Words: 1 149
Tiiän, että mun piti julkaista tää ennen kesälomaa mutta oon periaatteessa vaan päivän myöhässä, joten ehkä mulle annetaan anteeksi. Tää osa on valitettavasti lähes kokonaan smuttia xdd. Laadusta en osaa sanoa mitään. Valitettavasti näit osia on vähän kaikkii tarinoihin tullut todella vähän, koska oon valmistellut uutta tarinaa, joka ois mun eka oikeesti fantasia/yliluonnollinen tarina. Se ois sellanen aika klisee ihmissusi tarina, jonka haluun ensin kirjottaa kokonaan valmiiksi ennen kuin alan julkaisemaan, ettei siinä ois kauheen pitkiä taukoja julkaisussa vaan vois julkaista säännöllisesti. Mut joo nyt mä päästän teidät luvun pariin. Hyvää kesää kaikille!
Lähdemme seuraavana päivänä kohti Edmontonia. Anza istuu yllättävän rauhallisena vieressäni. Voin tuntea jonkin muuttuneen meidän välillämme tänä viikonloppuna. Ehkä se keskustelu muutti jotain. Voin kuulla välisemme sähkön ritinän, mitä lähemmäs asuntoani pääsemme.
Auton pysähtyessä katsomme toisiamme silmiin. Voin nähdä Anzan silmissä leiskuvat halun ja päättäväisyyden liekit. Nousemme autosta nopeasti ja melkein juoksemme kerrostalon kolmanteen kerrokseen.
Sillä sekunnilla, kun saan oven kiinni jäljessämme, Anza hyppää kaulaani ja suutelee minua. Vien käteni hänen perseen alle pitämään häntä paremmin sylissäni. Vastaan suudelmaan tulisesti. Sähkö vain rätisee ympärillämme, kun kuljen kohti makuuhuonetta.
Istun sängylle ja heti Anza alkaa repiä paitaani pois päältäni. Hän alkaa suudella kaulaani innokkaasti.
"Kai tää on sulle oikeesti okei?" varmistan käheällä äänellä.
"On", Anza vastaa varmasti suoristuen sylissäni ja sitten hän vetää paitansa pois. Henkäisen ihailevasti. Alkuaikoina hän meni paniikkiin jo pelkästä ajatuksesta riisuutua edessäni mutta nyt hän ei selkeästi ajattele koko asiaa. Hän näyttää niin hyvältä, kun ei ole pelkkää luuta ja nahkaa.
"Sä oot niin kaunis", kuiskaan painellen suudelmia Anzan kaulalle. Hän taivuttaa kaulaansa huokaillen mielihyvästä. Hänen kätensä kulkevat rintakehääni pitkin varmasti. Olen yllättynyt hänen rohkeutensa määrästä.
Hän kaataa minut selälleen työntämällä hellästi rinnastani. Vyöni kilisee, kun hän avaa sitä. Nykäisen hänen collegehousujen narut auki. Hän ravistaa housunsa pois ja vetää farkkuni jaloistani. Hän tulee takaisin istumaan päälleni ja kumartuu suutelemaan minua tulisesti. Vien kokeillen käteni hänen boksereiden peittämälle perseelle. Hän ynähtää hiljaa purren minua huulesta.
Hän tukistaa minua hellästi saaden minut avaamaan suuni hänen yllättävän dominoivalle kielelle. Hänen itsevarmuutensa on hirveän aseistariisuvaa, en tiennyt hänessä olevan tällainenkin puoli. Hän maistuu eksoottisille hedelmille ja varmuudelle, hän tietää mitä hän on tekemässä.
"Mä ajattelin ottaa sut ensin rauhallisesti ja sitten kiihdyttää niin, että sulta lähtee järki", Anza kuiskii korvaani kiihottavasti. Kiemurtelen hänen allaan levottomana. Tunnen hänen erektionsa lantiotani vasten vaativana.
Anza suutelee kaulaani laskeutuen alaspäin, kunnes hän on boksereideni resorin kohdalla. Hän virnistää rivosti ennen kuin vetää ne hitaasti jalastani. Hän nuolaisee kaluani kuin tikkaria ennen kuin heittää omatkin bokserinsa pois ja tulee suutelemaan minua uudelleen.
Voihkaisen hänen suuhunsa, kun hän tukistaa minua. En tiedä missä vaiheessa hän on löytänyt liukkaria mutta hänen ei tarvitse edes nousta hakemaan sitä, kun se on jo sängyllä. Hän liukastaa ja valmistelee itse itsensä sekä kovana olevan kaluni.
"Kato mua", hän vaatii pehmeällä äänellä saaden silmäni avautumaan. Hän laskeutuu hitaasti istumaan ja tunnen työntyväni hänen sisäänsä vähä vähältä. Huohotan ja nostan käteni hänen lanteilleen. Anza voihkaisee ja laskeutuu vieläkin alemmas. Olen jo kokonaan hänen sisällään.
ESTÁS LEYENDO
Pelasta minut itseltäni
RomanceTarina kertoo pojasta, jolla kaikki oli hyvin kunnes hän joutui laitokseen. Siellä hänen mielenterveys järkkyi kiusaamisen takia. Kukaan ei puuttunut tilanteeseen. Ei edes vanhemmat käyneet katsomassa keskimmäistään sairaalassa, kun tämä oli hakattu...