2.Rész.

425 6 0
                                    

Rosamary Frey szemszöge :

-Jól van osztály mehetek.
Mondom majd leülök a székre.
-Tanárnő.
-Igen.
-Amanda.
Segít ki.
-Igen szóval Amanda miben segíthetek.?
-Az óra rend miatt hogy nekem ez meg ez az óra kor kez..
Mondja én pedig próbálok segíteni neki.

Rosmary Fray vagyok 21 éves imádok olvasni és rajzolni.
Meg persze tanítani másképp nem igazán lehetek tanár jobban mondva osztály főnök.
Magyar, matek, rajz amit tanítok de ha nagyon kell a többi tantárgyba is meg állom a helyem.
Ha őszinte akarok lenni sosem akartam tanár lenni a szüleim miatt lettem tanár. Jobban mentem volna művésznek dehát így alakult és amúgy is imádok gyerekekkel lenni.

Miután a tanáriba láttam az új tanárt elindultam az osztályba visza. Igazábol nem igazán tudom róla el hinni hogy tanár de én is láttam a jelentkezési lapját. Így nem foglalkozom vele.

Nap végén haza megyek zuhanyzók és lefekszek aludni. De amikor lehunyom a szemem az új tanárt látom magam előtt.

Reggel miután fel keltem elvégeztem a teendőimet majd indultam a suliba. Épp a telefont keresem a táskában amikor egy duda szót hallok majd azt hogy valaki magához ránt. Ahogy fel nézek az új tanáral találom szemben magam. El veszek a szemeiben.
-Köszönöm.
Mondom piros arccal.
-Nincs mit.
Vigyorog rám
-Ohm el engednél?
Kérdem mert még mindig a derekamnál van a keze.
-Nem.
Mondja mire hitetlenkedve nézek rá.
-M...
Mondanám.
-Hmm szép vagy..
Mondja én meg már háborodnék fel de nem hagyja.
-Gyere elviszlek.
Mondja.
-Nem kell.
Mondom majd már ki akarok kászkálodni a karjaiból de nem
enged.
-Nem. Elviszlek.
Mondja elent nem tűrve. Én meg fel sohajtok.
-Rendben.
Mondom. Ő elvigyorordik és elindul egy fekete Rangra Ravervor-hoz én pedig követem. - Egész végig hozzám sem szólsz?
Kérdi mikkor már úton vagyunk én pedig nem válaszolok csak nézek ki az ablakon.
Amikor nem figyel végig mérem akaratlanul is. Fekete póló amin egy koponya van rajta egy szürke dzseki a lábán egy kék farmer és egy fekete téli talpú cipő, a szeme olyan furcsa és annyira jól néz ki. Annyira el merülök a nézésébe hogy arra eszmélek fel hogy hozzám szól.
-Todom hogy jól nézek ki de hogy ennyire.
Mondja nevetve.
-Mi de...
Mondom és közben rák vörös leszek.Közben azon agyalok hogy mi a szarért néztem én így. Amint le parkol az iskola előtt én úgy ugrok ki a kocsiból mint ha kergetnének. Még az épületben is hallom ahogy nevet. Be lépek az osztályba.
Gyorsan elő készülök az órára.

Alig bírtam ki a napot nagyon fáradt és zavart voltam Elizabeth miatt.
Nagyon zavart ahogy szünetekben meg nézet és még az ajkait is nyalogata nem tudtam hova tenni ahogy azt sem hogy miért vonzotta a tekintettemet annyira a szája.
Na jó elég volt ebből. Idelje indulni.

Haza felé még be mentem a boltba és gyalog elindultam haza épp egy sikátornál megyek amikor valaki be ránt és be fogja a szám és egy fegyvert fog a fejemhez én pedig remegek mint a nyár fa levél.
-Roy.
Mondja egy hang mire én is fel kapom a fejem és ott van az új tanár.
-Nem azt beszéltük hogy ha legközelebb ilyet csinálsz ki nyirlak?
Kérdi.
-De unatkozom és olyan jó szórakozni.
Mondja Roy.
-Aha én meg unom a dumád szóval érezd magad megtiszteltetve és tűnj el amíg szépen mondom és nem találom fejbe lőni téged.
Mondja Eliza mire én elképedek.
A srác meg elenged én pedig térdre essek és a könnyeim is elkezdenek folyni.
-Hé.
Érzek meg magam körül karokat olyan jó meleg hogy muszáj közelebb bujnom.
-Nyugi nincs semmi baj.
Hallom a sutogását a fülembe.
-Gyere.
Kap fel menyasszony pózban.
-Ne. Tegyél le.
Mondom suttogva miközben kapkodóm a levegőt.
-Nem lesz semmi baj csak nyugodj meg. Csukd le a szemed. Nagy levegő, 1 2 3 kifúj. Nagy levegő csendd, nyugalom, pihenés. Levegő csend  nyugalom és kifuj.
Hallom lágy hangon én pedig próbálom követni és figyelni arra amit mond.
Majd egyre jobban el nyel a sötétség.

A Maffia Öröksége | Befejezett |Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang