Bu bölümü Tomione isteyenlere özel olarak yazdım. Finalin Tomione versiyonudur o yüzden bir karışıklık olmaması için yazıyorum buraya. İyi okumalar.
×××××××
27 Haziran 2020 Cumartesi01.30
"Seni seviyordum. Biliyor musun? Çocukluk aşkımdın Draco."
Hermione çok uzun süredir sakladığı sırrı artık paylaşmaya kendini hazır hissediyordu. Böylece bu yükten kurtulabilecekti ve hayatına devam edecekti. Belki yanın da tutabileceği bir el bile olacaktı.
"Ama. Ama artık Tom var."
Derin bir nefes alırken gözlerinde ki yaşları sildi Hermione. Bunu söylemek onun için oldukça zordu. Saçma bir iddiaya rağmen başlayan ilişkileri Hermione için gerçekti.
"Hata ya da değil. Bilmiyorum ama onunlayken çok güzel zamanlar geçirdim. Her zaman yanımdaydı ve fark ettim ki ona gerçekten aşık olmuşum. Belki de aptalın tekiyim ama hissettiklerim bu Draco."
"Senin mutluluğun her şeyden önemli Hermione."
Draco içindekileri saklı tutmayı tercih etti. Kızı kolları arasına alıp sarılırken saçlarını okşadı. Biliyordu ki ikisi için de bu bir vedaydı. Göz yaşları için de gülümserken kıza baktı.
"Hemen affetme ama onu. Bırak biraz sürünsün."
Hermione, Draco'nun bu dediğine gülerken ikili arkadaşça el ele tutuşup partiye geri döndüler. Onları bekleyen felaketin ne olduğunu bilmeden.
1 Yıl Sonra
Kuzey Atlantik Okyanusu Açıkları
Hermione gözlerini küçük kamara odasında açtığında ayılmak için bir süre daha yatakta uzandı. Küçük pencereden odasına dolan tuzlu deniz kokusu ve dalga sesleri onu sakinleştirip her şeyden uzaklaştıran en büyük şeylerden biriydi. Odanın kapısı çalındığında Hermione üzerindeki yorganı daha çok bedenine çekip girmesi için kapıdaki kişiye talimat verdi. Tom elinde bir tepsi ile içeriye girerken kız gülümseyerek onu izliyordu.
"Saat neredeyse on iki oldu ve daha yeni uyanıyorsun. Sanırım seni de kendime benzettim."
"Şikayetçi misin yoksa?"
Tom tepsiyi yatağa bırakırken oturup dizlerini kendine çeken kızı izleyip gülümsedi. Dudaklarına yaklaşıp kısa ama derin öpücüğün ardından fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Is The Killer? || Dramione/Tomione AU
FanficEpsom Koleji 2020 mezunlarını verirken dehşet verici bir olay yaşar. Sırlar ortaya çıkar, kalpler kırılır ve kan dökülür. İki kişinin ölümü ardından herkese suçlu gözüyle bakılır. Peki ya katil kimdir? Dramione - Tomione AU Netflix'in Elite dizisind...