Selam bu satırları okuyan sen❤
Nasılsınız ?Nasıl gidiyor hayat?
Benimki oldukça sıradan ve sıkıcı.Yeni bölümle karşınızdayım umarım beğenirsiniz .
Keyifli okumalar dilerim.🌼
Oy vermeyi ve bol bolll yorum yapmayı unutmayın!!!!!
Müziği açmayı unutmayın seveceğiniz düşünüyorum bugün duygusal bir şeyler seçtim.
Bölüm sonunda buluşalım:))))
***
.....elaları kahverengilerime karışmak üzereydi resmen....Mert'ten
Telefonda Emre'nin Alo diyen sesi yankılandı bir önce ona her şeyi anlatmalıydım ve sormam gereken şeyler vardı.
Soracağım şeyleri çok merak ediyordum ama cevap verir mi bilmiyordum.Anlatacaklarıma da ne tepki verirdi bilmiyorum."Mert kardeşim bir şey demiyecek misin? 1 saattir susuyorsun"
"Emre sana anlatmam gereken şeyler var bilmen gerekiyor."dedim
"Anlat Mert dinliyorum gece gece bu saatte aradıysan söyleyeceklerin önemli olmalı."
"Emre ben..." dedim ve bir şey diyemedim nasıl söyleyecektim?Nasıl tepki verecekti?
"Mert anlatacaksan anlat hadi şurada çok değerli zamanımı sana harcıyorum gelmiş 10 saattir ben ben diyip duruyorsun!Ne oldu bana aşık mı oldun aşkını ilan mı edeceksin?"(dedi gülerek)
"Saçmalama ya üfff tamam söylüyorum söylemem gerek"dedim.
"Emre hani biz aniden taşınmıştık ya sizin yanınızdan hatırlıyor musun?"dedim"Hatırlıyorum kardeşim"
"Biz ordan taşındıktan yaklaşık 1 ay falan sonra babam beni yurt dışına gönderdi şu güne kadar sürekli bir yurtdışı bir buradaki illerden biri gezip durdum."dedim
"Eee ne var bunda ne güzel gezmişsin hep "
"Öyle değil işte Emre keşke hep gezip dursam babam hep bir şey söylemeden zorla gönderdi ilk başlarda sorgulamadım sonradan sorgulayınca da bir şey demedi hep tehlikedesin canın için bunu yapıyorum dedi sürekli yarım yamalak bir yerlere gidip geldim ailemle hiç vakit geçiremedim hiç arkadaşım olmadı hiç birine derdimi anlatamadım bu telefonum günde sadece 2 kere çalardı annem ve babam bir'er kere arardı fazla konuşmadan kapatırlardı saattlerce duvarlara bakardım konuşacak kimsem yoktu bugüne kadar hep içimdekiler içimde kaldı ben artık böyle olsun istemiyorum ben artık özgür olmak istiyorum babam birden dönmemi söyledi neden dönememi söyledi onu da bilmiyorum.Ben özgür olmak istiyorum Emre diğer insanlar gibi arkadaşım olsun diğer insanlar gibi aşık olayım onlar gibi güleyim."dedim sitem ederek.
" Neden böyle şeyler olmuş aklım almıyor ama ....
Tamam kardeşim tamam bundan sonra yanında ben varım o yaşadığın şeyler de olmayacak bir daha babanın neden böyle bir şey yaptığını bilmiyorum ama öğreneceğiz her şeyi tek tek öğreneceğiz ha arkadaş olma konusuna gelirsek benim dışımda arkadaşın olamaz(gülerek)""Halla halla....Tamam tamam yapmam senin dışında arkadaş oğlum bir arkadaşım olsun yeter sen benim arkadaşımdan daha ötesin kardeşimsin"dedim
"Yaww he he ha birde aşık olma konusu var sana layık bir kız bulursam everirim seni"
İkimizde gülmeye başladık.
"Çen büyüdün damat mı oluyon len"
"Üff Emre alay et diye dedik değil mi sana bir şey anlatanda kabahat "dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıkta Açan Papatya
Ficção AdolescenteBu solmuş bir papatyanın karanlıkta açma hikayesi bu karanlığın papatya kokulu kıza aşık olma hikayesi bu karanlığın ,karanlığı sevme hikayesi Gökyüzü bile olacakları bilmiyordu acaba dünya olacakları kaldırabilecek miydi aşk düşmüştü bir kere kalb...