Sezon 1 Bölüm 14 : Domino ve Taç

161 12 0
                                    


Savaşın hafiflediği sırada kızlar katlarına çıkarak odalarına girdiler . Bloom onları şaşkınca izlerken kızlar eşyalarını topluyordu . Bloom ' Ne oldu kızlar apar topar bir o yana bir bu yana koşturuyorsunuz ? ' dedi . Stellada ' Ne olacak Bloom . Hazırlan krallığına gidiyoruz ' dedi . Bloom şaşkınca ' ama Alfea .. ' dedi . Stellada ' Alfea bizsiz idare eder hadi kalın bir şeyler giymeliyiz . Tasarımı ben yapacağım . ' dedi . Sonra Winx hazırlandıktan sonra yola koyuldular .

O sırada Faragonda uzmanlarla konuşuyordu ve uzmanları Winx'in arkasından yollamaya karar verdi . Daha sonra Winx Simülasyon odasına girdi ve beklemeye koyuldu . Profesör onları Dominoya götürdü ve macera başladı .

Kızlar karda yavaş yavaş yürürken Stella ' Ben size demiştim bu kıyafetler çok güzel ' dedi . Tecnada ' sen sadece kıyafetler ile uğraş zaten ' diyerek laf soktu . 

Stella : Yol bu taraftan hadiii .

Tecna : Verilerime göre o taraf ...

Stella : Şu verilerinden bıktım Tecna . Hadi bu taraftan .

Miusa : Pekala gidelim bakalım . 

Kısa yürüyüş sonucu 

Tecna : Bölgenin tpografyasını çıkardım kızlar . Görünüşe göre Bloom , sizin sarayınız şu düzlük alanda .

Flora : Ah sen harikasın Tecna .

Tecna : O zaman şu taraftan .

Tam yola koyulacaklardı ki kar birden canlanarak bir canavara dönüştü . 

Stella : Ahhh bu bu . 

Tecna : Faragonda'Nın bahsettiği 

Miusa : Cadıalr buraya geldiğimizi biliyorlar .

Layla : Evet bu kesin onların işi .

Bloom umursamazca : Hadi kızlar dönüşelim Winx Powerix (Parmağını yuvarlak çizer gibi çevirerek) 

O sırada Bloom dışında tüm kızlar dönüştü ve canavara saldırdılar . Canavara pek büyü işlemiyordu ama yenmek zorundalardı . 

Canavar birden yere vurdu ve her yeri büyük çukurlar kapladı ve Bloomda bunlardan birinin içine düşmüştü . Kızlar onu kurtaramadanda Bloom bir koridora düşüvermişti . Kalkarak üstünü silkti ve ' Vay canına şans bu sefer bana gülüyor anlaşılan ' dedi . Etrafı incelerken buranın o yer olduğunu fark etti . Domino'nun gizli koridorları . Yerin altında kalan koridorlar . Yıkık harabeler . Bloom ' Bu-burası benim benim evim . ' dedi . 

O sırada kızlar hala canavar ile uğraşıyordu .

Miusa : Ses Dalgası !

Layla : Morfix

Stella : Yaz Mağmuru 

Tecna : Tekno ağ !

Flora : Altın Tohumlar !

Canavar yere yığıldı ve etraf büyük bir gürültü ile sallandı ama kısa sürede tekrar kalktı ve kızların peşinde düştü bu sırada Miusa 'Kızlar saklanın şurası ' diyerek bağırdı . Daha sonrada Flora ' Harika bir fikir ' dedi . Stella ' Nasıl şimdi saklanalım mı ? Bloomu bulmalıyız ' dedi . Miusada ' Canavar gittiğimizi ve bizi yendiğini düşünsün ' dedi . Layla 'İşte buna plan derim ' dedi . Sonrada beklemeye koyuldular . Kısa bir bekleyiş sonrası yürüdüler ve büyük bir buz kütlesine vardılar . Stella buranın bir saray olduğunu fark etti ve güneş sihri ile eritmeye başladı . Bir yandanda ' Kızlar Domino sarayına hoş geldiniz ' dedi . Sarayın buzları çözülünce etraf çok güzel bir saraya büründü . Kızlar da vakit kaybetmeden hızla içeri girdiler . O sırada Bloom ise koridor koridor geziyor ve etrafı dolaşıyordu ama ona lazım olan şeyi bir türlü bulamıyordu . 

