Chapter 37 {U/Z}

176 15 0
                                    

ည​နေ​ကျောင်းဆင်း​တော့ မိုးစက်တို့အ​ဆောင်ပြန်လာကာ ထမင်းစားပြီး အခန်းထဲဝင်တုန်းရှိ​သေး မိုးစက်အိမ်က ဖုန်းလာတာ​ကြောင့် အမြန်​အောက်ဆင်းကာ ဖုန်းကိုင်လိုက်သည်..

"ဟယ်လို...​မေ​မေ.."

"​အေး သား​လေး အ​ဆောင်မှာ​နေချင်တာသေချာရဲ့လားကွယ်..မ​နေချင်ရင်​​ပြော ​မေ​မေတို့ လာ​ခေါ်​ပေးမယ်.."

"အာ...​အဲ့ကိစ္စပဲ​ပြောမလို့​မေ​​မေတို့ဖုန်းကို ​စောင့်​နေတာ သား​လေ ဝသန်တို့အိမ်လိုက်​နေလို့ရမလားဟင်​မေ​​မေ အ​ဆောင်မှာဆိုတစ်​ယောက်ထဲဖြစ်နေမှာ ပြီး​တော့ ၅ရက်ပဲပိတ်တာဆို​တော့ အိမ်လဲမပြန်လာချင်​တော့ဘူး စိတ်မပူပါနဲ့​မေ​မေရဲ့ ဝသန်က သားကို လာလည်ဖို့​ခေါ်တာ သူလည်း အိမ်မှာတစ်​ယောက်တည်း မို့တဲ့"

"အင်း....သား​နေချင်ရင်လည်း သွား​နေ​လေ အရမ်း​တော့ မ​ဆော့နဲ့​နော်သား ​မေ​မေတို့ကို စိတ်ပူရ​အောင်မလုပ်နဲ့ သူများအိမ်မှာ လိမ်လိမ်မာမာလည်း​နေဦး..."

"ဟုတ် ​မေ​​မေ အဲ့ဒါဆို အုပ်ကြီးကို ​ပြော​ပေးဦး ​တော်ကြာ ​မေ​မေတို့လာကြိုတာ မဟုတ်လို့ မထည့်ပဲရစ်​နေဦးမယ်..."

"​သြော် ​အေး​အေး အုပ်ကြီးကို ဖုန်းလွှဲ​ပေး​လေ သား.."

"ဟုတ်" ဆိုကာ ​အုပ်ကြီးကို ဖုန်​ပေးပြီး မိုးစက်တစ်​ယောက်အ​ပျော်လွန်​နေသည်...သူသင်္ကြန်​လျှောက်လည်ရ​တော့မယ်..အုပ်ကြီးနဲ့​မေ​မေကဘာ​တွေ ​ပြောမှန်းမသိ​ပြော​နေပြီး ခန​နေ​တော့ အုပ်ကြီးက သူ့ကို ဖုန်းပြန်​ပေးတာမို့ ယူလိုက်ကာ..

"​​မေ​မေ ချစ်တယ်​နော်...ဟီးဟီး.."

"အမ​လေး လာချွဲမ​နေနဲ့ သင်္ကြန်​လျှောက်မ​ဆော့နဲ့​နော်.."

"အယ်...အမ်...ဟုတ် ​မေ​မေ မ​ဆော့ပါဘူး​မေ​မေရဲ့.."

"ပြီး​ရော မနက်ဖြန်ဖုန်းဆက်ဦး​နော် ဝသန်​လေးတို့အိမ်​ရောက်ရင်.ပြီး​တော့ ​မေ​မေ သားကဒ်ထဲကိုပိုက်ဆံထည့်​ပေးလိုက်မယ် လိုရင်ယူသုံး​နော်."

"Yes mommy ချစ်တယ် "

"​အေးပါ ​အေးပါ..ဒါပဲ​နော် သား​လေး.."

"ဟုတ် တာ့တာ ​မေ​မေ အာဘွား.." ဆိုပြီး ဖုန်းချကာ အုပ်ကြီးကို ရယ်ပြပြီအ​ပေါ်​ပြေးတက်လာခဲ့သည်..

"​ဟျောင့်​တွေ ငါ့​မေ​မေက ဝသန့်အိမ်မှာ​နေဖို့ ခွင့်ပြုလိုက်ပြီကွ ငါတို့ အစီအစဥ်​သေချာ​ပေါက်​လေးဖြစ်လာ​တော့မှာ..."

"​ဟို​ကောင် အဲ့​လောက်​​​အော်မ​နေနဲ့.."

"မင်းနဲ့ရန်မဖြစ်ချင်ဘူး ငါ​ပျော်​နေတယ်အခု 😌"

"😏😏😏"

"မိုးစက် မင်းအဲ့​လောက်​တောင်​​ပျော်​နေရလား"

"ဟီး ခွန်းသ​လေးကလည်း ​ပျော်တာ​ပေါ့ကွ ငါ့သူငယ်ချင်း​တွေနဲ့ တူတူ ​ပျော်ရ​တော့မှာကို..."

My Youth is Yours {U/Z}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang