"apa kau merepek ni setan! Aku tau kau ni setan bertopengkan Doyoung anak ikan dugong tapi jangan nak buat plot twist! Buat penat readers nak baca. Pastu diaorang salahkan author. Tak kesian ke?" Kata Taeyong kepada Doyoung lalu Doyoung menahan kaki nya daripada mendarat di muka huduh Taeyong.
"Kan! Kesian Aku hiks hiks" sampuk Jiae yang merupakan author, pengarah filem, writter, tukang mekap, tukang camera, stylist, tukang bancuh air,tukang style rambut, tukang spoil– ok, cukup.
"Eh kau! Diam!" Kata Doyoung sambil memegang kuali yang dirembat dari game pubg.
Kalau kuali dalam pubg hilang, carilah lelaki bernama Kim Doyoung.
"Aku baru tahu yang mati tu sebenarnya Minhyuk" kata Doyoung sambil menunjukkan gambar Minhyuk
"Minhyuk? Weh! Bias Aku dalam Monsta X! HUWAAAA!" Pekik Jiae lalu dilempang oleh Hyunwon.
"Apalah! Tu Minhyuk Btob! Bukan Minhyuk Monsta X kau tu!" Kata Hwayeon sebaik saja Jiae pengsan.
"Tapi dia pun bias Aku jugak" Kaya Jiae lalu sambung pengsan.
"Minhyuk, kembar angkat Soobin" kata Doyoung lalu Taeyong pun duduk di sofa.
"Camni ni Yong?" Tanya Yuta. Taeyong tengah memandang lipas.
Lipas jantan pun pandang dia sambil tutup mata partner dia.
" Cari Jaemin" kata Taeyong lalu semua pelik.
"Jaemin? Kenapa dengan dia?" Tanya Mark dengan hairan.
"AKU KATA CARI NA JAEMIN ANAK NA JAEBON! SEKARANG! KANG AKU SUNAT SEKOR SEKOR ADA YANG TAKDE ANAK NANTI!" Marah Taeyong lalu semua pun berlari mencari Na Jaemin.
"Ermm hello? Kami ni camne?" Tanya Eryn lalu Taeyong pun blah.
"Ey! Nak je Aku sepak sepak dia! Sombong!" Marah Haraa apabila kelibat Taeyong tiada di hadapan mereka.
.
"WEH! AMANI NI NAK KENE TENDANG DENGAN KAKI POLOLES AKU AGAKNYA! HARAP JE CANTEK . CANTEK CAM TETAN!" marah Jaemin sambil menonton drama di TV.
Knock knock *bgm back door*
"Sape pulak kacau Aku layan Cinta sekali lagi ni!" Marah Jaemin lalu membuka pintu rumahnya dan kelihatan NCT 127 berada di depan rumahnya.
"Yo wassup hyung! Pe kabor! Eh Echan! Makin gemuk eh kau sekarang!" Kata Jaemin dengan excited lalu Winwin pukul kepala Jaemin dengan kayu.
NCT 127 pun angkut Jaemin masuk ke dalam van dan mereka pun blah.
Setelah 2000 years later *suara Patrick*, Jaemin pun sedar.
"Eh, asal aku kene ikat ni? Hyung? Woi Taeil hyung? Apehal ikat Aku yang tomey ni?" Tanya Jaemin apabila Taeil sedang duduk di depannya.
"Jaemin, cakap kat hyung" kata Taeil dengan serius.
"Cakap apa?" Tanya Jaemin. Dia dah start takut .
"Kau ke yang orang upahan TXT?" Tanya Taeil dengan serius
"Heh" Jaemin smirk
Hah camtu, tapi ala ala bad boy ah.Lalu, Jaemin pun gelak dengan kuat.
"HAHAHAHAHHAHAH" gelak Jaemin dengan kuat.
Agak agak, apa berlaku?
Siapa Jaemin ni? Apakah dia dah disampuk dengan drama Cinta sekali lagi?
Apa hubungan dia dengan TXT?
YOU ARE READING
[✔️] MAFIA || 엔시티 127 APPLY FIC [CLOSED]
FanfictionStatus: [COMPLETE] ✔️ P/s: sesiapa nak baca, get ready dengan mental yang kuat kerana ada banyak plot twist sehingga kan korang pun pening 😎