Bir anda kendini açık bahçede buldu ama buzulların tam altında idi . Tabi ufak bir deprem ile çok kolay yine yüzeye çıkabilirdi .Kiii o deprem çok geçmeden oldu ve kızlar aşağıda Bloom'u görüp yanına gitti . Artık Winx birlikteydi ve oda oda Dominoyu dolaşıyorlardı . Birden Bloom bir ses duyarak durdu . Bu sesin sahibi ise ablası su perisi Daphne idi . Kızlarda onun durması ile durmuştu . Bloom ' Kızlar duyuyor musunuz ? ' diye sordu . Stella ' Ben hiç bir şey duymuyorum ' dedi . Tecna da 'Başka yaşam belirtisi algılamıyorum' dedi . Daha sonra bir anda önlerine Daphne çıktı ve herkesi şaşırttı . Stella hayran olmuşçasına ' Ablan çok güzelmiş ' dedi . Daphne ise ' Hoşgeldiniz benim adım Daphne . Sonunda seninle tanışabildik . Beni izleyin sizi götüreceğim .  ' diyerek uzaklaşmaya başladı . Kızlar şaşkın olmuşçasına giden Daphneye bakıyordu . Bloom ise hemen ablasını takibe geçmişti . Kızlarda onun peşinden gitti ve en sonunda varılacak noktaya vardılar . Bloom'un , ablası , kış kardeşi su perisi Daphne onları hazine odasına götürmüştü . Kapıyı açtı ve kızlarda içeri girdi . 

Miusa : Birileri Stelladan zengin anlaşılan .

Stella : Tabiki param bitince kime gideceğimi biliyorum .

Daphne : İşte bu senin Bloom .

Stella : O da nesi ? 

Bloom Daphneye yaklaşmaya başladı . Daphne ise ona Domino'nun tacını gösteriyordu . Bloom taca dokundu ve 'bu bana vermeye çalıştığın taç ' dedi . Daphnede ' Bilmen gereken her şeyi bu taç sana anlatacak . İyice dinle Bloom ' dedi . Daha sonra Bloom tacı alarak dinlemeye başladı .

''Bloom senin kaderin ilk günden peri ejder ateşinin koruyucusu olmaktı . Ejder ateşi büyülü boyutu kötü güçlerden koruyan en büyük güçtü .Büyülü boyutun tanıdığı ilk kötülük yaratıkları olan üç eski cadı alevin gücünü çalmaya çalıştılar ama başarılı olamadılar ama ne yazıkki Domino yok olmayı başarmıştı . Ablan su perisi Daphne cadılar seni bulamadan hayatını kurtarmayı başarmıştı ama ablanın kaderi belliydi . Cadılar onun sihirlerini aldı . İki kızlarını da kaybettiklerine inanan Domino  kral ve kraliçesi acılarını hafifletmek için sürgüne gitmeyi tercih ettiler . Bugün hala sevgili kızları için hasret çekiyorlar . ''

İşte bütün Domino gerçeği bundan ibaretti . 

Bloom üzgünce yere çöktü ve Daphnede ona ' Korkunç gerçekle yüzleştin . ' diyerek yanına çömeldi ve devam etti . 'ama güçlü olman gerek ' dedi . Bloom tüm olanları Winxe anlattı ve ayağa kalktı . Daphneyede onu kurtaracağına ve ailesini geri getireceğine söz vermişti .  Daphne ' İşte bir prenses böyle konuşmalı ' dedi ve onunla guru duyduğunu dile getirdi . 'Şimdi gidebilirim buradaki işim sona erdi Bloom .  ' diyerek ortadan kayboldu . 

Daha sonra kızlar geri dönmek için Dominodan çıkmak zorunda kaldılar . Peki onları daha hangi yeni macera bekliyordu ve Winx Dominoda iken Alfea ve sihirli boyutta neler oluyordu ?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bu bölümde bu kadardı . Umarım bölümü beğenmişsinizdir .

Kayıp Prenses hikayemize vakit ayırdığımız için bu hikayemiz biraz yavaş ilerliyor ama bu hikaye takipçileri sakına merak etmeyin . Her şeyin yeri ve zamanı vardır . Bu hikayeyede bölümler ard arda gelmeye başlayacak . /Elbet bir gün/.

YENİ BÖLÜMLERDE GÖRÜŞMEK DİLEĞİ İLE HOŞÇA KALIN :)

𝐅𝐀𝐓𝐄  : The Winx Club Saga - 𝘗𝘰𝘸𝘦𝘳𝘧𝘶𝘭 𝘞𝘪𝘯𝘹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin