"Biliyo musun, sen üzülsen yağsa yağmur gözyaşım o aslında."
"Evet"
"Hani dağın eteklerinde çiçekler açar ve rengarenk olur ya oraya baktığında bi ferahlık hissedersin hani, sen benim o hissettiğim ferahlıksın aslında."
"Evet anlıyorum."
"Yağmurlu bir sonbahar akşamında kulaklığı takmış yürürken bir hüzün kaplar ya insanın içini, yeniden başlayacak güç bulamaz o zamanlarda hani. Aslında sen benim o zamanlarda yeniden başlama gücümsün."
"Hıhı"
"Hastane koridorundayken,beklerken korkuyla ümit arasında. Ümit kefesinin biraz daha ağır basmasısın. "
"Anlıyorum."
"Hüngür hüngür ağlayarak yürürken yolda, birinin karşıma çıkıp gözyaşlarımı silmesisin."
"Evet."
"Bayram sabahı erkenden kalkıp giyindiğim kırmızı ayakkabımsın. Yıllar sonra bile aklımdan çıkmayan."
"Hıhı."
"Ankara terminaline yaklaşırken dağda gördüğüm türk bayrağısın. Yol boyunca bekledigim, Anne bayrağa yaklaşınca uyandırımsın"
"Anlıyorum."
"İngilizce kursunda kapıya baktığım, ikidebir yolu kontrol ettiğimsin."
"Evet."
"İlkokulda yanıma oturan e'leri ters yapan, hocanın bunu fark edip uyarmasıyla kıkırdayışımızsın. "
"Anlıyorum. "
"Abimin izne gelişisin."
"Evet."
"Kızılayda o küçük kızın gülümseyişisin. "
"Hıhı."
"Kendimi yalnız hissedip balkona çıkıp ağladığım, kuzenim görmesin diye gözyaşlarımı silişimsin."
"Anlıyorum"
"Çoğu zaman içimde hissettiğim o boşluksun."
"Hıhı."
"Abimin düğününde hissettiğim o yalnızlıkla başa çıkamayışımsın."
"Anlıyorum. "
"Mudanyaya gidip deniz karşı bi banka oturup derin bi iç çekişimsin."
"Evet."
"Dua ederken halimi arz edecek kelime bulamayıp susuşumsun."
"Hıhı."
"Attığım mesajlara pişman oluşumsun."
"Evet"
"Sen benim belki bu defa olurumsun. "
"Anlıyorum."
"Hayır, anlamıyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bence Komik
Historia CortaDışarıdan duygusuz bir pezevenk gibi görünüp aslında duygusal bi top olmak beni çok yoruyor.