62.Bölüm 🌙

2.8K 192 103
                                    

İyi okumalar 🌙

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Bölüm smut içerir!!!

Tuna ve Tuğra yine Tuna'nın evinde buluşmuşlardı. Dışarıda istedikleri gibi takılamıyorlardı ve ayrıca evde olmayı seviyorlardı. Daha iyiydi onlar için. Gün boyu evde zaman geçirdiler. Akşam olunca da yemekten sonra televizyonun karşısına geçip, seçtikleri filmi izliyorlardı. Tuna yayılarak oturmuştu koltuğa ve ayaklarını önündeki pufa uzatmıştı. Tuğra da Tuna'nın kucağına doğru yatmış, mandalina soyuyordu. Tuna'ya kendi elleriyle yediriyordu. Evli çift gibi hissediyorlardı kendilerini.

"Şu an kendimi annem gibi hissediyorum. Bir tek, bıçağın ucuna elma batırıp yedirmediğim kaldı." diyerek kıkırdadı. Tuna da gülerek cevap verdi.

"Demek ki bütün anne babalar aynıymış. Benim annemde elmayı bıçağın ucuna batırıp babama verirdi." dedi televizyona bakarken. Daha sonra gözlerini sevgilisine çevirdi. "Belki biz de öyle oluruz ileride?" dedi sorar gibi. Sevgilisi güldü ve cevap verdi soydugu mandalinadan bir dilim uzatırken.

"Olduk zaten baksana." dedi sevgilisinin ağzına bıraktı elindeki minik dilimi ve yanındaki tabağı sehpanın üstüne bıraktı. Sevgilisinin göğsüne uzandı. Tam kalbinin sesini duyabiliyordu.

"Elinden yemenin de tadı başkaymış be Tuğra'm." dedi Tuna mandalina dilimini yerken.

"Sevgimi katıyorum, ondan." dedi filme bakarken. Sevgilisi gülümseyip saçlarının arasına öpücük bıraktı ve kollarıyla sardı sevdiği bedeni. Bir süre daha televiyon izlediler. Saat geç oluyordu ama ikilinin gözünde uykudan eser yoktu.

"Ben sıkıldım film izlemekten." dedi Tuğra, Tuna'nın göğsünde uzanırken. Tuna onayladı onu.

"Ben de sıkıldım." dedi. Eli sevgilisinin saçlarını okşuyordu kendi halinde.

"Hiç dans ettin mi?" diye sordu Tuğra. Tuna beklemediği soru karşısında birkaç saniye düşündü.

"Kız kardeşimle dans etmiştim bir akraba düğününde. Ne oldu ki?" diye sordu. Tuğra yerinden doğruldu ve sevimli bir gülüş yerleştirdi yüzüne.

"Benimle dans etmek ister misin?" diye sordu. Öyle sevimli sormuştu ki, o an kimse hayır diyemezdi ona. Tuna gülümsedi ve başıyla onayladı.

"Ama önce güzel bir şarkı açmalıyız." dedi ve kumandayı alıp güzel bir şarkı ayarladı. Şarkının romantik tınıları duyulduğunda, Tuna kolları arasına aldı sevdiği bedeni. Ellerini beline sardı ve Tuğra da ellerini Tuna'nın boynuna sardı. Çok yakın duruyorlardı. Nefeslerini birbirlerinin dudaklarında hissediyorlardı. İkisinin kalbi de deli gibi çarpıyordu. Şarkıya ayak uydurdular ve dudakları kendi kontrollerinin dışında birleşti yavaşça. Tuna, Tuğra'nın dudaklarını esir aldı. Yavaş bir şekilde öpüyordu. Eli, Tuğra'nın belini okşuyordu şimdi. Diğeri de saçlarındaydı. Tuğra'da bir elini boynunda tutarken diğer elini Tuna'nın koluna sarmıştı.

!!!SMUT ALARMI!!!

Tuna dudaklarını ayırmadan, Tuğra'yı kucakladı ve yatak odasının yolunu tuttu. Odaya girdiklerinde , yatağa bıraktı ve üstüne çıktı. Dizlerinin üstünde durarak penyesini çıkardı üstünden. Tuğra'nın penyesini de çıkardı ve aşık olduğu kumral ten açığa çıktı. Tuğra'nın gözlerine baktığında onun gözlerinde de aynı isteği ve arzuyu gördü. Direkt olarak boynuna gömüldü. Tuğra, derin bir inleme bıraktı odaya. Içeriden hâlâ müzik sesi geliyordu. Muhtemelen devam edecekti kendi kendine çalmaya.

CANIM ÖĞRETMENİM (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin