You again?| 12

262 19 59
                                    

Στ- περαστε- λέει και μπαίνω μέσα. Τον κοιτάω που κάθεται στην καρέκλα και απλά είναι σέξυ.

Δν ξέρω πως γίνεται παντα να είναι τόσο σεξυ

Αλ- γεια σας- λέω δήθεν ντροπαλα.

Στ- Αλινα εσυ παλι?-

Αλ- ναι, παλιι-

Στ- κάτσεε, να φανταστώ σε έβγαλε από την τάξη ο μαθηματικός?-

Αλ- ναι καλά να φανταστείτε-

Στ- ενικό είπαμε, οι δυο μας είμαστε- λέει και σηκώνεται και με πλησιάζει καθοντας δίπλα στον καναπέ μαζί μου.

Αλ- οκευ Στέφανε, τι υποτίθεται κάνουμε τώρα?-

Στ-τι θες να κανουμε?- λέει και πλησιάζει ολοένα και πιο πολύ. Γιος διευθυντή αλλά σίγουρα bad boy. Καλα όχι ότι με χαλάει.

Αλ- έχεις κάτι στο μυαλό σου?- ρωτάω πονηρά και τον πλησιασα και γω.

Στ- κάτι έχω- λέει και ορμάει στα χείλια μου. Σταματάει να με φιλάει και παει και κλειδώνει την πορτα.

Έρχεται και με ανεβάζει πανω του και νιώθω τον καβάλο του να φουσκώνει και ως διάβολος που είμαι για να τον βασανισω αρχισα να τρίβομαι έντονα.

Με μια κίνηση μου έβγαλε την μπλουζα και γω του ξεκουμπώνα το πουκαμισο. Με ξαπλωσε στο καναπε και ανέβηκε πανω μου φιλωντας με και πιπιλωντας τον λαιμό μου.

Με έβγαλε το παντελόνι όπως και το δικό του και είχαμε μείνει με εσώρουχα. Τα οποία υστερα από λίγα λεπτά είχαν αφαιρεθεί και από τους δυο μας.

Έβαλε ένα προφυλακτικο και χωρίς να το καταλάβω μπήκε μέσα. Έβαλε το χέρι του στο στόμα μου για να μην μας ακουσουν και προσπαθησα να μην αναστεναζω δυνατά όσο δυσκολο και να ήταν.

Μετά απο ενα εικοσαλεπτο τελειώσαμε μαζί ενώ χτυπησε το κουδουνι.

Ντυθηκαμε και ξεκλείδωσε τν πορτα για να φυγω.

Στ- να ξανά έρθεις- λέει και με χτυπαει απαλά στον πισινο μου.

Αλ- μμμ εννοείτε- λέω και φευγω.

Και όταν βγήκα συννειδητοποιησα ότι το έκανα στο γραφείο του διευθυντή με τον γιο του διευθυντή. Ουπςςς..

Αλλά καλυτερα αυτό να μην το πω σε κανέναν γιατί όσο νανε δεν είμαι ακόμα 18 και μπορεί να πάει φυλακή.

πηγα έξω και βρήκα τα παιδια να κάθονται. Πήρα μια βαθιά ανασα και πηγα προς αυτους δν θέλω να καταλάβουν κάτι. Αν και δν ξέρω τι θα πω αν με ρωτήσουν. Είμαι καλή στον αυτοσχεδιασμό όμως, κάτι θα βρω.

Enemies or not?Where stories live. Discover now