❝ och, hej... ❞
❝ co do cholery?❞
☁
— Oliver! — krzyknęła Kennedy, wchodząc do salonu, w którym znajdowała się beznadziejnie ubrana choinka.
— Co? Nieładnie? — spytał chłopak, który wieszał na niej kolejne łańcuchy. Kennedy podbiegła do niego i wyrwała mu ozdoby z dłoni.
— Nie taki był plan! To miała być choinka ze wspomnieniami! — zaczęła, ale przerwał jej dzwonek do drzwi. — Masz szczęście...
— Hej, Kenz! — odezwał się Josh, gdy Kennedy otworzyła mu drzwi. Trzymał dwa prezenty.
— Joshua! Hej, uch — przywitała się zszokowana brunetka. — Co tutaj robisz, Josh?
Otworzyła drzwi, by mógł wejść do środka.
— Wpadłem przynieść prezenty! — odparł, nim odwrócił się, a jego spojrzenie padło na choince.
— Nie zwracaj uwagi na choinkę, Oliver najwidoczniej nie umie jej ubrać. — Kennedy posłała spojrzenie wspomnianemu chłopakowi.
— Według mnie wygląda świetnie! — stwierdził Joshua z uśmiechem.
— Wow! W końcu ktoś docenia moją pracę. — Oliver podszedł do nowoprzybyłego gościa. — Oliver, miło cię poznać.
— Joshua. — Chłopcy uścisnęli swoje dłonie.
— Och, wiem o tym...
— W każdym razie — przerwała im Kennedy. — Mam coś dla ciebie, Josh. Zaraz wrócę.
Po tych słowach wyszła na korytarz, zostawiając Olivera i Josha samych.
☁
— Josh! — zawołała Kennedy, wracając do salonu, po którym się rozejrzała. — O mój Boże. Co do cholery?
Przed nią stała choinka udekorowana jeszcze gorzej niż wcześniej.
— Podoba ci się? — spytał Joshua i zawiesił na gałązce ostatnią ozdobę.
— Ciężko nad nią pracowaliśmy, więc nie bądź wredna — wtrącił Oliver, który owijał wokół drzewka lampki.
— Ugh, byłoby lepiej, gdybyście jeszcze się nie poznali — jęknęła dziewczyna, po czym usiadła na kanapie. — Proszę, Josh — dodała, kładąc prezent na stoliku.
☁
kennedyys właśnie opublikowała zdjęcie!
Polubione przez 728,927 innych.
kennedyys właśnie spędziłam 4 godziny na sprzątaniu bałaganu, który josh i oliver zrobili na choince.
godzinę temu
zobacz wszystkie komentarze
sofiawylie UBRALIŚCIE CHOINKĘ BEZE MNIE???? NIGDY WCZEŚNIEJ NIE CZUŁAM SIĘ AŻ TAK ZASTĄPIONA.
[ 1,533 polubienia ]
— _oliverpayt uwierz w to dziwko 😚
[ 626 polubień ]
— kennedyys to nie było ubieranie, tylko bardziej krzyczenie na josha i olivera przez dwie godziny i wtedy ubieranie.
[ 172 polubienia ]lsanchez czy wy możecie się zamknąć, uczę się na egzaminy
[ 90 polubień ]
— kennedyys wybacz marudo 😳
[ 108 polubień ]user NO CO TY JOSH I OLIVER SIĘ SPOTKALI
[ 672 polubienia ]joshuatbassett oryginalny design mój i olivera był o wieleee lepszy
[ 234 polubienia ]
— _oliverpayt prawda? kennedy nie ma gustu 💀
— kennedyys mhm...
[ 86 polubień ]user czy tylko ja shippuję josha i olly'ego? #joliver czy #jolly 💀
[ 70 polubień ]user kennedy, wszystko będzie dobrze, dopóki nie zaczną się o ciebie bić skarbie.
[ 45 polubień ]
☁
kennedyys osiągnęła 750k obserwujących!
CZYTASZ
BETWEEN US ━ JOSHUA BASSETT
Fanfictionkennedy, nastoletnia aktorka, która gra nini w hsmtmts, zakochuje się w chłopaku z obsady, joshu bassecie, grającym jej obiekt miłosny. oboje nie kryją się ze swoimi uczuciami, a fani szaleją. © flxqwe | 2020