A unsprezecea parte❤

134 5 0
                                    

Dimineaţă
Andy.Pov

Dimineaţă hotărăsc să mă duc pe la Eve care era cu Ali sigur.Mă îmbarac şi ies din casa merg pe jos deorece blocul ei nu era departe de mine.Ajung intru în apartamen cu cheia care ea mi-a dat-o. Merg spre camera ei şi le gasec dormind,Eve având capul pe pieptul lui Luke el tinândo în braţe şi Ali îmbraţişată cu Michael .Decid să îi trezesc cu o găleată de apa.Merg i-au o găleată o umplu cu apa şi mă întorc în cameră unde arunc apa pe ei.
Când apa face contact cu feţele lor sar ca arşi din pat.
-Andy o să te omor.ţipă Eve la mine.
Începând să mă alerge prin toată casa.
-Hei,Eve a fost amuzant.îi zic.
Am alergat prin fiecare camera până sa dat bătută.
-Ştiţi noi avem şcoală azi zic.şi le vad cum fug mâdouă la Eve în cameră.
Am mai vorbit cu băieţi până au venit fetele.

Eve. Pov.

După ce l-am alergat pe Andy care a avut chef de glume de dimineaţă mă duc cu Ali la mine să ne schimbăm.(Ţinutele fetelor sunt la media lângă poza lor. )
După ce terminăm mergem în living unde băieţi vorbeau.
-Mergem?îi întreabă Ali.
-Dap.Răspund cei trei.
După ce închid uşa de la apartament coborâm şi ne îndreptăm spre parcare unde se afla maşina lui Michael.Ne urcam în ea,Ali în faţă lângă el ,eu,Luke şi Andy în spate.Drumul a fost scur după ce îl sărut pe Luke ies din maşină.Toţi se uitau ciudat la mine din cauza hainelor pe care le port am hotărât să port haine mai colorate.Mergem spre dulapuri unde ne întâlnim cu Logan şi Jack.
-Hei!îi salut eu şi îl i-au în braţe pe Jack.
-Hei!ne salută şi ei.
-Ali,unde ai fost ieri?o întreabă Logan.
-La Eve.îi zice.
Am mai vorbit puţin după sa sunat. După câteva ore plictisitore a urmat pauza de prânz.
Am intrat în cantină îndreptându-ne spre masa noastră obişnuită.
După masă am mers la ora de sport unde eu ma stat şi l-am ajutat pe profu cu probele.
-Andy,urmezi.spune profu.
Andy a început să alerge şi a scos un timp forte bun.
-Ali,tu urmezi.spune profu.
A început să alerge şi a scos şi ea un timp foarte bun.
-Deci Ali şi Andy au scos cel mai bun timp din clasă,iar cel mai pros Eryka.Restul va-ţi descurcat bine.Eve tu stai liniştită că vei avea şi tu notă chiar dacă nu ai dat proba.spue profu
-Dece de fiecare dată trebuie să fie protejată şi să i se puna note fară să facă nimic.spune Eryka
Deja mă inervase.
-Ali dămi adidaşi tăi.îi spun lui Ali.
-Dece?spune Ali.
-Taci şi dămi adidaşi o dată.Profu pregăteşte cronometrul.îi spun
-Evelin nu pot să te las să dai proba,până nu ţi se vindecă piciorul.spune profu.
-Îmi asum asta.îi spun în timp ce mă îndrept spre linia de star.
Mi-a dat sprtul şi am început să alerg ca nebuna şi am scos şi eu un timp la fel de bun la lui Ali.
-Fericită.îi spun lui Eryka.
-Foarte.spuneEryka.
Merg să mă îi dau teneşi lui Ali.Se pare că nu a fost o idee prea bună să alerg deja încep să şchiopătez.
-Pingu,mergem să ne vedem cu băieţi?mă întreabă Ali.
-Dap.sun şi îi întind adidaşi.
-Hai!spune Ali.
Ieşim din vestiar şi Ali vede că şchiopătez.
-Nu a fost o idee bună să alergi.îi spune.
-Ştiu.îi zic îi timp ce întrăm în cafenea.
Mergem la masa băieţlor.
-Hei!le zic în acelaşi timp cu Ali.
-Hei!răspund ei.
Ali a făcut cunoştinţă cu Ash şi Calum.
Am mai vorbit .
-Ali,eu îl sun pe Jack să vină după mine,mergi cu noi?îi zic.
-Dap.spune.
Îl sun le Jack să vină după noi.Mă doare rău de tot piciorul şi nu pot să merg pe jos până acasă.
Am ieşit cu băieţi din cafenea.
-Eve, ce ai păţit de schiopătezi?Spune Luke îngrijorat.
-Nimic.îi zic şi îl i-au în braţe.
-A alergat şi nu trebuia să facă asta.spune Ali.
-Ali,te omor.spun.
-Eve să nu mai alergi până nu ţi se vindecă piciorul.spune Luke.
Apare Jack cu Anne.Anne se dă jos şi vine la mine şi Luke.
-Hei, Luke.spune Anne în timp ce Luke o luă în braţe.
-Hei pitic.îi spune Luke.
După ne luăm rămas bun de la băieţi plecăm acasă.
Mama mi-a spus că nu trebuia să alerg .
Acum stau în pat cu piciorul ridicat şi gheaţă pe el.Jack mi-a adus mâncarea la pat şi a zis că mâine dacă nu îmi trece mergem la doctor.Am mai stat la televizor după l-am închis şi m-am băgat la somn după ce i- am dat mesaj lui Luke.

O nouă viata!(5 Second of Summer)(IN PAUZA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum