Shinso obudził się o 3 w nocy, poszedł do kuchni zrobić sobie kawę lecz coś nie dawało mu spokoju. Czuł jakby coś się paliło, poszedł więc sprawdzić co się dzieje. Zapach dochodził z najniższej części budynku, piwnicy. Szedł powoli i szedł, było jeszcze ciemno oraz wszyscy pozostali spali, nie chciał robić niepotrzebnego zamieszania więc jedynie włączył latarkę w telefonie. Gdy zszedł do piwnicy zobaczył co było powodem tego zapachu, tam naprawdę się paliło. Szybko wybiegł z piwnicy i zaczął krzyczeć by innych obudzić, najpierw wstał nauczyciel, po nim parę uczniów. W pomocy z gaszeniem ognia brał udział Todoroki, Momo oraz Tsyu. Wszyscy szybko zaczęli gasić ogień, po 15 minutach ogień był ugaszony lecz teraz nauczyciel zajął się sprawdzaniem kto go zrobił. W końcu gdy sprawdzono wszystkich oraz też sprawdzono instalacje elektryczną okazało się że było to zwarcie, uczniowie mogli w końcu pójść naszykować się szybko na lekcje, i tak mieli już mniej zajęć przez to wszystko. Hitoshi i Kaminari byli już w klasie czekając na resztę osób. Aizawa miał akurat z nimi lekcje więc przeprosił ich za całą sytuację i obiecał że to się nie powtórzy bo teraz będzie wymieniana instalacja tak by nic nikomu się nie stało. Uczniowie cieszyli się bo to oznaczało że szkoła przez parę dni nie będzie uczyć bo wszędzie trzeba wymienić wszystko, lecz dla niektórych było to nie dobre bo nauka sprawiała im przyjemność, np. Momo, Iida lub Hitoshi. Po lekcjach Bakusquad umówił się w parku bo dawno nie spędzali razem czasu, każdy był zajęty teraz raczej sobą i egzaminami które będą robić iż są już w 2 klasie czyli nie ma przebacz. Shinso bardzo chciał zostać w dominatorium i się uczyć ale oczywiście Sero i Kaminari mieli podstęp czyli nie wiadomo skąd Sero wytrzasnął kota a Denki go wziął, oczywiście Shinso miłośnik kotów oraz obrońca praw zwierząt musiał tam iść by nic się kotkowi nie stało przez pikachu, jak się dowiedział Kaminari prawdziwego powodu dlaczego Hitoshi poszedł to się trochę obraził lecz reszta się jedynie nabijała z nich. W końcu wszyscy byli w parku, Shinso trzymał kotka na kolanach i go głaskał gadając jeszcze z resztą squadu. Mina na chwilę porwała ładowarkę w krzaki nikt nie wiedział czemu. Jak się dowiedział Hitoshi później Mina gadała z Kaminarim o tym że chłopak jest zazdrosny o kota którego załatwił im Sero. Bakusquad wygłupiał się i chodził po całym parku, Hitoshi jedynie uważał by kotowi nie stała się krzywda lecz też musiał pilnować swojego chłopaka bo ten miał tendencje do pakowania się w ciężkie sytuację, tak było i teraz, fioletowo włosy siedział na ławce a Kaminari, Kirishima, Mina i Sero bawili się na placu zabaw gdy nagle Denki przechylił się do tyłu i prawie by spadł gdyby nie fioletowo włosy który musiał na chwilę co nie koniecznie mu się podobało postawić kota na ziemię i łapać chłopaka. Szybko ustawił go do pionu i wziął znowu kota na ręce po czym zobaczył jak Kaminari patrzy się na niego obrażony. Shinso postanowił wejść z panem puszkiem bo tak nazwał kota na zjeżdżalnie gdzie aktualnie był Pikachu, szybko tam wszedł i usiadł obok chłopaka który na chwilę odłączył się od rzeczywistości. Kaminari czemu jesteś aż tak zazdrosny, to tylko mały kot, zapytał Shinso chłopaka który się na niego zaczął patrzeć. Jego lepiej traktujesz ode mnie odburknął chłopak po czym usiadł obok fioletowo włosego. Hitoshi widząc