yirmi ikinci bölüm

321 35 80
                                    

merhaba ahahahdhshdjs bölüm hakkındaki görüşlerinizi merak ediyorum lütfen yorum yapınız...

yazarken en çok zorlandığım bölüm oldu ahshsjdjjdjf bi daha artistlik yapıp bölüm sonlarını olaylı bitirmeyeceğim sonradan kırk saat ne yazsam diye düşünüyorum :(ajjdksmdms

keyifli okumalar muaahhh

Yarım saattir baygınlık geçiren Soobin teyzeyi ayıltmak hiç de kolay olmamıştı. Kadın duyduklarının şokuyla olduğu yere yığılıvermişti. Gerçi benim de baygınlık geçirmem an meselesiydi ama soğukkanlı kalmaya çalışıyordum.

"Taehyung lütfen şaka yaptığını söyle," dedim hâlâ inanamazcasına. "Bu çocuk Chaemin'i nereden öğrendi de gitti evini havaya uçurdu?"

Taehyung konuşmak istemiyormuş gibi eliyle ensesini kaşırken zaman kazanmaya çalışıyordu. Gitmekten vazgeçen Lalisa Hyunbin'i uyutmuş ve benim odama bırakmıştı. Geri döndüğünde yanıma gelip elini omzuma koydu ve Taehyung'a kulak kesildi.

"Aslında fikir Jungkook'undu. Yoongi'nin abisi yasal olmayan silah, patlayıcı satışları yapıyordu bir ara. Jungkook abisiyle iletişime geçip elinde kalan son patlayıcıları almış," dediğinde elim direkt şaşkınlıkla açılan ağzıma gitti. "Birkaç gündür Jungkook araştırıyordu zaten seni yaralayan kişiyi. Polislerden önce davranıp okulun kamera kayıtlarını falan almış bu mankafa. Mikrofonlu kamera sistemi sağolsun, konuştuğunuz her şeyi duymuşlar. Im Seohyun'u henüz bulamamışlar ama bu işin içinde Chaemin'in olduğunu öğrenmişler anlayacağın. Bugün de Chaemin'in evine gittiler Seokjin'le. Evde kimsenin olmadığından emin olunca da patlayıcıyı yerleştirmişler kapıya, duvara rastgele. Ev zaten hassasmış, dayanamayıp yıkılmış..-"

"O kadar patlayıcıya direnecek ev mi var be!" diye bağırdı Soobin teyze. Bunu der demez bir baygınlık daha geçirdi. Taehyung aceleyle kolonyayı eline alıp onu ayıltmaya çalışırken "Ben dedim bu işi polislere bırakın," diye söylendi. "Başlarına dert alacaklar."

Lalisa "Chaemin de kim ve neden bu manyaklar bunu yaptı?" diye sorduğunda Taehyung ona durumu izah ediyordu.

Hemen telefonumu elime alıp Seokjin'i aradım ama açmadı. Israrla aramaya devam ederken dudağımı kemiriyordum. Cidden.. böyle bir şey yapmasına gerek yoktu, biz kanun değildik ve kendi kafamıza göre ceza kesemezdik!

Zilin çalmasıyla Lalisa ayaklanmış ve "Gelen Seokjin'se lütfen sakin ol Jisoo, tamam mı?" demişti. "Neler olduğunu anlamak için önce dinlememiz gerekiyor."

Başımı salladım. Lalisa odadan çıkarken Taehyung baygın olan Soobin teyzeyi koltukta dik oturacak şekilde bıraktı ve yanıma geldi. "Sakın endişelenme, amaçları kimseyi öldürmek değildi. Sadece onlar da kendi kafalarınca ufak bir uyarı vermek istedi.."

"İntikam istemiyordum," dedim gözlerim dolarken. "Yeterince başımız ağrımadı mı sence de?"

Omzumu sıvazladı. "Merak etme, bu olaylar bugün sona erecek."

"Bugün mü?..-" diyecek oldum ama kapı tarafından gelen "Hayır içeri girmeyecegim!" sesiyle duraksamak zorunda kaldım. O.. Chaemin'in sesi değil miydi?

Hızla kalkmaya yeltendim. Taehyung  "Ani hareketler yapma.." diye uyarıp koluma girdi ve kalkmam da yardımcı oldu. Bana kapıya kadar eşlik ederken bağrışma sesleri gelmeye devam ediyordu.

Kapıya vardığımızda gördüğüm manzara beni olduğum yere çivilemişti. Şaşkınlıkla gözlerimi kırpıştırıp Seokjin'e ve onu zorla içeri sokmaya çalıştığı Chaemin'e baktım. Chaemin içeri girmemek için direnerek kapı pervazına sıkı sıkı tutunuyordu. Seokjin derin bir nefes aldı ve beklemediği bir anda onu kolundan tuttuğu gibi içeri doğru çekti ve tam önüme fırlattı. Ayaklarımın dibine düşen Chaemin'e tip tip baktım, cidden.. neler oluyordu?

ghost girl 🍃 jinsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin