L E Y L A

100 4 1
                                    


Det är sättet som han tittar på. Som att jag är det mest oemotståndliga och åtråvärda han har sett. Det är sättet som han tittar på som ger mig mod.

Med darrande fingrar pillar jag på tjocktröjans dragkedja. Adam sväljer hårt. Jag vill det här. Jag vill verkligen det här. Så mycket att mina ben darrar av nervositet och förväntan.

"Du får inte kolla så" gnäller jag. Det är alltid hans blåa ögon som jag drunknar i.

"Det går inte, du är det vackraste jag har sett"

Jag biter mig i underläppen och kränger av mig tröjan. Står framför honom i min svarta BH. Har aldrig varit med någon annan på det här sättet. Kroppen pulserar. Har aldrig känt mig såhär. Självsäker men osäker på samma gång.

"Fan, i helvete" fräser han och kysser min hals. Små blöta kyssar och hans hand masserar mina bröst. Jag kan inte hålla mig. Jag vrider mig.

"Om du bara visste hur du fick mig att känna" mumlar han mot min hals och jag drar fingrar igenom hans blonda hår. Jag gillar honom. Fan så mycket jag gillar honom.

"Ta av den, Adam" gnyr jag och rycker i hans linne. Adam kysser mig och drar snabbt av sig den. Jag blir het. Känns som att temperaturen har stigit med flera grader.

Mina händer smeker hans hårda mage. Varm och silkeslen hud möter mina handflator. Jag drar de hela vägen ner och långsamt upp igen.

"Adam...Jag gillar dig.." Först skiner hans blåa ögon och sedan spricker han upp i ett leende.

"Jaså?" Frågar han och mina kinder brinner.

"Ugh! Sluta det är inte roligt! Du vet att jag får panik" protesterar jag och rodnar ännu mer. Adam skrattar och drar mig intill sig. Hans värme sprider sig i hela kroppen och när han trycker sina läppar mot mina glömmer jag allt.

"Du vet att jag inte kommer släppa det här nu. Varje gång du säger något kommer jag påminna dig om det här, Leyla" jag skakar på huvudet.

"Du är en riktig idiot"

"Som du...Gillar" jag skrattar åt hans självgoda flin.

"Aa, jag gillar dig. Fattar inte varför"

"På grund av det här" han kysser mig. Jag kan vänja mig vid det här.

Mina ögon spärras upp.
"Det är några som kommer"

"Fan. Det är grabbarna. Leyla, du måste hem va?" Adam suckar och jag känner själv en djup besvikelse. Jag ville inte gå. Inte än.

"Aa, och jag måste ju åka hem med pappa" fortsätter han muntert.

"Men, imorgon? Jag kan åka in till stan efter skolan" frågar jag snabbt. Fotstegen blir högre och jag måste rusa ut.

"Kan inte. Vi har träning till sju. Fredag?"

"Ja, asså, jag har match i Masmo och hela familjen kommer vara där. Helgen?" Jag vill inte att det ska gå så många dagar mellan. Adam nickar och jag andas lättat ut.

"Du var otroligt bra idag." säger jag och kysser hans läppar. Jag hör Lukas G röst i närheten och sätter på mig min tjocktröja. Adam griper tag i min midja.

"Adam, de kommer när som helst?!"

"Bra på planen eller här inne?"

"Bra på planen. Bättre här inne"

Full fart och titta inte bak (+18)Where stories live. Discover now