თეჰიონი საერთოდ არ აპირებდა ჯონის დაბადების დღეზე წასვლას, მომდევნო დღისთვის უამრავი სამეცადინო ჰქონდა, მაგრამ ჯიმინმა ტვინი ატკინა.
წვეულება იუნგის სახლში იყო. მინმა თავად მოაკითხა თეჰიონს ამჯერად ბენზინი არ უთხოვია. თეჰიონს ადგილზე მისვლის შემედგე სერიოზული თავსატეხი გაუჩნდა. რატომ არიან ეს ახალგაზრდები მთვრალები, როდესაც კიმი მიდის. ნუ თუ მისვლისთანავე არ იყუდებენ ბოთლებით სასმელს, ჯერ შვიდი საათი იყო!
კიმს საერთოდ არ აინტერესებს საადაა ჯონი, მაგრამ ოთახს კი ათვალიერებს დიდი მონდომებით. საჩუქარი არ აქვს, მისვლას არ აპირებდა, მერე უყიდის რამეს.
ჯონგუკი თითქმის მთელი საღამო არ გამოჩენილა, ბოლოს თეჰიონი თავის მოტყუებით დაიღალა და მის საძებნელად წავიდა. პირველად სააბაზანო შეამოწმა იქ არ იყო. ჰოსოკიც რომ არ ჩანდა ის უწვრილებდა კიმს გულს. რა თქმა უნდა, ჯონგუკის მიმართ სიყვარულის პაწაწინა განცდაც არ ჰქონდა, მაგრამ ბიჭი საშინლად იზიდავდა, თეჰიონი კი მდიდარი, განებივრებული ბიჭი იყო და გაყოფა ნამდვილად არ უყვარდა. იუნგის სახლში ბევრი ოთახი არ იყო. კიმმა ბიჭი მალევე იპოვა. ზურგზე იწვა, ზემოდან ვიღაც გამხდარი, თვალებიდდან მაკიაჟჩამონთხლეული ძუკნით პენისზე და პირში სიგარეტი ან მოსაწევი ჰქონდა გარჭობილი. თეჰიონს ეწყინა, არ მოეწონა ჯონი აქ რომ იყო მთელი ეს დრო ამ გოგოსთან ერთად, ეწოდა და ერთობოდა. ეს უსამართლობა იყო ის და კიდევ ადმენი ადამიანი მის სანახავად და დაბადების დღის მისალოცად მოვიდა, ჯონი კი აქ ვიღაცას ხმარობდა.
თეჰიონი დაუფიქრებლად გაემართა საწოლისკენ და უმცროსს პირიდან გახვეული ქაღალდი ამოგლიჯა. ჯონგუკმა მხოლოდ ახლა შეამჩნია ქერას შემოსვლა, გოგონამ დარცხვენილად აიფარა მკერდზე იქვე მიგდებული შარვალი.
-რას აკეთებ?-ჯონგუკმა ღრენა გამოსცა.
-ამაზრზე ბავშვი ხარ, იცი ეს?-წყენით უთხრა კიმმა და ისევ გამოიჯახუნა კარი ისე ძლიერად რომ უნდოდა ანჯამებიდან ამეგდო და წყვილს თავში დასცემოდა.
YOU ARE READING
ვარდისფერი და მძიმე
Fanfiction🔞 დასრულებული მომბეზრდა.-„ფულის კეთება მობეზრდა?" გაიფიქრა თეჰიონმა, თავისთვის. როგორ შეიძლება ფულის კეთება მოგბეზრდეს და თან ასეთი ღატაკი იყო? თეჰიონს არ ესმოდა.