Ultimele lucruri pe care le asez in cufarul meu sunt roba si bagheta, dupa care il inchid si iau colivia bufnitei mele, Ametis, si fug pe scari.
—Credeam ca nu mai cobori, spune tata in gluma.
—Mergem? E un drum lung, spun si ies le usa, punandu-mi bagajele in portbagajul masinii.
Am plecat din Manchester, imi bag castile in urechi si pornesc muzica, adormind incet, asteptand sa ajung la Londra, pe platforma 9 3/4.
—Lyra, haide, am ajuns.
Deschid ochii si vad o gramada de figuri cunoscute de la Hogwarts, in special pe prietenii mei, Ares Vervain si Onyx Sykes.
—Hei, serpilor! Spun si alerg spre ei.
—Lyra! Spun cei doi si ne imbratisam.
—Haide, trenul trebuie sa plece! Spune Onyx.
Au urcat in tren si am intrat in compartimentul nostru. Puteam vedea pe geam studentii din anul intai fugind ca niste gaini fara cap sa se schimbe in uniforme. Ce vremuri. Eu, Ares si Onyx suntem deja in anul 5 si parca as vrea sa nu se mai termine.
—Oh, priviti aici, baieti, este chiar Lyra Kettleburn. Ce faci, roscato?
—Malfoy, ce nu ma bucur sa te vad, ii spun privind in telefon.
—Draguta ca de obicei. Ce mai faci?
—Eram bine pana acum 2 minute, cand ti-ai facut aparitia.
—Cam rea astazi, spune Crabbe, iar Goyle rade.
—Mi-ai face un mare serviciu daca ti-ai lua prietenii si ai pleca, Malfoy.
—Bine, ne vedem in camera comuna, Kettleburn.
Acestia pleaca, iar eu imi ridic ochii din telefon.
In primii 2 ani, eu si Draco ne intelegeam ok, eram prieteni oarecum, dar dupa s-a imprietenit cu Crabbe si Goyle si ne-am distantat.—Cam badaran Malfoy, nu-i asa? Spune Onyx.
—Asa e personalitatea lui, nu ai ce sa ii faci.
Il privesc pe Ares cum doarme si decid sa ii urmez obiceiul de a dormi in tren.
Deschid ochii si observ ca Onyx si Ares nu mai sunt cu mine in comprtiment. Deschid usa si realizez ca defapt nu e nimeni in tren, pana cand simt cum cineva ma izbeste de peretele din spatele meu.
—Draco, ce tot faci? Spun atunci cand observ ca acesta este lipit de mine la propriu.
Nu apuca nici sa deschida gura ca un sunet infernal se aude, iar eu ma trezesc, observandu-i pe cei doi prieteni ai mei uitandu-se la mine ca la Voldemort in persoana.
—Ce este, ii intreb, ziceti ca ati vazut o fantoma.
—I-ai zis numele lui Draco in vis, ai ceva sa ne spui? Spune Ares cu o fata amuzanta.
—Da, vedeti sa nu, spun si rad.
Nici nu apuc sa termin propozitia ca Draco isi face simtita prezenta, iar mainile mele se racesc instant.
—In mai putin de 30 de minute ajungem, zic sa va imbracati, spune acesta cu o aroganta de nedescris, purtand roba sa calcata la dunga.—Iesi odata, Malfoy! Ii spun si incep sa rad.
Intr-un final ajungem la Hogwarts, iar eu, Onyx si Ares luam loc la masa celor din Slytherin, fata in fata cu noi fiind Draco, Crabbe si Goyle asa ca prefer sa fiu atenta in ce case sunt sortati cei din primul an.
Cand se termina toate astea, mancam si plecam toti spre dormitoarele celor din Slytherin, spunandu-le lui Harry, Ron si Hermoine "pe maine."Ma duc in camera mea, ma schimb intr-o pereche de pantaloni de pijamale verzi, cu un tricou alb si cobor in camera comuna pentru a ma uita la un film si pentru a bea o ciocolata calda cu scortisoara, acolo vad cum toti s-au strans pentru a vorbi si a bea, bineinteles.
—Lyra, hai sa dai un pahar cu noi! Tipa Onyx mult prea tare.
Eu rad si iau doua shot-uri in cate o mana si le dau pe rand pe gat, facandu-i pe cei de langa mine sa rada si sa strige "mai mult", asa ca le-am dat mai mult.
*dupa 3 ore*
—Oh, haide Ares! Nu pleca si tuuu, te roog!
—Lyra, cred ca ar trebui sa dormi, nici nu poti sa te mai tii pe picioare.
—O sa beau singura!
Spun si iau sticla de whisky si ma arunc pe canapea, pornind filmulete amuzante cu pisici, incepand sa rad ca proasta cand cade vreo pisica.Pun pe pauza cand mi se trezeste o idee in cap. Mai iau o sticla de whisky, o desfac si urc tip-til in camera prietenului meu vechi, deschizand usa si aruncandu-ma in pat peste el.
—Cine mama dra...Lyra? Ce faci aici?
—Dracoooo, hai sa iti arat ceva jos! E urgent! Hai, hai, hai!
Il iau de mana si il trag dupa mine pana jos, unde il arunc pe canapea si dau drumul la videoclipul cu pisici si ii arat lui Darco.
—Da-mi mie asta, spune acesta luandu-mi sticla din mana.
—Hei! Era a mea! Furaciosule!
—Daca dormi putin, ti-o dau inapoi, spune acesta.
—Hm...ok!
Il iau in brate, imi pun capul pe pieptul lui si adorm instant, fara sa ma mai gandesc ca dorm in bratele unei persoane ca Draco Malfoy.
CITEȘTI
Chaos (F.f Draco Malfoy)
FanfictionDraco Malfoy, baiatul care nu a avut nici macar o alegere. Lyra Kettleburn, fata care i-a oferit o alegere.