break

3.3K 202 8
                                    

Jennie အိမ်ပြန်ရောက်တော့ အခန်းထဲဝင်ကာငိုကြွေးနေမိသည်.......
လက်ရှိဖြစ်ပျက်ခဲ့တာတွေအားလုံးကို သူမယုံကြည်နိုင်​သေး......
သူမချစ်ရတဲ့ honeyက လက်ထပ်ပြီးသားလူတစ်ယောက်တဲ့လား......

Jisooအိမ်ပြန်ရောက်လာတော့ အိမ်ရှေ့တံခါးက ပွင့်နေသဖြင့်
"ဟင်.....ဘယ်လိုဖြစ်တာလဲ.... အိမ်တံခါးကပွင့်နေပါလား....” သူမျက်မှောင်ကြုတ်လျှက် အိမ်ထဲဝင်လာသည်.....
Jennieအခန်းရှေ့ရောက်တော့ ငိုသံသဲ့သဲ့ကြားလိုက်သဖြင့် သူအခန်းထဲဝင်သွားတော့ ပစ္စည်း များ ပြဲကျဲရှုပ်ပွနေသည်...... အခန်းထောင့်တွင်လည်း ကွေးကွေးကလေးထိုင်ငိုနေသော Jennie ကိုတွေ့လိုက်ရတော့သူစိတ်ပူကာ
"NiNi ဘာဖြစ်တာလဲ unnieကိုပြော....”

Jennieက ငိုနေရာမှမော့​ကြည့်ကာ Jisooကိုမြင်တော့
လှမ်းဖက်ကာငိုရှိုက်လျှက်...

"Unnie lisa လိမ်တယ်....... .သူ သူ ညီမလေးကို လိမ်တယ်.......ဟင့်....”

"ဘာဖြစ်တာလဲ NiNiရယ် unnieကိုသေချာပြော.....”

"သူ့မှာ မိန်းမရှိတယ်....ဟင့်....” ပြောပြီးJisoo unnieကိုမော့ကြည့်လိုက်တော့ လည်ပင်းမှ hickey အရာကိုတွေ့လိုက်သဖြင့်....
ငိုနေပြန်သည်.....

"သူ့မိန်းမက rosé unnie......” Jennie စကားကြောင့် Jisoo ဒေါသထွက်ကာ လက်သီးကိုဆုပ်ရင်း

"Lisa.....သူဘယ်မှာလဲ.....ငါသွားရှင်းမယ်.....  ” Jisoo unnie ၏ ဒေါသကြောင့် Jennieက
"ဆေးရုံမှာ...... ” သူလိုက်သွားဖို့ပြင်လိုက်တော့....

"မသွားပါနဲ့ unnie rosé ကား accident ဖြစ်လို့ ဆေးရုံတင်ထားတာ........ NiNi တို့ သူတို့နဲ့ထပ်မပက်သက်ကြတော့ရအောင်......” jisoo Jennie ကို ခေါင်းကလေးပုတ်ပေးကာချော့နေသည်......

....................................................

Chaeyoung ဆေးရုံကဆင်းသည်နှင့် lisa Jennie တို့အိမ်သို့လိုက်ခဲ့သည်...
အိမ်ထဲဝင်ရန် passcode ထည့်လိုက်တော့ မှားနေသည်တဲ့ သူမပြောင်းလိုက်ပြီထင်သည်..... သူ bellကိုနှိပ်လိုက်သည်..... မည်သူမှထွက်မလာ.....နောက်တခေါက်ထပ်နှိပ်လိုက်သည်..... တံခါးပွင့်ကာ Jisoo ထွက်လာသဖြင့် သူဝမ်းသာသွားပြီး....

"Jisoo unnie Jennရှိလားဟင်.....” ရုတ်တရက် Jisooက မပြောမဆိုနဲ့ သူမျက်နှာတည့်တည့်လက်သီးနှင့်ထိုးချလိုက်ပြီး......

Love at first sight 😍Where stories live. Discover now