26.

1.2K 145 78
                                    

פרק קצרצר אבל השני יעלה מיד ;)
-

לואי עמד באמצע סלון דירתו שלו ושל ליאם כשידיו שלובות על חזהו ומבט קשוח על פניו, "איך זה קרה?" הוא נזף.

ליאם עמד מולו, "זה רק אחר צהריים אחד לואי" הוא גלגל את עיניו מהדרמטיות שהפגין והתכופף אל התינוק שישב על השטיח.

"אחר צהריים אחד יותר מידי" הוא נאנח, "למה הסכמת בכלל?"

"כי אני אדם נחמד לעומתך ואם מישהו צריך את עזרתי אני עוזר" הוא הרים את אפו ותמך בתינוק החייכן ממותניו, "נייל היה צריך שאשגיח עליו אז התנדבתי".

"אתה כזה אידיוט" הוא הסתובב אל המטבח וליאם פלט קריאה.

"היי. לא מקללים ליד התינוק".

לואי נאנח ולא טרח לסובב אליו את ראשו. "אתה אחראי עליו" קבע ופתח את אחת המגירות בחיפוש אחר מזון.

"אתה יודע לואי, לא יזיק לך ללמוד קצת על גידול תינוקות" ליאם הרים את גבותיו והעלה את התינוק המתוק אל ידיו החסונות.

"למה? בשביל שעוד תינוק יאכל ידית שבורה מרצון?" הוא אמר בחוסר מודעות והוציא לחם מהשקית על מנת להכין כריך.

"מה?"

"מה?"

"מה אמרת עכשיו?"

"לא אמרתי כלום" לואי מיהר לסגת.

"נתת לתינוק לאכול ידית שבורה?" הוא קרא בתדהמה והתקרב אל הבריטי המכחיש.

"מרצון" לואי הדגיש ומרח גבינה לבנה על המאכל.

"למה שתיתן לו ידית שבורה למען השם?" הוא החזיק את התינוק ביציבות בין ידיו ושלח בלואי מבט חוקר.

"הוא לא הפסיק לצרוח ולא היה מוצץ" תירץ והתיישב על הכיסא.

"אז לתת לו ידית שבורה זה הפתרון?" קרא בסרקזם.

"אז זה היה נראה הגיוני!" הצטדק.

"כשאתה אומר 'אז' אתה מתכוון ל..?"

"..לפניי יומיים" לואי השלים אותו ונאנח.

"לואי!" ליאם הטיף לו, "אם לא היה לי תינוק ביד הייתי מרביץ לך" אמר והשני גלגל את עיניו.

"גברים.. כמה טיפוסי.." ונגס בכריך.

ליאם לא השיב והביט בתינוק החמוד שהיה נראה שנהנה מהסיטואציה במובן כלשהו. "לאן נעלמת אתמול בלילה?" הוא שאל לאחר דקה של שקט ,"לא שאכפת לי" הוא מיהר להגיד, "לי ולמאיה היה זמן יו נואו.." הוא קרץ.

לואי זרק את הכריך בחבטה על הצלחת במבט כועס, "ו.. נגמר לי התאבון" פלט והרחיק ממנו את הצלחת בגועל.

ליאם צחק, "אני צוחק תירגע" הוא סידר את שערו של התינוק והביט בגיי הנגעל, "אני רק מוודא שלא הצטרפת למאפיית סמים" אמר בדאגה מסוימת.

לואי גיחך, "ליאם מותק אם אני ארצה מאפיית סמים אני אקים אותה לבד" הוא התרומם מן הכיסא וזרק את הכריך החצי אכול לפח. "חוץ מזה שישנתי אצל הארי".

הוא שלח אליו  חיוך שובב, "אם זה לא אני ומאיה אז זה אתה והארי הממ?"

"אתה מנסה לגרום לי להקיא בכוח הא?" מלמל בגלגול עיניים. הוא לא היה מהטיפוסים שמתביישים במגע מיני אך לדבר על זה עם אנשים שלא היו הארי הביך אותו.

ליאם משך בכתפיו ושיחק עם אצבעותיו של התינוק בגיחוך. "אתה נשאר פה הלילה?" שאל.

לואי חשב לרגע, "הארי אמר שהוא רוצה לקחת אותי לאיזשהו מקום אז אני לא חושב" השיב וסידר את חולצתו שהתקפלה.

ליאם החזיר את מבטו אליו, "אז יש לנו שתי אופציות: או שהוא מתכוון לקחת אותך לעוד דייט או שהוא האחד שמקים מאפיית סמים" אמר בטון סמכותי.

לואי חייך, "אני מקווה שזו האופציה הראשונה" אמר והוסיף כשיצא מן המטבח והתרחק לכיוון חדרו, "למרות שאפשר להרוויח לא מעט כסף באופציה השנייה.."

"לואי!"

"תירגע אני לא הולך לגייס אותך" הוא צחק, "למרות שהתינוק יכול לעזור לנו.." אמר כחושב ונעלם אל חדרו.

"מי זה לנו?!"

שקט נשמע.

"לואי!!"
-

כשהוא דיבר על התינוק הכוונה לפרק עם המשימה שהוא היה צריך להכנס לבניין (אני רק מזכירה למי ששכח כי עבר זמן מאז הפרק הזה)

גייז בשחור // לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now