Gyorsan felvettem egy fekete toppot hozza egy farmer kabátott és egy fekete nadrágot. Ahozz képest, hogy szeptember közepe van eléggé semmilyen az idő. Van amikor hideg és van amikor meleg. Kifésültem a hajam, de nem vasaltam ki. A pára miatt picit vissza göndörödött. Elhelyeztem a fülembe a fülbevalómat és magamhoz vettem a táskámat amibe beszórtam a telefonom, töltöm meg ilyen csajos dolgokat. Leértem a nappaliba ahol Nathan még mindig ugyan úgy festett.
- Így jössz?- kérdeztem.
- Aha, nem rég készültünk el a suliba- emlékeztetett. Az órára néztem ami 10 óra 10 percet mutatott.
- Hát azért nagyon nem- nevettem.
- Hát ha nem lettünk volna igazgatóiba akkor még most is bent rohadnánk- közelített felém.
- Igen. Szóval köszönd meg- mosolyogtam büszkén.
- Te vagy a legjobb- csókolt meg. - Na zsaljunk tesó- mondta és elkezdett felöltözni.
- Megegyszer kimondod a teso szot rám megjelem az oszlopot- mondtam full komolyan. Felnevetett majd odaadta a kabátomat.
Átmentünk Liamékhez és elkezdtünk iszogatni. Teljes mértéke ellazultunk. Liam és Nathan eléggé jól elbeszélgettek. Előfordulhat akar az is hogy barátok legyenek. Nem különböznek egymástól sőt!
Késői délután lehetett mikor Liam előállt egy kis érdekességgel.- Szóval. Mint tudjátok és meséltem anyuék 2 éve elvalltak és most nemrég házasodtak újra össze. És nekem van egy húgom aki annyi evés mint Nancy és Sandra vagyis 17. Anyu és apu most nászúton vannak és a húgom hamarosan hazaér szóval szeretném ha barátkoznátok vele- mondta közbeni pedig idegesen járt a lába.
- Ez természetes- öleltem meg.
- Köszönöm. Nekem ő Nagxon fontos amig anyuval lakott én apuval Mexikóba- magyarázta.
- Kezdődjön a buli- ivott bele a sörébe Nathan. Azzal a "ez most komoly?" fejjel néztem rá. - Most mi van?- kérdezte. Megráztam a fejem és Liamre néztem aki már nevetett rajtunk.
- Ti tényleg egymásnak vagytok teremtve- mondta nevetve.
- Mint két tojás- ugrott be közénk Sandra. Fejemet forgatva nevettem.
Hirtelen megszólalt a csengő. Liam felugrott majd kinyitotta az ajtót. Egy alacsony barna hajú lány lepett be rajta.
- Batyussss- ölelte meg.
- Húgica- ölelte meg Liam.
- Szia, Nancy vagyok. Liam egyik barátja- köszöntem neki.
- Alice vagyok szia- mosolygott. Nagyon aranyos, kedves lánynak tűnt.
- Nathan- kacsintott Alicere. Alice megérezte a fejét és összeráncolt szemöldökkel nézte Nathant.
- Alice- mondta.
- Sziokaaa- ugrott a nyakába Sandra- Sandra vagyok- ölelte meg.
- Alice- ölelte vissza.
- Bolond, nyugi- sugta Liam.
- Hé!- ütötte vállba Sandra.
Ez után egy hosszú buli jött. Nagyon élveztem az egészet. Mivel Liaméknek az otthona egy panel lakás ami eléggé pacek ezért addig zaklattam őket míg nem csináltak rólam képet a legfelső emeleten ami elvan hanyagolva.
- Kérleeeek- néztem boci szemmel Laimre.
- Jó!- adta be a derekát. Levettem a felsőmet így csak a csipkés pántú felsőm volt rajtam. Kicsit megigazítottam és felhúztam a farmer dzsekimet. Liamre néztem aki kidülledt szemekkel nézett.
KAMU SEDANG MEMBACA
Bátyám Legjobb Haverja
Fiksi RemajaUi.: I hate you! -Nem akkarom hogy elhagy!-mondtam üvöltözve -Így lesz a legjobb!-kiabálta vissza -Kinek? -Neked! -Hallod amiket mondasz ?- ordítottam rá teljes erőből Kezdés: 2020.01.19 Ez az első könyvem, nagyon régóta akartam már, de nem vette...