6.bölüm"kriz"

554 39 8
                                    

Arkadaslar vote'ler ve yorumlar az.bu yuzden sınır koymak zorundayim.voteleyen ve yorum yapan herkeze SONSUUUZ tesekkurleeer...
(Sınır hikayenin sonunda)

Elifin agzindan;

İnanmiyoruuuum.se-seni seviyorum dedi.

MERT

BANA

SENİ

SEVİYORUM

DEDİ

Birden sılanin sesiyle irkildik.!!

-hooooop mert bey yavasss gel.o kadar emin olma.bakalim karsindaki ne dicek...

Üzgün ses tonuyla;

+ me-mert bennnnnn seniii sevmiyorum.özur dilerim.

-eliiif a-ama beni seviyosun sanmistimm.

+mertt  !!! sana karsi birsey hissetmiyorum iste anlasana !!!

Mert odadan hizlica cikmisti.

Azra;

-elif sana inanmiyorum !!!

Dedi ve mertin pesinden gitti.

Sıla;

- afferin.iyi rol yapiyorsun.mert bnm tamammi.sana yedirecegimimi sandin salak.

İcimden oyle kufurler saydimki kendimi taniyamiyordum artik.neden birini sevemiyorum nedeennnn.aglamaya basladim.merti gercekten cok seviyordum.ilk gordugumden beri asigim ona .keske simdi bunlari onun yuzunede soyleyebilsem.off.onu kaybedemem.sılayla evlenmesine asla izin vermicem asla !!...

Azranın ağzından;

Azra;

-mert dur...bekle bi benii.

Mertten tın yoktu.hızlı yürüme temposuna devam ediyordu.

- meeeert.dur diyorum.

+ne var ne!!.

-ya bak elif oyle demek istememistir.gecekten.o seni seviyo.biliyorum.

+ ya birak allah icin ya."oyle demek istememistir" ne.bas baya dedi.seni sevmiyorum dedi !!!.

- ya belki korkudan demistir.korkmustur mert !!

+ ben gidiyorum

- nereyee

+ sananeee

- mert elifi burdami birakicazz

+naparsa yapsin umrumda degil artik !!

-meeeerrttt

Cocuk iki dakkada kayboldu ya.bu kadar acimasiz oldugunu dusunmemistim senin mertt !!..neyse elifin yanina gidiyim.

Aniden telefonum calmisti actim

+ alo

-alo kızım.cabuk gel baban cok kotu.

+nee !! Anne noldu babamaaa

- kriz geciriyo galba.biz simdi ambulanstayiz.bn sana hastaneyi msj atarim.cabukk gell.

+ta-tamam hemen geliyorum.

Aklima birden elif geldi.napmaliydim.elifi yanliz birakamazdim.babaminda yaninda olmam lazim.bir an kendimi takside buldum.galba secimimi yapmistim...

Arkadaslar voteler ve yorumlar az oldugu icin bu bolumu kısa yaptim.voteler artsıın.+3 vote +3 yorum olunca yb gelicek .simdiden tesekkur ederim...♒

okuldaki çeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin