Informacja o następniej książce

1.3K 22 13
                                    

Hej!
Po pierwsze chciałam podziękować wam za ponad 1k wyświetleń i 160 gwiazdek! To dla mnie niesamowite osiągniecie. Tą książkę wymyśliłam spontanicznie na jednej lekcji online i już wtedy wiedziałam, że była to jedna z lepszych decyzji jaką w ostatnim czasie podjęłam. Dziękuje wszystkim za głosy, komentarze, bo to naprawdę motywuje. Dałam sobie wyzwanie: pisanie po dwa rozdziały dziennie i mimo że nie byłam zadowolona z tego, co pisałam, to cieszyłam się, że faktycznie udało mi się wstawiać po dwa rozdziały tak, jak obiecałam, a nie przekładać, bo nie mam czasu. Było mnóstwo momentów, w których totalnie nie miałam weny, dlatego rozdziały były takie krótkie, ale wiedziałam, że gdzieś tam ktoś z was czeka, aż dowie się, co będzie działo się dalej. Pewnie każdego z was teraz ciekawi, co z następną książką, którą obiecałam. No właśnie. Oczywiście, że będzie! Tutaj w tym miejscu proszę was o pomoc. Zapewne wszyscy jesteście ze mną, aby czytać książki o tematyce shipu Lexy i Marcina, więc z niej nie rezygnujemy, ale chciałabym, abyście mieli prawo decyzji o następnej książce. W komentarzach proszę o pomoc w doborze tematyki, a jeżeli ktoś nie ma pomysłu, to zagłosujcie na jeden (lub więcej) z numerków poniżej. Są to jakieś moje propozycje, ale jestem w stanie z nich zrezygnować, jeśli ktoś ma lepszą.
1. Książka, która będzie opisywać wydarzenia, jakie rozgrywały się przed akcją tej opowieści.
2. Kontynuowanie wątków i wydarzeń z tej opowieści, ale już jako nowa książka.
3. Książka napisana razem z wami.
Trzecia propozycja będzie polegała na tym, że każdy, kto będzie chciał, będzie mógł wysłać mi napisany przez siebie rozdział lub opowieść, którą ja wstawię do książki. Podam wtedy adres e-mail, na który będzie możliwość wysłania takiego rozdziału. Niech w komentarzach zgłoszą się osoby, które ewentualnie byłyby zainteresowane napisaniem jakiegoś rozdziału. Na razie liczę na wasze pomysły i propozycje. Wesołych świąt!

꧁𝙻𝚎𝚡𝚢 𝚒 𝙼𝚊𝚛𝚌𝚒𝚗 - 𝚉𝚊𝚌𝚣𝚗𝚒𝚓𝚖𝚢 𝚘𝚍 𝚗𝚘𝚠𝚊꧂Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz