyu gelmiş aletini genişlemiş deliğe konumladı.
"Hadi bir fantezi yapalım,birden gir!"Ivan'ın dediği şeyle bir süre durdu esmer adam"Canın acır bebeğim." Diyerek teklifi reddetti.Ivan,tam ağzını açmıştı ki 'seks sırasında öldü' şeklinde haberlere çıkmak istemediği için itiraz etmekten vazgeçti.
Ivan,içinde hissettiği doldulukla bacaklarını kaldırdı,Yogesh havaya kalkan bacakaları okşayarak basanlerine indi.
Esmer adam,gitgel yaparken daha çok hızlandı.Ivan,elini aletine atıp çekmeye başladı.
Yogeah hırıltılı bir şekilde inleyerek çocuğun içine boşalırken,Ivan'da yüksek sesle inleyerek boşaldı.
.
Cem,bayodan çıkarak yatakta içkisini içen adamın karşısına dikildi.Mert,sadece havluyla dikilen çocuğa baktı...ve birden aşağı düşen havluyla neredeyse içkiyi püskürtecekti.
"Ben hazırım."Dedi Cem.Mert,içkiyi yatağın yanındaki komodinin üzerine bırakarak kucağını patpatladı.
Cem,minik adımlarla yatağa giderek çıplak bir şekilde Mert'in kucağına oturdu.Mert,çocuğu biraz daha öne çekerek tam kasıklarına oturmasını sağladı..iyi ki baksır giymemişti.
Mert,kucağındaki çocuğun utandığı için kızaran yanaklarını avcunun içine aldıktan sonrsa dudaklarını birleştirdi.Öpüşmeyi bozmayarak ellerini Cem'in pembe göğüs uçlarına attı.Oynayıp,çekiştirirken Cem'in ağzını açarak inlemesi ile dilini içeriye yolladı.
Öpüşmelerini derinleşirken,Cem altındaki şişliğe kendini sürttü.Mert,ağzına doğru inleyince dudakları ayrıldı."Ş-şey...yapabilir miyim?"Diye sordu Cem."Hmhm."Diyerek onayladı onu Mert...aslında hiçbir şey anlamamıştı ama olsundu.
Cem,kucağında geri çekilerek adamın şişkinliğine öpücük kondurarak kapriyi aşağıya sıyırdı.Mert sesli bir "Hasssiktir." Çekti.
Cem'in ince,uzun parmakları kalın aletini kavranıştı.Erkekliğinin ucuna konulan öpücük ve hemen arkasından boydan boya yalanması ile seslice inledi.
Cem,aleti ağzına alarak tükürükleri ile ıslatırken,kendi aleti sızdırmaya başlamıştı.Bir süre daha ağzını ileri geri yaptıktan sonra geriye çekildi."Mert...ağzının suyu akıyor."Dedi kıkırdayarak.
Mert,hipnoz olmuş bir şekilde ağzını sildikten sonra çocuğu tek hamlede altına alarak yüz üstü yatırdı.Cem,domalırken Mert beyaz,pürüssüz poposuna sesli ve sulu öpücükler bırakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LÂYETEZELZEL (BxB, BxG, GxG)
Romance[TAMAMLANDI] Kaldığınız dersten geçmek için ne yaparsınız?Ders mi çalışırsınız?Özel ders mi alırsınız?Yoksa amaaan boşver mi dersiniz? Mavi gözlü şeytan...Kaldığı dersten geçmenin en zahmetli yolunu,yeni matematik hocasını tavlama kararı alarak yapt...