Olivia's Pov
(ας πούμε ότι τα λέει στα κορεάτικα)
Η Chiotaki! Ααααα! Θα την σκοτώσω ...Με αποκάλεσε πουτάνα!!! Ποια? Αυτή! Πρέπει να ηρεμήσω μην μου φύγει η μάσκαρα γτ άμα μου φύγει θα την πάρει και θα την σηκώσει.
(συζήτηση στα κορεάτικα)
Καθηγητής- Δεσποινίς Lee κάλεσα τον αδερφό σας για να σας πάει σπίτι. Μην κάνεται σήμερα μάθημα μετά από αυτό το σκηνικό που συνέβη.
Olivia- Μην ανησυχείτε κύριε. Θα πάρω τις σημειώσεις από την Yeri. Γεια σας.
Καθηγητής- Γεια σας
Βγήκα από το σχολείο και είδα τον αδερφό μου.. Έτρεξα κοντά του για να τον αγκαλιάσω. Μετά από λίγο φόρεσε την μάσκα του.
Olivia- Felix!
Κατέβασε την μάσκα κάτω και τον κοίταξα. 'Ηταν με ένα χαμόγελο στα χείλη και με αγκάλιασε γλυκά.
Felix- Oliv! Τι έγινε πάλι σήμερα?
Με κοίταξε σοβαρά
Olivia- Πολλά! Αυτή η καινούρια πάλι κουβάρια μας έκανε.
Felix- Okay.... Πάμε σπίτι να μου πεις...
Olivia- Ναι πάμε.
Με πήρε μια αγκαλιά και αρχίσαμε να περπατάμε για το σπίτι. Στην διαδρομή φαινόταν πολύ σκεπτικός.
Olivia- Τι έχεις Felixie?
Felix- Τίποτα αδερφούλα.
Όταν φτάσαμε σπίτι ο Felix , άφησε την μάσκα στο πλυντήριο και πήγαμε στο δωμάτιο μου να μιλήσουμε.
Felix- Τώρα πες μου.
Olivia- Έχει έρθει μωρέ αυτή η καινούρια φέτος και αλήθεια I swear to god άμα μου ξαναπάει κόντρα δεν θα έχει άσπρη μέρα.
Ο Felix με κοίταζε παράξενα.
Felix- Το παρατραβάς λίγο Oliv!
Olivia- Να το παρατραβάω? Εγώ? Σε παρακαλώ...
Felix- Τι σου έχει κάνει αυτή η κοπέλα και την απεχθάνεσαι τόσο πολύ?
Olivia- Μου μιλάει άσχημα Felix! Μου αντιμιλάει ! Ποια?! Αυτή όπου καμοιά δεν μου πήγαινε κόντρα και ήρθε αυτή η ηλίθια κα έγινε ότι να 'ναι.
Felix- Τώρα συμπεριφέρεσαι εγωιστικά. Τι σου έλεγα όταν ήσουν μικρή? Θυμάσαι?
Ξεφύσηξα και τον κοίταξα.
Olivia- Όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι και δεν είναι πρέπον να κακοχαρακτηρίζουμε τον καθέναν
Κοίταξα το κενό σκεφτική.
Felix- Αφού το ξέρεις γιατί δεν το εφαρμόζεις?
Olivia- Πωω πφφ! Είναι δύσκολο. Τώρα που είμαι και instagramer. Τι θα σκέφτονται για εμένα?
Felix- ότι η Lee Olivia έχει μαλακώσει και δίχνει τον αληθινό εαυτό της,είπε χαμογελώντας θερμά.
Αχ δεν μπορώ , θα βάλω τα κλάματα.Και τα έβαλα . Κάλυψα το πρόσωπο μου για να μην με βλέπει. Αυτός ήρθε κοντά μου και με έκανε μια τεράστια αγκαλιά.
Felix- Και με την κοπέλα τι θα γίνει?
Olivia- Θα πάω να της μιλήσω.
Felix- Έτσι μπράβο, είπε και μου εδωσε ένα γλυκό φιλάκι στο μάγουλο.
Olivia- Εσύ πως και μπόρεσες να έρθεις?
Felix- Κάναμε πρόβα από το πρωί και τώρα έχουμε διάλειμμα. Θα ξσναπάμε και τις 14:00 να συνεχισουμε.
Olivia- Τα παιδιά τι κάνουν?
Felix- Καλά είναι. Σε πεθύμισαν
Olivia- Και μένα μου λείπουν.
Felix- Πως την λένε την κοπέλα?
Olivia- Τι έγινε Felixako δαγκώσαμε την λαμαρίνα?
Αυτός με χτύπησε απαλά στο μπράτσο.
Olivia- Nah!!!
Felix- Πως την λένε?
Olivia- Diana.
Felix- Μήπως φορούσε ένα μαύρο φούτερ και ένα μαύρο τζιν?
Γούρλωσα τα μάτια μου. Που την είδε καλέ?
Olivia- Που την είδες?
Felix- Όχι απλά την είδα μην σου πω και την σκούντηξα. Καταλάθος. Αυτή μου φώναζε και εγώ της ζήτησα συγγνώμη. Φαινόταν αρκετά θυμωμένη και είχε ένα μελάγχολο βλέμμα
Olivia- Πως το ξέρεις αυτό?
Felix- Φαινόταν απο τις εκφράσεις του προσώπου της
Olivia- Α ναι! Εσύ το έχεις με αυτό..
Felix- Της έχεις τραβήξει λίγο τα νεύρα.
Γελασα
Olivia- Όντως... Δεν ξέρω πως και τι, αλλά θα μάθω για εκείνη.
Felix- Γιατί?
Olivia- Θέλω να μάθω γτ ήρθε Κορέα
Felix- Που έμενε παλιά?
Olivia- Ελλάδα.
Αυτός με κοίταξε με γουρλωμένα μάτια.
Felix- Ελλάδα? Είναι Ελληνίδα? Wow!
Olivia- Γιατί μωρέ τι πίστευες ότι ήταν?
Felix- Καμιά Αγγλίδα αλλά Ελληνίδα? Δεν μπορώ να το πιστέψω.
Olivia- Εντάξει πολύ ανοίξαμε την συζήτηση για αυτή. Πάμε για ντόνατς?
Felix- Μέσα στο μυαλό μου είσαι!
Σηκωθήκαμε, ο Felix πήρε μια μάσκα , την φόρεσε και βγήκαμε από το σπίτι. Από την απέναντι μονοκατοικία ακούσαμε μια δυνατή μουσική, συγκεκριμένα ένα τραγούδι του αδερφού μου με τους φίλους του. όταν άκουσε το τραγούδι ο Felix , χαμογέλασε γλυκά.
YOU ARE READING
𝐘𝐎𝐔.......( 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 - 이용박)
FanfictionΗ Diana ζούσε στην Ελλάδα αλλά για προσωπικούς λόγους μετακομίζει στην Κορέα. Στο καινούριο της σχολείο όλοι την χαρακτηρίζουν ως το πιο ψυχρό και άκαρδο κορίτσι, και για αυτό κανείς δεν την κάνει παρέα. Όμως κάτι θα γίνει και όλα θα άλλαξουν σειρά...