okazje szybko pocałował chłopaka i znowu zaczął głaskać kota, chłopak obok szybko stał się cały czerwony i zaczął jedynie rozglądać się gdzie jest Mina, oczywiście ta musiała wszystko widzieć bo fioletowo włosy nawet nie przejmował się tym że ktoś to zobaczy. Kosmitka oczywiście musiała podejść do nich i spytać o co chodzi i o różne szczegóły, Shinso odpowiadał na niektóre pytania a Kaminari jedynie siedział cały czerwony i głaskał kotka którego trzymał wyższy. Po paru minutach fioletowo włosemu znudziło się siedzenie ciągle w jednym miejscu i postanowił przejść się z innymi po parku, gdy przechodzili obok stawu w którym pływały kaczki Sero dostał głupiego pomysłu, wziął zebrał parę kasztanów i zaczął grę w wceluj w kaczkę, Bakugou zaczął się z niego jedynie śmiać, Mina i Kaminari próbowali ratować biedne zwierzęta lecz chłopakowi udało się wcelować w jedną, Katsuki gdy to zobaczył jeszcze bardziej zaczął się śmiać, Shinso był załamany, Kaminari próbował za to odciągnąć Mine od chłopaka bo chciała mu palce popatrzyć kwasem. Po paru minutach w końcu wszyscy się uspokoili, gdy zobaczyli na godzinę było już po 18, zaczęli powoli wracać do dominatorów tylko był jeden problem, co zrobić teraz z tym małym kotkiem, Hitoshiemu nawet nie przyszło do głowy by oddać zwierzaka Sero, do dominatorium już raczej nie może więcej kotów przygarnąć niż ma lecz jednak nie wiedział co zrobić. Shinso najpierw jednak powiedział ojcu to co zrobi bo gdyby nagle Aizawa wszedł do jego pokoju a tam byłby kolejny kot to ten chyba by go zamordował, fioletowo włosy szybko zaniósł kotka do pokoju tak by nikt go nie zauważył i przygotował mu miejsce do spania, chłopak miał już można powiedzieć kilka nielegalnie przetrzymywanych kotów u siebie, głównie przebywały w szafie chłopaka lecz jednak gdy chciały wyjść zawsze miały otworzone okno. Nagle do pokoju wparował Kaminari który widocznie się przed kimś ukrywa, co ty znowu zrobiłeś? Zapytał już nawet przyzwyczajony do niezapowiedzianych odwiedzin chłopaka, Kaminari przyszedł nawet raz do niego około 3 w nocy. Denki zaczął łapać oddech i podszedł do łóżka chłopaka siadając na nim, księżniczka mi w końcu powie czy nie? Zapytał Hitoshi który zaczął się martwić o chłopaka. Z Sero się wygłupialiśmy i nagle przyszedł Bakugou który się wnerwił i zaczął nas gonić, powiedział już z w miarę uspokojonym oddechem. Dobra jak chcesz to możesz zostać ale mnie nie budź jeśli jakimś cudem zasnę oraz nie przeszukuj mi pokoju, powiedział Shinso siadając obok chłopaka.
Ohayo, to ja i no jakoś udało mi się napisać ten rozdział, wcale bym prawie nie dostała 1 z w-f'u bo to pisałam nie no wcale... Dobra do rzeczy, postaram się wstawiać rozdział no tak raz na tydzień no ale wena mi się powoli kończy i no, piszę książkę jeszcze ShinDabi więc jak ktoś chętny zapraszam do przeczytania, mam jeszcze dwie na wszelki wypadek które piszę gdy mogę (ShinMonoKami- Shinso+Monoma+Kaminari/|\TodoBaku'ShinMono- Todoroki+Bakugou'Shinso+Monoma)
Ja chyba już będę kończyć więc
To na tyle
Bay bay 🌺💜⭐🤍
CZYTASZ
(Proszę Nie Czytać😭)ShinKamiEJ NO CO WY ROBICIE CZEMU WY TO DALEJ CZYTACIE:00
Short StoryPROSZĘ PRZESTAŃCIE TO CZYTAĆ😭 JA TEGO NIE ZDJĘŁAM TYLKO PRZEZ POPULARNOŚĆ TEGO😭 JA TO PISAŁAM Z RAKIEM MUZGU PROSZĘ TO BYŁ MÓJ BŁĄD 12-LATKI Z WATTPADEM PLIS XD 😭 GDY WIDZĘ, ŻE CORAZ WIĘCEJ OSÓB TO CZYTA TO MNIE SKRĘCA, WKRĘCA I WYKRĘCA PLIS LUDZ...