Rozdział 4 Moja słodka tajemnica

640 50 0
                                    

To kolejny deszczowy poranek, wstałem i podszedłem do okna myśląc co teraz mogę zrobić. Na moje nieszczęście przez okno zobaczyłem moją ulubioną zakochaną parę. Nagle coś poczułem i szczerze się uśmiechnąłem, kiedy pomyślałem, że Shuichi jest szczęśliwy. Kiedy on jest szczęśliwy to ja będę cieszył się z jego szczęścia!
Jednak jedna rzecz nie dawała mi spokoju. Jakim cudem wtedy Kaede w mojej piwnicy? Postanowiłem rozwiązać sprawę w nocy.
Pov Shuichi
Chodziłem po parku z Kaede, odkąd jej nie widziałem bardzo się zmieniła. Nie lubiła już grać na pianinie,często siedziała w domu, była wiecznie zajęta, ale czym? Tego się nie dowiedziałem. Próbowałem nie myśleć o sprawie z Kokichim, ale te myśli nie dawały mi spokoju. W końcu czemu miałby porwać Kaede? Tego niewiem
Time Skip 1:28
Kokichi pov
O shit! Która jest?! Szybko zerwałem się z łóżka i spojrzałem na zegarek wskazujący godzinę 1:28. Postanowiłem wstać i zacząć śledztwo w domu Kaede.
Time skip 1:57
Około 2 w nocy dotarłem do jej domu i tsa najgorsze czyki wspinaczka po rurach no cóż. Złapałem rurę i zacząłem wspinaczkę. Po kilku minutach dotarłem do balkonu,wejście było uchylone, więc szybko wślizgnąłem się do środka. Dreszcze mnie przeszły kiedy usłyszałem kroki. Biegiem schowałem się pod łóżko i oczą nie wierzyłem zamiast Kaede była Tsumugi Shirogane. Po chwili zadzwonił do niej telefon, więc sam wyjąłem swój i zacząłem nagrywać całą rozmowę. Zrobiłem też kilka fotek na dowód. Teraz tylko czekać aż zaśnie i stąd wyjść. Nie trwało to jednak długo bo zasnęła po 5 minutach. Wyszedłem przez okno balkonowe i biegiem udałem się na autobus.
Time skip 2.48
Zmęczony dotarłem pod dom Tsumugi był to niewielki dom w mało znanej dzielnicy. Wszedłem do środka przez małe uchylone okienko, a po chwili znalazłem się w środku,a ku mojemu zdziwieniu...

A to jest już przedostatni rozdział tej książki, bo nie chce robić mega długiej fabuły. Mam nadzieję że się podoba :)
- Amy

Saiouma/Oumasai ,,Słowa ranią''🎭💔 [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz