Capitolul 16

329 23 3
                                    

rog folosiți piesa atunci când citiți următoarele paragrafe !

Mulțumesc de înțelegere! 😊😊

--- Eu ...

--- Poți sa nu îmi raspunzi acum , doar am simțit nevoia sa iti spun ! Dacă vei accepta asta , o sa îmi dau toată silința pentru a te face cea mai fericita femeie din lume , asta alături de mine . Vreau ca tu sa mi te dăruiești doar atunci când vei simți aceleași lucruri ca și mine , numai atunci voi simți ca vei fi cu totu a mea . Îmi șoptește din ce în ce mai aproape.

Doamne , nu am auzit așa ceva din gura nici unui barbat! Iar acum sa fiu al naibii dacă nu vreau sa mă dăruiesc lui . Declarația lui m-a ajutat mult , acum ca știu ca începe sa nutresca sentimente pentru mine îmi dă încredere ca poate fi ceva intre noi. Doar îmi doresc sa nu fiu rănită, iar dacă se va întâmpla asta o sa renunț la toată viața mea . Nu voi suporta durerea asta ,sunt prea slaba pentru ea !

--- Drako . Ii caut privirea ,iar acesta mi -o oferă fiind complet terminat .

Acum îmi pot da seama ce înseamna acea mica strălucire din ochii lui când m-a privit. Iar la naiba cred ca o vede și el la mine în ochi în momentul de fata .

--- Drako , eu nu sunt cea mai potrivita persoana pentru iubire. Eu nu sunt fata care sa se daruiasca fără sa se gândească dacă va fi sau nu rănită! Sunt foarte speriata de gândul ăsta, iar asta mă face să dau mereu înapoi, sa mă țin departe de tine !

Am fost sincera , asta este singurul lucru de care avem nevoie acum. Mă privește încercând sa descopere mult mai mult . Mi-am dat seama ca își dorește sa afle mai multe lucruri despre mine ,dar asta nu va fi ușor nici pentru el și nici pentru mine.

--- Crezi ca eu as fi potrivit pentru iubire ? Trăiește prezentul Jenn , nu îl lasă să îți scape printre degete. Sunt la fel de speriat ca tine de aceste noi sentimente , însă le iau ca pe un nou început! Poate poate , cineva în lumea asta v-a reuși sa potolească diavolul din mine ! Deci haide sa ne dăm o șansă.

Ma privește intes , iar dacă acum nu as fi stat pe pat ,cu siguranță m-aș fi scurs pe jos. La naiba , are putina dreptate ! Nu știu ce sa ii spun , așa ca doar îmi lipesc buzele de ale sale.

Asta v-a fi ultima greșeală pe care o voi mai face , pentru ca nu voi mai trai sa fac altele!

Acesta mă saruta cu patos , eu urcându-mi mâinile disperata în parul sau pentru al apropria mult mai mult de mine , asta dacă se mai poate . Sărutul asta nu este ca cele de pana acum , este unul diferit . Limbile noastre duceau un război pentru dominație,  iar nici unul dintre noi nu dorea să lase de la el . Simțeam cum extazul creste în mine și cum mai am puțin și explodez în brațele sale .

   Ii simt degetele cum urca pe pielea mea , lăsând dare de foc în urma lor . Îl simt cum îmi explorează corpul , iar fiorii dulci ai plăceri am răzbat din nou . Ne ridicam ușor,  neîntrerupand sărutul,  mai mult el mă ridica pe mine . Îmi prinde marginea tricoului dorind sa mi-l scoată peste cap , iar asta facandu-le sa îl întrerupem pentru câteva secunde .

   Acesta m-a privit fascinat , de parcă eram un obiect fantastic , și mi-a zâmbit ușor atunci când a văzut ca i-am prins și eu marginea tricoului. 

   Ne- am dezbrăcat unul pe altul rămânand doar în lenjerie  ,dupa revenind din nou la buzele noastre unite . Tura aceasta fiind un sărut blând,  care îmi trimitea fiori mai jos de pântec și care îmi făcea inima sa bata mai ceva ca a unui iepure în coltii lupului. 

DRAKO - Poți sa mă iubești? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum