FİNAL

4.3K 280 181
                                    

*4 sene sonra*

Dört senede çok şey değişmemişti aslında..

Yogesh,aynı okulda öğretmenliğe devam ediyordu.

Ivan,Rusça sınavına girerek Rus dili ve edebiyatını kazanmış;Yogesh ile ayrılmamak için aynı yerde bir üniversite yazmıştı.

İkisi diğerleriyle birlikte, kendi aralarda bir düğün yapmış resmi olmasa bile evlenmişlerdi.

Cem,ilk sene mezun kalmış psikoloji için çalışmış sonraki sene kazanarak,Mert ile ayrı eve taşınmışlardı.

Mert,annesinin yardımı ile restoran açmış ve işleri büyütme yolunda ilerliyordu...onun bu denli iyi bir aşçı olabileceğini tahmin etmek, çokta zor değildi.

Cihan,babasının mesleğini devralma yolunda ilerliyordu,kendisine ait ofisi bile vardı.

Ceylan artık çok daha akıcı konuşabiliyordu. Hukuk okuyor ve boş zamanlarında yetimhanede çocuklar ile ilgileniyordu.Cihan ile nişanlanmışlardı.

Aslı ve Ahu ayrılmıştı.Birsene ayrı kaldıktan sonra ringte karşılaşmış,birbirlerini bir güzel dövdükten sonra beraber yemeğe çıkmış,aynı gece sevişmiş ve ilişkilerini tekrar yaşamaya başlamışlardı.

Furkan,okulu bırakmış sabahları annesi ile beraber kafede çalışmaya, akşamları bir gece klübünde barmenlik yapmaya devam ediyordu.
Talha,veterinerlik okuyordu.Furkan ile ayrı eve çıkmışlardı.Abisi ikisini ağlayarak evden uğurlamıştı...oysa sadece iki sokak ötedelerdi.

Adar işleri büyütmüştü hatta paparazzilere yakalanmadan Efsun ile ilişkisini yürütmeye çalışıyordu.Aslında bütün herkese 'BU AFET BENİM KOCAM!'Diye bağırmaktan çekinmiyordu ama Efsun,bunun iyi bir fikir olmadığını söylemişti.

Efsun ise dragqueen olmayı bırakmıştı,gösterilere çıkmıyor, insanlara şarkı söylemiyordu.Onun yerine Adar'ın sekreteri tarzı bir şey olma yolundaydı.

Günler,haftalar,aylar,yıllar bu şekilde geçmişti.Yeri gelmiş,ağlamış,üzülmüş;yeri gelmiş,mutlu olmuş,sevinmiş;Yeri gelmiş,kızmış,kavga etmişlerdi.
Beraber tatillere gitmiş,eğlenmişlerdi.Bazen kavga etmiş,küsmüşler,ayrılmışlardı ama sonucunda her zaman berabelerdi.

Kötü zamanlardan çok iyi zamanlar geçirmişlerdi.kötü şeylerden çok iyi şeylere sahiptiler.

.

Uzun zaman sonra,bahar mevsinlerinin birinde boşluk yakalamış ve kimselerin olamdığı çimenlik bir alanda pikniğe gitmişlerdi.

.

Podufuk Pantolon ağaca çıkarak, kızın yanına oturdu.Hep beraber yemek yiyen gruba baktılar."Elimde büyüdüler.."Kızın konuşmasıyla, bakışlarını ona çevirdi kedi."Doğru...ve şimdi sona geldik."

Kız buruk bir gülümseme ile onlara bakmaya devam etti."En azından onlara,sonsuza kadar mutlu yaşadılar diyebilirim... Ya da sonsuza kadar mutlu yaşadılar diyemem çünkü hala hikayelerini yazmaya devam edecekler.."Pofuduk sadece kuyruğunu salladı.

"Şimdi gidiyor musun?"Diye sordu sessizliği bozarak."Evet..başka hikâyelerle gideceğim."Diye cevapladı kız."Başka hikâyeleri ateşe verecek,kaoslar yaratacak,romantik anlar yazacaksın yani..."Kız,gülerek onayladı.

Pofuduk, biraz daha durduktan sonra ağaçtan inerek Talha'nın yanına gitti.

Ben de onları buruk bir gülümseme ile izlemeye devam ettim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
LÂYETEZELZEL (BxB, BxG, GxG) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin