~ Ébredés~

144 18 2
                                    

Lassan kinyitottam a szemem, puha fűben ébredtem. Az égen a nap sütött, a felhők peddig csak lassan úsztak az égen. Körbenéztem. Wakandába voltam, de nem csak én, hanem a többiek is. Gyorsan felültem, majd láttam, hogy páran ébredeznek. Mintha aludtunk volna egyet.

- Lya! - fogta meg Bucky a karom - Jól vagy?

- Igen... - öleltem meg a szerelmemet - A többiek?

- Jól vannak, de te fontosabb vagy - mosolygott rám

- Haza kell jutnom... - mondtam

- Tudom, gyere! - húzott magával

- Hová mentek? - kérdezte egy ismerős hang, Wanda volt az

- Wanda! - öleltem meg a barátnőmet - Jól vagy?

- Igen, ti is? - kérdezte, majd bólintottunk

Megkerestük a többieket, és mindenkinek elmondtuk, hogy mi is történt

- Szóval nyert Thanos? - kérdezte Sam

- Sajnos igen, de menjünk - mondtam majd intettem a többieknek

- Összeszedem előtte a katonáimat - mondta T'Challa

Bólintottam, majd összeszedtem magam. Szerettem volna hazajutni, de most nem ez volt a fontos. Kiéleztem a boomerang pengéit, majd a kardomat. Már kész voltam, mikor egy aprócska narancssárga lyuk volt a levegőben, majd egyre nagyobb lett. T'Challa és katonái átmentek a körön. A kör túloldalán egy romos csatahely volt. Megfogtam Bucky kezét, majd együtt kiléptünk a kapun. Velünk szembe Thanos és a csapata volt, a Bosszúállók pedig csak gyűltek és gyűltek. A tömegben megláttam Emmát. Oh, a régi ismerőseink is itt vannak. Csuda jó. A fejünk fellett hatalmas quinjetek jelentek meg. Tudtam, hogy ezt most megnyerjük. Együtt sikerülni fog.

- Bosszúállók... Gyülekező! - mondta Steve majd mindenki nekifutott és mindeki torokból ordított

BalerinaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant