1.

150 17 17
                                    

Polako sam se laktovima probijala kroz gužvu Njujorškog kafića, sve dok nisam uspela da se probijem do slobodnog stola pored prozora.

Dan je bio sunčan i topao ali, kao i uvek u Njujorku, hladan povetarac je naterao građane da navuku kapute i dukserice kako im se hladnoća ne bi uvukla u kosti.

Skinula sam svoju svetlo plavu kožnu jaknu i prebacila je preko stolice.

Udobno sam se smestila i izvadila telefon iz male pravougaone torbice, kao i par snežno belih slušalica.

Svoju dugu talasastu svetlo smeđu kosu sam vezala u niski rep, toliko da mi kosa ne bi upadala u oči.

Stavila sam slušalice u uši i priključila ih u telefon, a potom ušla u svoju plejlistu.

Pritisnula sam pesmu koja mi je odmah izmamila na lice, dok mi je u ušima odzvanjao Jiminov anđeoski glas pevajući Serendipity.

Zatvorila sam svoje tamne oči i prepustila se predivnoj muzici koja je nežno odzvanjala u mojim ušima.

Osetila sam blagi dodir na ramenu i okrenula se, našavši se oči u oči sa konobaricom.

-Izvolite? - upitala je blagim glasom, držeći notes u rukama.

-Espreso, molim vas. - rekla sam učtivo i odmah platila.

Konobarica je zahvalno klimnula glavom a potom se udaljila od stola.

Pojačala sam muziku i zatvorila oči, uživajući.

Pitam se, šta Jimin radi sada?

Jimin P.O.V.

-Laku noć hyung! - Jungkook je veselo rekao, odlazeći u svoju sobu.

-Laku noć Jungkookie - protepao sam odlazeći u svoju.

Ušavši unutra, zatvorio sam vrata i bacio pogled na krevet koji nije bio prazan.

Tae je sedeo na mom krevetu sa kesicama slatkiša u rukama, klateći nogama.

-Spreman za gledanje filmova? - upitao je veselo me gledajući.

Nasmešio sam se.-Uvek.

Korina P.O.V.

Ušla sam u kuću, izuvši se, i zaputila se ka trpezariji u kojoj je moja porodica već uveliko doručkovala.

Ugledavši me, mamino lice se iskrivilo osmeh koji se proširio do njenih nebo plavih očiju,terajući sitne bore da se pojave.

-Dušo, taman na vreme da doručkuješ. - nežno me je smestila na stolicu.

-Hej Kori, gde si bila? - Lili, moja mlađa sestra, je upitala.

-U Riverdejlu - odgovorila sam sipajući činiju pahuljica.

-Zar nije to ono mesto gde idu svi oni zaluđeni tom serijom? - Lilino lice se namrštilo dok je pričala.

-Upravo tako. - ubacila sam jedan zalogaj u usta.

-Ali ti ne gledaš tu seriju.-pobunila se.

-Ne gledam.

-Pa zašto onda ideš tamo?

-Zato što hoće.-mama me je spasila namignuvši mi.

-Da. - složila sam se a Lili je frknula.

-Da ja imam osamnaest godina, išla bih u klubove. Ne bih provodila vreme u svojoj sobi i slušala BTS po ceo dan.-napućila je svoje rozikaste usnice.

-Upravo tako. Da imaš. A nemaš. Imaš jedanaest godina a praviš se kao da nisi dete a jesi. Tako da pusti mene i daj mi blagoslov da se udam za Jimina kada za to dođe vreme. - ispalila sam nateravši mamu da se zakikoće.

-Da da, baš ćeš njega da upecaš. Mislim, nije da nisi lepa nego... - Lili je slegnula ramenima.

-U redu, dosta o Jiminu.-mama nas je prekinula-jedite sada.

Poslušale smo je, iako sam gorela od želje da nečim gađam svoju mlađu sestru.

U tišini sam pojela svoje pahuljice a potom ustala od stola.

-Nisi gladna? Pojela si zaista malo. - mama je protestovala.

-Ješću više za ručak mama. Ne brini. - uveravala sam je izlazeći iz trpezarije.

-U redu dušo.

Popela sam se uz stepenice a potom ušla u svoju sobu koja je bila preko puta Liline.

Naše sobe su bile praktično iste. Sem što je njena bila u svim nijansama roze a moja u svim nijansama ljubičaste.

Sela sam na svetlo ljubičasti čupavi tepih i naslonila leđa na krevet.

Jutarnja svetlost se blago probijala kroz bele zavese, šireći se po sobi.

Pružila sam se po tepihu i Izvadila svoj dnevnik iz fioke, a potom uzela ključ koji je bio na dnu ormara.

Otljučala sam dnevnik i počela da prenosim svoje misli na stranice dnevnika, dok se melodija pesme Fake Love širila iz mog laptopa po čitavoj sobi.

In your skinDonde viven las historias. Descúbrelo ahora