Wilcze Majty

26 3 18
                                    

Sehun spojrzał do lustra z uśmiechem. Chanyeol patrzył na niego z podziwem, a Kai z obrzydzeniem.

-Co ty masz na sobie idioto?- spytał zdegustowany Jongin.

-Wilcze majty na przystojne wilki.- odparł dumnie Oh.

-Ściągnij je, brzydzisz mnie nimi- wywrócił oczami brunet.

Sehun zaczął się rozbierać, a Chanyeol wystraszył się- N...Nie o to chodziło Sehunnie!

-Oh- powiedział Oh ohając na oh te wilcze majty- Dalej sądzę, że wyglądam w nich wspaniale.

-Bajo jajo- odrzekł Kai odwracając sie od czarnowłosego Sehuna.

-Sam jesteś bajo jajo, wyglądam wspaniale- fuknął wilcze majty.

-Bajo jajo bajo jajo- brunet usiadł na kanapie.

-Ty pojebie kurwa się zamknij tam kurwa, nie bajo jajo ty pierdolony chamie- warknął Sehun irytując się.

-Bajo jajo bajo jajo- powtórzył Kai.

-Bajo jajo ty chuju jebany, na inokoreańskiej jesteś, ja ci zaraz dam bajo jajo kurwa! Zaraz cię ściągnę i ci chuju do dupy dokopie, bajo jajo pierdolone- Sehun zaczął iść w stronę kanapy w wilczych majtach.

Zatrzymał go czerwonowłosy olbrzym- Spokojnie Sehunnie. Skup się na poderwaniu swojej wilczycy.

-Przestań tak nazywać Lu Hana. Ja jestem wilkiem i tylko ja mogę nim być. On jest moim jeleniem.- odparł z dumą.

-Oh? To jak ten pairing z Beastars?- spytał Jongin.

-Też to oglądałeś?! Ja oficjalnie wolę BNP, ale Beastars też są fajne. Nie rozumiem do końca tylko konceptu furry...-

Tak zaczęła się rozmowa między Kaiem i Chanyeolem. Sehun skupił się na dobraniu odpowiedniego stroju do swoich wilczych majtek. Dobrał do tego black leather jeans i black leather jacket choć zastanawiał się nad czerwoną koszulą w kratkę.

Wyszedł z swojego wspólnego mieszkania. Mieszkanie nr 200-12. Było to mieszkanie legend.

Chanyeol i Kai wyszli z nim, ale oni są mniej ważni więc ich pomijam.

Gdy Sehun jechał do galerii z kumplami kupić jakiś prezent dla swojego wybranka Lu Han, Kyungsoo i Baekhyun byli razem na karaoke.

-🎤sawarasenai🥰kimi😸wa⛓shoujo👻na💅no?✨böKù🌸Wâ🧚ÿARiçHiñ🤴BįCChī😾ńO😩oSû🚣Dà🎉YO💦- śpiewał Baekhyun.

Kyungsoo był potężnie spity. Spity na tyle, że rozmowa z nim była niemożliwa.

Lu Han za to czuł się samotny. Potrzebował alfy jakim był Sehun Wilcze Majty. Oh te wilcze majty. Były marzeniem Lu Hana. Niestety, ten chował sekret, którego wstydził się. Bał się, że Sehun by go odrzucił, lecz nie wiedział nawet czy chłopak go kochał.

Jest 2 w nocy, nie wiem czemu to pisze, a ty czytasz. Sehun wbił do pokoju karaoke razem se swoimi towarzyszami.

Chanyeol od razu znalazł się przy Baekhyunie

-Hej señorita- zaszpanował swoim hiszpańskim.

-❓Czy🍆ty🐖właśnie🐟robisz💐nawiązanie😎do🥰Bad/Bed Boy⁉️od👀pjedpiper?🤟- spytał Baekhyun zaskoczony.

-Nie, bo znowu mnie pozwą- zaśmiał się Chanyeol nim zrzucił swój kostium człowieka pokazując, że jest on reptylem i zmienił się w bałkażana.

-💫OMG🤩Chanyeol🐖kocham👀cię🐟bardzo🥬kotku😻szczęścia🤡miszaczku🥰szczęścia💖zakochani💋są👁👄👁wspaniali💅- Baekhyun go pocałował. Baekhyun Bakłażan i Pan Bakłażan się pobrali. Ich syn nazywa się Bootaro Shoestar Bakłażan.

Kai podszedł do Kyungsoo. Soo spojrzał na niego.

-Cz'g' chc'sz?- spytał spity mocno.

-Mam na imię Kim Jongin. Mam 133 lata. Mój dom znajduję się w północno-wschodniej części Seulu, gdzie są wszystkie wille, nie jestem żonaty. Jestem pracownikiem domu towarowego SuperM i wracam do domu każdego dnia o 8 po południu najpóźniej. Nie palę ale czasami wypiję. Jestem w łóżku o 11 po południu i upewniam się że mam najemniej 8 godzin snu bez względu na okoliczności. Po szklance mleka i rozciąganiu się przez około 20 minut przed pójściem do łózka zazwyczaj nie mam problemów ze spaniem do ranka. Tak jak bobas, wstaję bez żadnego zmęczenia albo stresu rankiem. Zostało mi powiedziane że nie mam żadnych problemów z moim zdrowiem podczas ostaniach badań kontrolnych. Próbuję wytłumaczyć że jestem osobą która marzy o spokojnym życiu. Staram się nie zawracać sobie głowy żadnymi wrogami, jak wygrywanie i przegrywanie, to by sprawiło że nie spał bym po nocach. Tak radzę sobie z społeczeństwem i wiem że przynosi mi to szczęście. Aczkolwiek jeżeli bym walczył nie przegrał bym z nikim.

-K'' r'ch'j mn''- no i się R U H A L I razem. KaiSoo 4ever. Mieli córkę, którą nazwali Kim Shrekxophone 10 Hours.

Ostatni podszedł Sehun do Lu Hana.

>bondz mno
>wilcze majty lvl 20
>hot wilczyca w klubie
>ruchasz
>R U H A N I E mocno
>długie ruchanie.exe
>jest dobrze
>twoje wilcze majty tylko podkręcają impreze
>ściągasz wilcze majty dopiero po godzinie by nie robić dzieciora
>poggers
>masz wiewióry w majtach
>twoja hot wilczyca nazywa cię teraz wiewiórzy majtas
>hot jeleń, wilk czy tam chuja wydaje ci sekret
>okazuje sie że to  F  U  R  R  Y
>kurwa to furry
>koniec segzu
>wyruchałeś furasa
>masz trojaki z furasem
>nazywasz je Ojciec, iSyn, iDuchŚwięty
>Ojciec jest matką
>iSyn jest alkoholikiem
>iDuchŚwięty żyje w trójkącie z Bootaro Shoestar Bakłażanem i Kim Shrekxophone 10 Hours
>kiepsko
>umierasz

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 26, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

,,Wilcze Majty" - HunHan [EXO]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz