Chapter 35 {U/Z}

207 14 0
                                    

အတန်းတက်ရမယ့် အချိန်​ရောက်​​တော့ မိုးစက်က သူတက်နိုင်တယ်ဆိုတာ​ကြောင့် ဝသန်တွဲ​​ပေးပြီး စာသင်​ဆောင်ကိုကူးလာခဲ့ရသည်...စာသင်ခန်းထဲ​ရောက်​တော့ ကိုယ့်​နေရာကိုယ်ဝင်ထိုင်ကာ

"ဟူး....​တော်​သေးတယ် ဒီ​နေ့ Bio အချိန်မပါလို့ ပါရင် စာ​မေးပွဲ​ဖြေရမှာ ငါ​ရေးနိုင်မှာမဟုတ်ဘူး..."

"အင်း ​တော်​သေးတယ် ပိုင်...ဒီ​နေ့သင်တဲ့ဟာ​တွေ ငါ ​ရေး​ပေးမယ်​လေ"

"အာ..ရတယ် ​သော်ခ​ရေး​ပေးလိမ့်မယ် သူငါ့ကို ကတိ​ပေးထားတယ်​လေ😉" ဆိုပြီး မျက်စိတစ်ဖက်မှိတ်ပြကာ ​ပြော​နေ​သော မိုးစက်ကိုရယ်ပြပြီးသာ ဝသန်လုပ်စရာရှိတာ လုပ်​နေလိုက်သည်..
ခန​နေ​တော့ အင်္ဂလိပ်တီချယ် ဝင်လာ​လေသည်...

"​ဟျောင့် ​သော်ခ ​ရော့ ငါ့စာအုပ် ဒီ​နေ့သင်တာ​တွေ ​ရေး​ပေး​နော် လက်​ရေးလှလှ​လေးလဲ​ရေးဦး"

"​ပေး...ငါသိတယ် ​သောက်စကားကိုများတယ်" ဆိုကာ မိုးစက်ဆီမှစာအုပ်အားဆွဲယူပြီး အ​ရှေ့ပြန်လှည့်သွား​တော့ မိုးစက်လဲဖတ်စာအုပ်ဖွင့်ပြီးသာထိုင်​နေလိုက်​တော့သည်..

"​သော်ခ ငါမင်းအတွက်​ရေး​ပေးရမလား😊"လို့​ခွန်းသ​မေး​​တော့

"ရတယ်..ငါ့ဘာသာ​ရေးမယ်.."

"​သြော်...အင်း...😒"

"ကဲ က​လေး​တွေ ဒီ​နေ့တီချယ်က Chapter 1 ဖြစ်တဲ့ The Wheels ကို တစ်​ကြောင်းချင်းဆီ​သေချာရှင်းပြမယ်..​သေချာလိုက်နား​ထောင်ကြ​နော်.."

"ဟုတ်ကဲ့ပါ တီချယ်..." ဆိုပြီး တစ်တန်းလုံး ​​​​ဖြေကာ တီချယ်ရှင်းပြတာကို နား​ထောင်တဲ့သူက နား​ထောင် ငိုက်တဲ့သူကငိုက်နဲ့ တစ်တန်းလုံးငြိမ်​နေကြတဲ့အချိန်...

"​ဖောင်း..💥" ဆိုတဲ့အသံ​ကြောင့်

"အမ​လေး " ​အော်တဲ့သူနဲ့ "ဘာဖြစ်တာလဲ" ဆိုပြီး​မေးတဲ့သူနဲ့ မိုးစက်တစ်​ယောက်က​တော့ ငိုက်​နေရင်းနဲ့ လန့်နိုးကာ..

"ဘာလား..ဘာဖြစ်တာလဲ ဗုန်း​ပေါက်တာလာ..ဝသန်"
ဆိုပြီး ထ​မေး​​လေသည်... တီချယ်​ရော အတန်းထဲကလူ​တွေအကုန်လုံးလန့်​နေကြတဲ့အချိန်မှာ အ​နောက်က​နေ ဝဏ္ဏတစ်​ယောက် လက်က​လေး​ထောင်ကာ မျက်နှာငယ်​လေးဖြင့်..

"တီချယ်..မလန့်ပါနဲ့ သားလုပ်လိုက်တာပါ ​​ပေါင်မုန့်​ဖောက်လိုက်တာ အရှိန်လို့သွားလို့ ဟီး😁" ဆိုပြီး ထ​ပြော​တော့မှ အကုန်လုံးဝိုင်းရယ်ကြတော့သည်..

"မင်းက​တော့​နော်..ထိုင်စာရှင်း​နေတာကိုသေချာနား​ထောင်..."

"ဟုတ်ကဲ့ပါ တီချယ်လို့​ပြောပြီး.."ပြန်ထိုင်ကာ..
"ဟူး..​တော်ပါ​သေးရဲ့ တီချယ်က သ​ဘော​ကောင်းလို့" ဆိုပြီး တိုးတိုး​လေး​ပြောကာ မုန့်ခိုးစားရင်း စာနား​ထောင်နေသည် ... ခန​နေ​တော့

"ကဲ နားလည်ကြတယ်မလား တီချယ် အ​ရှေ့က တစ်​ခေါက်တိုင်​ပေးမယ် လိုက်ဆို​နော်..."

My Youth is Yours {U/Z}Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt